Is het bellen dan wel live? Je ziet Caroline in haar beige outfit bij de hele groep babyboomers staan ( wat vorige week is gefilmd en opgenomen) en dan gaat ze zogenaamd naar de belruimte om te vragen hoeveel leden er bij zijn gekomen in dezelfde outfit van vorige week Zou ze dan vandaag de outfit van vorige week aan hebben getrokken zodat het leek dat het live was? Want neem aam dat het gedeelte vd leden werven wel live was ( snappen jullie me nog )
Erg heftig zeg Ook die reanimatie nou ik kon het niet drooghouden hoor was zo blij toen hij ging huilen
Inderdaad en wat een verdriet voor deze moeders, commercieel of niet, dit is de situatie in veel delen in Afrika. Als je het niet wil zien, lekker zappen, maar ik noem dat struisvogelpolitiek
Toch had ik meer van de aflevering verwacht. het was nu inderdaad meer mensen werfen om te doneren ipv babyboom. vond dat gewoon jammer!
Ja apart he, ik zal ook al van huh wat doen ze nou? Ik weet wel dat reanimatie van een baby niet met een volle hand moet maar met 2 vingers.
Dit is idd heftig pff tranen liepen over mijn wangen! Maar had meer willen zien hoe het met de babyboom stellen ging. Hoop dat ze gauw weer een nieuwe uitzending maken. Wat ik ook fijn vond os dat er meer aandacht besteed werd aan de mmm . Ik lees op moment de freya af en toe , nu las ik dat onvruchbaarheid wel meer naar voren komt. Maar de taboe meer komt door de gene die het mee naken. Wij en velen met mij er in de buiten wereld moeilijk over kunnen praten. Er zijn velen in mijn omgeving die van ons niet weten dat we kinderloos zijn en op moment wil ik dat ook zo houden. Hoop dat het met de jaren door de jongere generatie beter mee om gegaan kan worden. En ik hoop dat de vele mensen die babyboom gekeken hebben zich nu wat makkelijker uiten naar de mmm meiden. en weten hoe ze ons moeten benaderen.
Jeetje wat heftig zeg. Heb even heel hard en ongegeneerd zitten janken. En uiteraard gelijk gedoneerd, want ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om dat niet te doen.
nou bij mij heeft het ook gewerkt ja... ben ook meteen donateur geworden. En volgens mij was ik niet de enige, want ik stond een kwartier in de wacht voordat ik aan de beurt was. Goede zaak!
Vond deze babyboom best wel tegenvallen. Heel erg dat het er in sommige landen nog steeds zo aan toegaat, maar dit had niks meer te maken met de babyboom-stellen.
Ik vond het niet tegenvallen marlies Dit is gewoon onwerkelijk waar je naar zit te kijken. wij maken ons druk om kleren wat de baby aan moet krijgen met de geboorte iets met kleur of zonder. En daar gaat het over leven en dood,, Ik vind het wel heftig maar dat is mijn mening.
Met babyboom had het niets te maken dan, maar zo'n uitzending is soms wel nodig om de realiteit onder ogen te zien. ( en desnoods te doneren)
Nu ga ik vast heel veel vriendjes maken..... Maar m.i. zou het beter zijn als ze die mensen zouden voorlichten over anticonceptie etc dan over hoe ze het kind moeten voeden. Ze hebben amper zelf te eten...hoe moeten ze dan ook nog eens 5 kindermondjes voeden? Maar nogmaals, dit is mijn mening.
Kan, maar daar is ook geen geld voor. Dus mi lost dat niets op. + dat de mannen in Afrika zeggen dat sex met condoom niet lekker is. Dus doen ze dat gewoon niet.
Ben het helemaal met je eens...im zou niet eens sex willen als ik weet dat ik nog een kindermond niet kan voeden. Maar kinderen zijn daar ook een oude dags voorziening.....hoe meer kinderen, des te beter er later voor je gezorgt kan worden als je ouder bent.
maar consider (met het risico dat dit een discussie gaat worden, maar toch) ik denk niet dat vrouwen in die landen de keuze hebben om te besluiten maar geen sex met hun man te hebben omdat ze het risico hebben zwanger te raken. Zo simpel ligt het in nederland, maar niet in die landen.
@babyboom: ik vond het jammer dat je niet meer over de stellen hoorde enzovoorts maar wel heel goed desondanks dat je ook over deze situaties bewust gemaakt wordt. Maar er hadden van mij nog wel wat afleveringen bij gemogen