Ik weet niet meer of Geneviève dat zei of dat ik het op tv heb gehoord, maar volgens mij komt er nog wel een samenkomen van alle stellen. Het is inderdaad veel te snel afgelopen.
ik vind het jammer dat ze zo weinig afleverigen hebben gedaan. 100 stellen volgens ze echt niet. ze hebben dan wel 100 kandidaten maar ze pikken er een paar uit en die volgen ze...
in t winkeltje van den breejen in hardinxveld.. is t niet van feetje of van dirkje? heb t namelijk wel zien hange daar. dus even google dan vind je t wel
heb nog niet alle reacties gelezen maar dit is van het merk Feetje! Alleen is het volgens mij nergens meer te koop, misschien wel in babywinkels?
Is het pakje ook niet te verkrijgen via marktplaats of zo? Tenminste als je niet vies bent van tweederhandse kleding.
Was het niet deze? Marktplaats.nl > leuk meidensetje merk FEETJE maat 68 rokje,legging,shirt n - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68
Nee het was een broekje en soort van vestje.. Marineblauw met wit en rood. Ik ben pas 12 weken zwanger dus moet nog even afwachten of het wel een meid is
Kennen jullie Arnoud en Coretty nog van de vorige babyboom? Heb gelezen dat zij toch spontaan zwanger zijn geworden en nu een dochtertje hebben! Vond deze foto op een facebook van iemand Bekijk bijlage 166680
Ik heb een tijd geleden wel gelezen dat ze zwanger was geraakt van een tweeling waarvan eentje het niet overleefd had. Maar als je even googled valt er volgens mij nog wel het een en ander te vinden over hun.
De kinderwens vervuld! - Fertiliteit.info Moet je door scrollen naar 26 november 2008. Dan zie je het meisje op de foto en daar onder het zoontje wat helaas dood geboren is.
A een foto kunnen vinden 'Babyboom'-stel: meer begrip voor IVF - Salland - Regio - Stentor Nu weet ik weer wie het zijn.
Quintus en Jeroen stellen hun Ajax petje en roze trui beschikbaar voor een veiling ten goede aan Memisa! Geweldig initiatief!
Vanavond alweer de laatste uitzending! Ik zit alweer klaar. Ze gaan vanavond naar Kameroen, en ik vind dat extra interessant omdat mijn man daar vandaan komt. Maar ze zullen wel naar de echt arme gebieden gaan...mijn man komt uit een grote stad en had het gelukkig niet arm.