Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger van een jongentje en nog steeds zijn we niet uit de naam... Inmiddels krijg ik het een beetje benauwd, misschien dat jullie mij kunnen helpen? We zijn op zoek naar een Iers/Engelse naam (heeft dochter ook) en onze lijst is nu als volgt: Ryan Noah Aiden Ik wil eigenlijk een hele stoere naam voor het mannetje, maar het mag niet te apart zijn. Noah vind ik prachtig, maar eigenlijk een beetje soft. Kortom, ik kom er niet uit Mijn man is wat makkelijker dan ik gelukkig... Welke vinden jullie het leukst? (Alternatieven zijn welkom, maar ik heb de Iers/Engelse lijst al helemaal uitgeplozen )
Ik heb altijd Noah een super naam gevonden.... Helaas heet mijn vriend zijn nichtje Noa anders had ik zeker voor deze naam gegaan bij een jongen.
Absoluut Aiden! Mooie naam! Noah vind je zelf al wat te zacht en Ryan wordt algauw zo naar uitgesproken door NLers (Raaaaiiiiiaaaaan) Brrrr! Daarbij vind ik Aiden gewoon de leukste van de drie
Aiden vind ik het leukst van de 3. Vind je Liam niks? is iers en hier helemaal favoriet. 'Helaas' een maand geleden een neefje geboren die zo heet haha
Jeetje wat een reacties, bedankt!! Allemaal erg uiteenlopend, dus eigenlijk heb ik er niet zoveel aan hahaha. Liam vind ik niet zo leuk, inderdaad Iers maar toch net niet... Lastig, lastig...
Aidan vind ik prachtig. Noah is een goede tweede maar zoals je zelf ook aangeeft een beetje soft. Ryan vind ik echt NIET mooi!