Dat hoeft niet. Ik heb namelijk 2 brillen nu die geen losse vleugeltjes meer hebben die je kan afstellen. Die zijn nu massief van kunststof en zitten aan je bril vast. dan kan je hem achter de oren nog wel verstellen bij de poten,maar hij moet wel lekker zitten op je neus.
Mijn excuses dat ik daar dan over heen heb gelezen. Maar net wat al eerder genoemd is een neus brug heeft met afstelling te maken. Ik had mij wat harder opgesteld bij specsavers hun maken de fout dus moeten ze het ook oplossen. En als die bril jou echt niet goed zit vanaf het begin is specsavers verplicht hem terug te nemen en mag je kosteloos of tegen gereduceerd bedrag een nieuwe uitzoeken.(beetje afhankelijk van wat je uitzoekt)
En ze reageerden anders dan jij zou doen volgens je eerste reactie in dit topic Ff paar paginas teruglezen meisje...
Deze vraag heb ik en nog een paar anderen ook al gesteld inderdaad maar nu geef je eindelijk antwoord dat je dat al had geschreven, maar volgens mij heb je nooit geschreven wat uiteindelijk de uitkomst was. Ik vind het heel raar, het grootste probleem is vaak de glazen, maar daar waren ze wel coulant in, maar het montuur niet, terwijl ze die gewoon weer terug in de winkel kunnen hangen. Ik had echt op mijn strepen gestaan bij specsavers, het is natuurlijk belachelijk dat je nu extra geld kwijt bent (terwijl je met passen natuurlijk wel beter had moeten opletten). Ik heb trouwens ook een montuur zonder 'neusvleugeltjes', het is ook wel even wennen, ik weet niet hoeveel tijd je het had gegeven, maar volgens mij heb je meteen de dag erna een andere bril gekocht.