Als ik de stof zie dan denk ik ook meteen dat katten daar makkelijk halen in maken. Ook al zou iemand in de winkel zeggen van niet, je ziet toch hoe grof de stof is. Ik vraag me af of je hier iets mee kunt. Oh en volgens mij gebruiken de katten van ts deze nieuwe bank niet als krabpaal, maar zijn ze een paar keer blijven haken. Toch?
Oei wat zonde! Volgens mij krijgt elke bank haken, wij hebben ook een dure bank (toen nog geen katten ) de bank is glad (dikke stof ) en de zijkanten van nep leer, toen kwamen er 2 kittens. .. ondanks dat ze nooit opzettelijk hebben gekrabd is de bank toch best gehavend, super zonde hij is nu anderhalf jaar oud. Terug stoppen lukt niet, volgens mij kun je er verder ook weinig aan doen?! Ik zou zeker wel even bellen naar de winkel. Wij hebben in de tijd dat ze als een wezenloze achter elkaar over de bank heen rende ook een kleed erover gehad, handig maar dat is natuurlijk niet de bedoeling als je een mooie dure bank koopt deze dan te moeten verstoppen onder een kleed.
Ik zou ook zeker bellen. Vreemd advies ook. Geweven stof en katten...dat is oerduidelijk vragen om halen. Katten vinden het heerlijk! Ooit een bank gehad met geweven stof. Die was binnen no time gebombardeerd tot krabpaa en snel kapot
Ja dat kun je terugstoppen met een haaknaald. Maar sorry dat ik het zeg hoor, maar met dit soort stof weet je toch dat het gaat haken. Zeker als je katten hebt. Wij hebben ook katten en sinds twee jaar een nieuwe bank. Eerst hadden we bijna dezelfde soort stof gekozen als die van jou. Uiteindelijk voor een dichte stof gegaan en daar kunnen geen halen uit komen.
Hebben ze dat ook nooit gedaan als je sliep of eens een dagje weg was, werk, school, uitstapje? Hier ook altijd gecorrigeerd maar toch tijdens rondrennen veel plekjes over de bank en het logeer bed op zolder zet hij z'n nagels weleens in. Want soms gebeuren die dingen gewoon als je niet bij je kat bent op dat moment.
Ik vind het nogal vreemd dat nu de verkoper de schuld krijgt. Iedereen kan toch zien dat je in deze stof geen kattennagels moet zetten? Natuurlijk haakt dat.
Onze kat gebruikt de bank niet als krabpaal nee. Is idd gebeurd tijdens het lopen dat die bleef haken aan de bank. En je kunt wel zeggen dat je kan zien dat deze bank haken geeft, maar als een verkoper van een winkel je meerdere malen zegt dat dat bij deze stof vrijwel niet zal gebeuren bij gewoon normaal gebruik (bank gebruiken als krabpaal is anders, dan is het logisch) mag ik er toch vanuit gaan dat die weet waar die over praat.
Nee, onze kat is 24 uur per dag binnen en heeft nog nooit zijn nagels in iets anders gezet dan in de eigen krabpaal.
Wij hebben een vergelijkbare stof op onze bank en twee jongen katten gehad, maar hij ziet er op een enkel haaltje na nog prima uit wat dat betreft. Na 5,5 jaar echt maar een paar plekjes terwijl de katten er overheen racen geregeld.
Deze zinnen omvatten precies waar het om draait. Je hebt iets anders gekregen, dan waar je specifiek om gevraagd had. Recht op een nieuw product dus.
Als je kat tijdens het lopen blijft haken zou ik een heel klein stukje van zijn nagels knippen. Net het allerscherpste puntje. Doen we hier ook. Verder lijkt het mij dat als je per ongeluk met wat anders er langs komt er ook halen zullen verschijnen en daar zou ik ook niet tevreden over zijn. Wel over klagen dus.
Ja dat lijkt me ook! Ook al zou de verkoper anders beweren met mijn eigen boeren verstand had ik dit wel kunnen voorspellen
Wij hebben 8 jaar geleden een bank met dezelfde stof gekocht. De bank is nu echt af. Onze kat krabt ansoluut niet aan de bank, maar bleef inderdaad haken in de stof. Daarnaast gaat de stof snel pillen. De bank zit nog heerlijk...en met het oog op knoeien van de kinderen houden we hem nog een jaartje. Maar ik zal never nooit meer voor deze stof kiezen. Het was de aller eerste bank die we kochten, dus niet naar het praktische gekeken, en we hadden eerst de bank en 2 maanden later onze kat.
Wij hebben ook twee katten en ook een tweedstoffen bank maar bij ons zitten er echt geen halen in. Ook niet na 2 jaar. Ze hebben een krabpaal die ze gebruiken om te krabben, dien ze niet aan de bank gelukkig. Maar ze lopen en liggen we op de bank en regelmatig wordt er even uitgerekt waarbij je de nagels wel hoort in de stof maar geen halen gelukkig.
Hier ook zo'n bank. ding staat er denk ik al wel bijna 10 jaar met katten trouwens, ja haaltjes hier een daar maar dat heb je met katten, of je moet idd nagels gaan knippen, kunnen ze ook niet blijven haken. . vrijwel geen enkele bank of stof is veilig voor katten. Ik ben gek van leer, nou dat is helemaal geen succes. De volgende bank mag van mij gerust weer deze stof zijn
Ook met geknipte nagels blijven katten haken hoor. Dan knip je alleen het scherpe randje eraf maar de lange nagel blijft.
Oh zo'n bank heeft mijn schoonbroer + gezin ook, ze hebben 3 katten en die bank staat nu denk ik 6 maanden en zit compleet onder de haken, is echt geen doen. Doodzonde.
Hier knippen we de nagels ook van de kat, zeker als ze op hakken lopen Halen soms, maar daar is de bank ook naar! Als ik deze bank zou zien, dan zou ik niet vragen aan de verkoper of dit kan, dat weet je gewoon.