Mijn hormonen en de vk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CreaLinda, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Kom ik net thuis ligt er een briefje van manlief dat de vk heeft gebeld om de afspraak van 11 juli te verzetten.

En nu heb ik last van pubergedrag.

Ik ben nu bijna 18 weken zwanger, ik ben daar nog maar 1 keer geweest (en een keer een echo bij een speciale praktijk).
    Ik had dus 11 juli daarheen gemoeten, wat mij helemaal niet uitkomt omdat het gewoon heel erg druk is de laatste weken in een schooljaar.
    En 18 juli gaan we voor een tweede echo naar die andere praktijk.
    Ook niet echt heel handig, want weer een woensdag en het is zeer waarschijnlijk dat er dan een interne verhuizing op stapel staat (hopelijk niet mijn klas).

En nu moet die afspraak dus verzet worden en ik heb zo iets van: Ga op het dak zitten met je afspraak.
    Ik ga die week erop naar de echo, daar hoor ik vanzelf dat alles goed is.
    En of het met mij goed gaat dat voel ik zelf ook wel.

Ik zie het nut er niet van in om deze afspraak nog te maken.
    Nou moet ik morgen bellen (als ik eraan denk, want dat moet dan ook nog tussen 12 en 1 en dan ben ik druk), en ik denk dat ik dat maar ga zeggen.

Linda

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik vond het altijd leuk om naar de vk te gaan!
    Ik zou er gewoon heen gaan, je staat toch ook zo weer buiten?
    Meid maak je niet druk, het gaat om je kindje hoor,
    straks kun je ook niet meer zo druk zijn.

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Dan ga je toch niet? Ik zie het probleem niet.....

4. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ik vind gewoon dat je moet gaan. Het is klote dat ze het afzegt en alles en ik ken het gevoel van je wel. Maar je bent nog maar 1x geweest en t is ook ff goed je vk een beetje te leren kennen. En jezelf laten onderzoeken natuurlijK! Gewoon doen ookal ben je druk. Verzet die afpraak dan naar een tijdstip dat het je wel goed uitkomt! Mss s avonds ofzo. Bij ons is dat wel gewoon mogelijk.

5. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Tja ik weet niet wie je nou het meest hebt als je niet gaat jezelf of de vk, als het niet gaat zoals je zou willen dan moet je je mond open trekken of een andere vk zoeken, ze moet straks wel je bevalling begeleiden.

6. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Tja ik weet ook wel dat het pubergedrag is.

Maar ik vind dit zo dom. Ik werk me de afgelopen weken (met een lichte kop, waarschijnlijk door ijzergebrek) een slag in de rondte omdat ik de laatste twee woensdagmiddagen van het jaar er niet ben ivm afspraken bij verschilende vk, en ik toch ook mijn dossiers moet afsluiten, handelingsplannen moet evalueren en overdrachten moet voorbereiden. Om nog maar te zwijgen van alles wat ik klaar moet (wil) hebben voor het nieuwe jaar omdat ik denk dat ik eind augustus met een dikke buik fysiek niet tot alles in staat ben.
    En dan bellen ze af. Heb ik voor niets zo ver vooruit gewerkt, terwijl ik steeds dacht: Als ik nu aan m'n kindje denk ipv aan m'n werk, ging ik thuis op de bank liggen.

Als ik zometeen lig te bevallen kunnen ze dan wel?.

Ik geloof dat je vanaf 20 weken elke vier weken naar de vk moet.

Nou dan ga ik liever vier weken na de 18e, en kijken of we dan een beetje op schema kunnen komen.

Het valt me gewoon rauw op m'n dak, omdat ik alles opzij heb geschoven om maar naar die afspraak te kunnen.

Kortom gewoon pubergedrag van mij. Slaat helemaal nergens op, maar ik mag het heerlijk op m'n hormonen gooien.

Linda

7. Niet meer actief

Ik heb even deze 2 zinnen voor je gequote...

Misschien moet je morgen even een nieuwe afspraak maken met je VK...

Het gaat namelijk niet zo heel erg lekker met je en misschien kan zij je daarmee helpen...

Dus gooi je 'pubergedachtes' even opzij en doe wat belangrijk is voor jouzelf en je kleintje! ;)

(want het zal haar een worst wezen of je wel of niet komt)

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    He meis, klinkt als hormonen :)

Tanden op elkaar , afspraak verzetten, en gaan.
    Toch weer leuk, hartje lusiteren even kijken hoe alles groeit etc etc.
    Op schema komt het nooit... ze hebben het druk :)
    Net als wij met ons werk, en bevallingne kun je nou eenmala niet plannen. Dus als ze er drie op een nacht hebben gehad, of opeens een spoedje krijgen of of of ... dan gaat het heel schema om.
    Niets aan te doen, wel frustrerend uiteraard.

9. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik zal wel lekker gaan hoor!
    Is toch superleuk om naar de VK te gaan..?!
    Het is MEGA balen dat het verzet word, maar je kan er wel wat van zeggen.. ;)
    Bel anders even op, wat de reden is dat het verzet word, miss. ben je dan minder opgefokt :)
    hihi ;)

-xxx-

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    misschien heeft je vk ook wel een avond spreekuur, hoef jij niets te verzetten en misschien word je er wat relaxter van dat je niets hoeft te regelen op het werk?

Maar ach hormonen.... welke zwangere is af en toe niet opstandig ;)

Deel Deze Pagina