Alle Babyboom Baby’s (seizoen 2007) Volgens deze site hebben ze in 2010 nog een dochtertje gekregen.
Oh nee....bedel tv!!! Sorry dat ik het zo noem. Vreselijk dat zulke dingen gebeuren in Afrika....maar ik ben gewoon echt sceptisch of het geld wel goed terecht komt.
Endelijk iemand die het met me eens is, ik vind het ook echt belachelijk dat ze dit een babyboom uitzending noemen. Ben er echt een beetje pissig over.. En ja het is een goed doel, maar als ik dit had willen zien had ik wel naar een ander programma gekeken.
Van te voren leek het me op een of andere manier niet interessant, maar het doet me toch wel wat om dit zo te zien..
Ben het met consider en Marieke eens, vind dit ook maar weinig met babyboom te maken hebben en ze laten express de erge beelden uit Afrika zien om maar leden te werven Natuurlijk is het super super erg, maar om dat zo te doen..
Ben ook weer aan het kijken. Die vrouw van daarnet met die 16 uur weeen is echt heftig en hoe dat daar allemaal aan toe gaat
Ons Wondertje, de samenkomst is dus niet live en daarom vind ik het vreemd om het wel in beeld te blijven zien.
dat de heftgige beelden laten zien, zo te horen zijn dat geen uitzonderingen... het is de realiteit, en die is schokkend. laten we daarvoor onze ogen niet sluiten... wat ik jammer vind is dat ze er zo'n megaspectacel omheen doen met belpannels en zo...denk dat dat bij velen averechts zal werken....
Och jee, dat jongetje. Wel heftig hoor... Ik zei net nog tegen mijn man: ze zoeken de beelden wel uit zeg. "Iedereen" bellen/smsen nu natuurlijk. (Ik alleen niet Hou absoluut niet van commerciele fondsenwerving)
bedel tv of niet, ik heb om deze uitzending al meer tranen gelaten dan om alle andere uitzendingen bij elkaar. wat een klote wereld is dit ook.