haha ik volg het niet echt maar van wat ik mee krijg mag natassia er ook wel uit. maar ze waren toch een complot aan het maken om haar eruit te krijgen ofzo? xxx
oww ik beken, ben ontzettend verslaafd aan de gouden kooi en doordat ik nu al weken thuis lig, kan hele dagen live de streams volgen en ik kan je verklappen dat is echt lachen! ik ga niks zeggen hier want er zijn mensen die alleen tv kijken, en tv loopt ongeveer 5 dagen achter. die stemming die jullie net op tv hebben gezien was vorige week donderdag. Mijn absolute favo is huub!
Ik kijk het eigenlijk nooit. Ergerde me dood aan die Anastacia of Natasia of hoe dat mens ook mag heten. Heb gelijk daarna niet meer gekeken. Jammer om te lezen dat ze er nog steeds niet uit is.
Wat een slijmbal die Brian bah bah. Die natasia moet er gewoon uit, wat een trut zeg. Ik vind Huub en Erick echt super
Natasia is inderdaad echt irritant, maar ik denk dat als zij er uit is er geen bal meer aan is want ze brengt toch wel een beetje sensatie
Die natasia krijgt ook vast nog wel wat over zich heen als ze die villa uitkomt denk ik. Het merendeel van Nederland kan haar volgens mij wel schieten
whhaha jullie ook al verslaafd ik heb ook een hekel aan natasia bleghh Huubje mag van mij winnen Vindt het wel jammer dat bart eruit is die snapte tenminste het spel Hm gaat nu lang duren voor er iemand uit gaat
ik vind huuub een testikelzak natasia is cool ik denk dat het wel saai word zonder haar in zulke programma's heb je nou eenmaal een bitch nodig
Ik erger me groen en geen aan die schreeuwlijk van een Natasia. Vind het trouwens ook jammer dat ze haar niet uit de ouderlijke macht hebben ontzet. Is toch niet normaal dat een moeder haar kinderen zo in de steek laat! Ik heb er echt geen goed woord voor over.
Ik kijk nooit naar de gouden kooi maar om dit statement lig ik toch echt dubbel ! Misschien moet ik toch ook maar eens kijken, ben benieuwd naar Huub !
Ik kijk het heel af en toe, maar als ik kijk dan is die Natasia flink in de weer met haar grote mond. Bah .......
als ik in de goude kooi zou zitten zou ik een moord begaan , ben ik bang voor die natasia had ik allang verzopen in het zwembad nee voor mij is huub en eric toppie al hoewel ik soms vindt dat huub ook wel eens te ver gaat ben juist blij dat silvia eindelijk haar op dr tanden krijg....heerlijk
ben wel blij dat ze dr niet uit is .. ze zorgt altijd wel voor belachelijke situaties. huub is een kanjer!