Nieuwe banken

Discussie in 'De lounge' gestart door angel229, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

Dat behandelen van stoffen banken kan zon beetje overal waar ze net iets duurdere banken verkopen. En als je dan gaat kijken naar prijzen vallen die best mee nog hoor. Behandelen is zon 50/60 euro per zitplaats wel. Maar echt de moeite waard! Weet niet of je gezien hebt welke vlekken wij er zo uitkrijgen? Lukt je niet met bijv de ektorp hoezen met alleen een nat doekje. Wasmachine gaat vast wel beter. Maar pas met onbehandelde bank goed op met kinderen en creme. Zal je nog wel eens vertellen over mijn oppaskindje en de sudocreme... Oef!!

Wat voor bank (2 of 3 zits of hoek?) wil je trouwens? Vergat ik je te vragen daar straks :p

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben ook de Ektorp en Ikea heeft 10 kaar garantie.
    Wij hebben dan ook recent na 6 jaar een nieuwe Ektorp gekregen omdat de kussens helemaal op waren.

3. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik zou persoonlijk wel voor een goede bank kijken.
    Wij moesten er ook aan geloven. En kwamen eerst budgetwijs bij de Ikea uit. Maar zijn toch verder wezen kijken. We hebben nu een bank gevonden bij Weber en die is niet eens heel veel duurder als die van Ektrop! Maar wel mét koudschuim, impregnatie, en verzekering van 7 jaar aan huis! En nog een veel gavere (al zeg ik het zelf :p ) bank ook!

Helaas moet ik er nog even op wachten hebben hem een week geleden besteld, nog 6 wachten.. hihi

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Wat jullie hebben gedaan trekt mij wel! Wil idd niet weten wat er gebeurt als er sudo op komt!!! Waar komt jullie bank vandaan? Moeten binnenkort maar eens wat winkels langs en gaan proefzitten. Zag inderdaad dat de verschillen tussen Ikea en andere zaken wel mee vallen. Ik denk niet dat ik een hoek wil. Lijkt me in het nieuwe huis niet praktisch! Denk twee zit en drie zit. Daar kan ik makkelijker mee schuiven als ik dat wil.

5. angel229

Dat is dan wel weer service! Moet ook zeggen dat die altijd goed is (bij onze Ikea in ieder geval). Hebben al vaker geld terug gehad omdat er wat beschadigd was. Nooit problemen mee gehad!

6. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik zou bijneem zaak als pronto of profijtmeubel kijken en een stoffenbank laten behandelen. Wij hebben ook een behandelde bank en zelfs vetvlekken kan ik er gewoon met een nat doekje afhalen.

7. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wij hebben de ektorp. Ze zitten heerlijk! Alleen de hoezen wassen is een hel en bij de zwarte krijg je ondanks het binnenstebuiten (is dat uberhaubt wel een schrijfwoord?) wassen en zwarte wasmiddel, lelijke kleurverschillen maar ze zitten heerlijk! Wij hebben de 3zits bank, 2 fauteuils en de poef. Erg blij mee (alleen met het wassen niet)

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier bank van seats and sofa's.
    Nu 2 jaar echt super kwaliteit!
    Hebben 2 honden en een kleine en er is geen krasje op te bekennen, en ja de honden mogen bij ons op de bank ravotten!
    Heerlijke bank !

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wij hebben van Jysk een bank (hubby werkt er) Lincoln 3zits + 2zits.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    dat wist ik niet, maar eens op zoek naar de aankoopbon, thanks!

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ja banken van Ikea zijn wel laag ja.. Heb altijd het gevoel dat ik in onze bank moet liggen :p.. Als wij gaan verhuizen komt er ook een nieuwe bank, wil dan wel verder kijken dan Ikea.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Wij hebben de Arild van Ikea, maar dan van bruin leer, nu hebben ze die alleen in het wit en zwart. Bevalt erg goed, we hebben hem nu een jaar of vier à vijf en hij ziet er nog super uit. Nog zo'n hocker erbij om de voetjes op te leggen, fijne bank. ARILD serie - IKEA

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ja, hiervoor hadden we namelijk een andere leren bank van Ikea. Die begon na 2 jaar heel lelijk te worden, rare plekken op het leer. De eerste keer kregen we een nieuwe bank ervoor in de plaats, maar na 1,5 jaar ging dat leer ook weer lelijk worden. Toen zijn ze weer langs geweest en konden we kiezen tussen wéér zo'n bank, ons volledige aankoopbedrag terug of een andere Ikeabank uitzoeken en het verschil bijleggen of terugkrijgen. Omdat we zo tevreden waren over de service (en ik mensen ken die drie keer zo dure banken hebben en een hoop gezeik kregen en geen geld terug zagen of een klein deel), hebben we weer voor een Ikeabank gekozen.

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben een bank gekocht bij Piet Klerkx. Dat is nu drie jaar geleden. De stof is onbehandeld en ziet er nog supergoed uit, en dat met twee kleine kinderen. Oke, we hebben een eet- en drinkverbod voor hen bij de bank. Ook hebben we een iets duurdere, grovere stof genomen.
    Hiervoor altijd ikea banken, maar dit zit (hangt) veel beter.

15. angel229

Betwijfel of die hier ergens liggen :(

16. angel229

Tsja mijn ervaring met Ikea is gewoon heel goed! Wij hebben al vaker wat gehad met meubels (vooral bij de aanschaf) en zijn altijd keurig geholpen! Dat is ook wat waard!!! Vertrouwen in Ikea is gewoon heel goed.

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Kivik van ikea, ideaal!

18. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Heb je die in 't leer?
    Vanmiddag zag ik die staan bij de Ikea en dat vond ik nou echt een mooie bank en hij zat ook heerlijk.
    'k Ben alleen bang dat het leer niet van hele goede kwaliteit is ;) 'k weet niet waarom ik dat denk hoor....;)

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier ook een bank van Seats and Sofa's. Hebben hem nu ruim 5 jaar en ziet er nog super uit. Hij zit heerlijk en nooit problemen mee gehad!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Het leer van de Arild van Ikea is in ieder geval van prima kwalititeit.

Deel Deze Pagina