1x per 2 jaar koop ik een nieuwe bril, die ander kreeg ik vergoed, niet naar mijn zin en deze dus zelf betaald! Waarom zou ik er niet mee terug kunnen als ik hem gister op heb gehaald? Ik krijg een mailtje, dit hebben wij zo afgesproken, vond ik persoonlijk fijner want mijn telefoon kan ik niet altijd opnemen en mijn mail check ik dagelijks!
Laten we terug gaan naar de vraag, of het verhaal nu klopt of niet. Heeft het zin om terug te gaan naar de winkel, nu bij thuiskomst bleek dat de bril beschadigd is? Ik denk dat je geen poot hebt om op te staan en dat je mag hopen op coulance van de betreffende winkel. De verantwoordelijkheid om je gekochte product te controleren voordat je de deur uit loopt ligt toch echt bij jezelf.
Als ik een nieuwe bril koop laat ik deze ook niet meteen op zodra ik hem opgehaald heb. Dit omdat een nieuwe bril niet meteen lekker kijkt en ik toch naar huis moet rijden etc. Vaak thuis savonds zet ik hem pas op om er aan te wennen. Neem aan dat je hem gecontroleerd heb bij aankoop. Schade zou er toen ook opgezeten moeten hebben lijkt mijn. Zo snel krassen vind ik trouwens niet kunnen. Heb je er een kraswerende laag op?
Ik zou zeggen, trek je jas aan en tippel trappel straks naar de winkels. Neem aan dat ze bij jullie op zondag ook gewoon open zijn? Je kan het allicht proberen. Nee heb je en Ja kan je krijgen. Wij kunnen hier niet bepalen wat de Pearl zal gaan zeggen. Je krijgt alleen antwoord op je vraag door naar de Pearl te gaan.
Zondag is alles gesloten behalve bepaalde supermarkten.. Het is vandaag wel koopzondag, ik hoop dat Pearle ook open is
Nou, ik zie door de bomen het bos niet meer nu. En ik heb nog wel een bril, ook van de pearle. Of het verhaal nou waar is of niet, ga terug, doe je verhaal en kijk wat er uit komt. Maar wij op zp kunnen er niks mee. Met al die brillen die je haalt en doe niet goed zijn is de kans groot dat ze zeggen dat je pech hebt. De bril Zou zo zwaar beschadigd niet mee gaan. Ze kijken hem na, passen hem bij je en poetsen hem dan op. Als je met alle ellende van je vorige brillen en lenzen nog steeds niet op let en even goed nadenkt of het iets is, dan is het misschien handiger om voortaan niet alleen een bril te halen maat iemand mee te nemen. Als Back up voor vragen of om te checken. Ik zou ( het is nu koopzondag bij sommige pearles) naar een winkel gaan en daar je verhaal doen. Hoe langer je wacht, des te meer ze zullen denken dat jij dit weekend je bril hebt verpest, aangezien iedereen wel meteen z'n bril zou checken en opzetten
Ik heb er foto's van gemaakt, staat een datum bij dus het lijkt me dan sterk dat ze dan zullen zeggen dat ik de bril zelf heb verpest
Was je dan niet in de gelegenheid ze meteen te bellen toen jij thuiskwam? Ik had ze meteen gebeld en tetug gegaan. Ik vind het wel bizar dat zowel de verkoper als jij dit niet hebben opgemerkt. Het zijn beschadigingen op 3 plekken en best duidelijke. Dat zouden zij toch gezien moeten hebben met oppoetsen? En jij met erdoorheen kijken? Maar in elk geval...vandaag nog terug gaan dus...
Je hebt hem niet meteen opgezet thuis en je hebt het niet gezien in de winkel. Plus dat het een maatwerk product is, dus ze kunnen het niet weer in het rek terughangen. Je zal goed moeten aantonen dat het niet jouw schuld is en nogmaals, zwaar beschadigde brillen gaan niet zo de winkel uit. Maar trek je jas aan en zoek een pearle op.
Pesten is misschien niet het juiste woord... maar iemand belachelijk maken zeker wel... Vind het al triest dat je je zo op de kast laat jagen doordat iemand 3x een topic over een bril opent. Wat boeit het jou? Voel je je beter nu je daar commentaar op hebt geleverd? Het zit je blijkbaar erg hoog allemaal!
Ik zou er gewoon mee heen geen. Wat kan je overkomen als ze zeggen er niets mee te doen? Heb je het in ieder geval geprobeerd.
Volgens mij is ssaarr gewoon een troll en lacht ze iedereen keihard uit achter haar schermpje, waarschijnlijk gewoon zonder bril.
Ga gewoon terug naar pearl dan hoor je het vanzelf wel Hier had mijn vriend ook bij pearl een rayban gekocht met geslepen glazen etc.. In de winkel zelf zag het er goed uit maar toen wij thuis kwamen die avond zagen wij dat er stukjes zwart uit het montuur weg was. Wij konden door het werk niet eerder dan 1 week later terug en daar bleek dat die stukjes waren beschadigd door het zetten van de glazen. Vriend heeft daarna gratis een nieuw montuur gekregen en die is wel goed in orde.
Op de kast laat jagen haha...nee daar is wel meer voor nodig. Saarr is gewoon een troll en ik heb een hekel daaraan. Meerdere zijn haar voorgegaan..iedereen leeft mee en alles nep. Je vertelt mij nl niet dat er iemand werkelijk zo lomp is. Al die nietszeggende topics...serieus?
Ik zie enkel de eerste foto waarbij er een kleine beschadiging zit in de hoek van de bril. Maar jij hebt het over krassen en andere beschadigingen? Dat kan je toch nooit niet gezien hebben? Ik heb afgelopen week mijn nieuwe bril opgehaald, en tijdens dat de opticien tegen mij praatte over de sterkte en comfort, had ik de bril de hele tijd op. Kijkend of hij lekker zit, of ik er goed doorheen kan kijken, etc. Daarnaast check je jezelf nog even in de spiegel of hij recht staat. Dan had je de beschadiging gewoon moeten zien. En anders had de opticien deze absoluut zelf gezien. Ik vind het een vreemd verhaal.
Maar goed iedereen die denkt dat dit nog echt is...veel plezier in dit topic verder. We spreken elkaar wel als ze er nog 4 topics over opent of 8 nieuwe over een magnetron die ze gaat kopen... Fijne zondag!