Heb met kortingsbonnen van de gamma grohe kranen enz. gekocht met 30% korting. Scheelt echt een hoop geld. Dus een paar maanden voor de verbouwing begon had ik alle losse spullen al gekocht met veel korting.
Weet niet waar je woont maar wij hebben onze badkamer bij Stobastone gekocht. Topservice en super strak We hebben echter wel ons badmeubel bij de IKEA gekocht want dat vonden wij persoonlijk te duur bij een keukenzaak
Wij hebben ook bij sanidump rond gekeken en een offerte/tekening laten maken. Uiteindelijk hebben wij niet voor ze gekozen omdat wij bij een speciaalzaak veel betere service kregen. Die man had een veel logischere indeling gemaakt van onze badkamer en de man die hem kwam zetten heeft dat echt tot in de perfectie gedaan. Hij kwam in die tijd wat probleempjes tegen die hij prima heeft opgelost en onze badkamer zelfs mooier heeft gemaakt. Hij is in zijn eentje wel 2,5 week bezig geweest. De badkamer heeft ons 12.500 gekost. Dit had bij de sanidump ongetwijfeld veel minder kunnen zijn maar dan hadden wij nu niet zo'n mooie badkamer gehad. Maar! Wij konden dit toen betalen. Het ligt er natuurlijk maar net aan wat je financiele ruimte is en wat je wensen zijn.
Ik heb m'n whirlpool met stortdouche, handdouche etc., badmeubel (waskom, kraan, 2 lades), radiator en toilet gekocht bij Euro outlet in Bussum. Super goede service en veel korting omdat ik zoveel kocht daar. Was in totaal 3000 euro kwijt hier aan. Vloertegels bij Hornbach gekocht (250 euro) en de muurtegels bij Tegeloutlet (500 euro). Montage laat ik doen door een zzp-er voor 3200 euro. Het is een nieuwbouw woning dus er hoeft niks gesloopt te worden.
Dankjewel voor je tip! Bussum is nog aardig goed te rijden vanaf hier. Wie weet gaan we daar ook eens kijken. Maken ze daar ook een badkamer tekening? met evt. suggesties?