Ik heb een pak gekocht, met een capri broek. Wat doe je er nou onderaan? Heeft iemand een foto van het geheel? Ik kan niks vinden op internet... Iemand tips?
HEb geen foto voor je, maar welke kleur is het? Een zwarte blouse met stijve opstaande kraag kan heel leuk zijn. Maar dan niet zo'n suf overhemd achtige blouse, maar echt iets sportiefs Ikzelf heb dan soms een truitje met een heeeele lage v-hals, en dan daar weer een grote ketting overheen
Ja bedoelde meer qua schoenen. een zwart effen t shirt eronder ofzo, maar dan pumps of laarzen of of of? heb geen foto, het is lichtgrijs met een witte streep.
Nee laarzen vind ik niet leuk staan,zou echt voor een panyt/maillot gaan met een leuke pump. Zeker geen blote benen
Ik zou nu idd laarzen doen of een pump met panty. en van de zomer een pump met blote benen als je weer war bruiner bent. en eventueel ballerina's of gewoon nette instappers als het wat casualer kan (kan in de laarzen evt gave kniekousen doen met een lint aan de achter kant of iets dergelijks.
Zelfs na 6 weken Griekenland, ben ik spierwit, dus dat word het sowieso niet.. (ik zat al te denken aan bruinende creme..)