Wij hebben een antieke commode opgeknapt met een bovenstuk op de commode zelf. Ik krijg soms commentaar van mensen 'is dat wel handig?; Zelf leek het me super handig, en de commode is al veel in gebruik geweest bij anderen. Wat vinden jullie ervan? Ik heb een hele diepe commode en het bovenopsetstuk is heel smal, dus ruimte genoeg.. Hij kan er ook zo af als het moet. Bekijk bijlage 139335
Ik vind hem mooi! Ik houd heel erg van oude meubeltjes als ze gepimpt zijn!! Heb zelf ook antieke kast, commode en ledikantje Ik vind de commode er niet bijzonder onpraktisch uitzien hoor!
Ja dat is zo. Zo heb ik de Stokke kinderwagen. Szus die echt een lieve schat is zit al wel tijdens opmerkingen te maken over hoe klein die bak is en blablblaaa hoe kort je maar plezier van die bak kunt hebben en dat een kindje daar niet lekker in ligt... Zucht... Ik vind het onzin, maar toch doen dat soort opmerkingen wel iets met je. Ik zou zeggen: geniet gewoon lekker van je zwangerschap en je mooie spulletjes. En als iemand weer stomme opmerkingen maakt zeg je maar gewoon dat het dan scheelt dat dat persoon je kindje niet hoeven te verschonen dus ''geen last zullen hebben van jouw onhandige commode''
Wat een mooie commode!!! Hij oogt niet onpraktisch, lijkt me zelf wel handig zeker als de baby nog klein is dat je daar ook nog van alles kan bewaren binnen handbereik. Alleen even kijken hoe het gaat zodra de kleine zich gaat optrekken en gaat staan, kan zijn dat er dan geprobeerd word om het kastje open te krijgen. We hebben zelf het wandrekje van de muur moeten halen omdat onze kleine halsbrekende toeren uitging halen om daar maar bij te kunnen
Mooi!! Lijkt me niet direct onpraktisch, zeker als hij al bij meerdere in gebruik is geweest als commode.
Vind hem helemaal GEWELDIG! Heel mooi! En of het praktisch is weet je pas als je hem gaat gebruiken Maar ik zie geen problemen hoor
ik vind het een hele mooie commode, en onpractisch? nee hoor.. misschien zelfs wel Praktischer ! je hebt veel meer spullentjes bij de hand.
alleen.. ik zie wel dat het vrij klein is.. als je kindje straks wat groter is (2 jr bv) en je wilt hem/haar dan nog op de commode verschonen, dan word het wel lastiger
Ik vind het ook niet onhandig, behalve idd wat Mama Chantal al zegt. Maar dan kun je tegen die tijd altijd nog kiezen om de bovenkant er af te halen denk ik? vind hem ook érg mooi!
nou die wil ik wel in de kamer om leuke dingentjes op te zetten! haha die is echt MOOI! Maar als ze klein zijn lijkt het me wel handig ja maar als ze dingen gaan uitvreten lijkt hij me niet zo handig
ik vind het een mooie commode! alleen als ik kijk naar mijn zoontje, die zat veel op het aankleedkussen (vanaf 6 maanden) en dat zou niet passen bij die commode. Maar tegen die tijd kan je het er toch afhalen? Merk je vanzelf wel
Wauw! Vind hem supermooi! En of hij handig is? Daar kom je maar op 1 manier achter toch Zou niet weten waarom niet....