Vandaag heeft mijn partner de inkomstenbelasting van 2013 uitgekeerd gekregen. Hij kreeg dinsdag de brief. Op mijn naam nog niets ontvangen. Wanneer geven jullie dit geld uit? Meteen of toch voor de zekerheid opzij leggen?
Heb het al uitgegeven ( in mijn hoofd dan ) Nee hoor, ik betaal het laatste stukje van de vakantie en de rest gaat naar de spaar rekening.
In mijn hoofd heb ik het al 10x uitgegeven maar ik geeft het pas echt uit zodra het binnen is. Onze belastingadviseur is altijd goed en de terug ontvangen bedrag klopt ieder jaar tot op de cent (pluim voor hem)
Hier nog geen brief gekregen dus ook nog geen geld. Maar we willen met een deel een stukje hypotheek extra aflossen, met een ander deel plantenbakken in de voortuin maken en een deel voor op de spaarrekening. Nu dus maar hopen dat het geld snel binnenkomt!
Ja wij stoppen een klein gedeelte voor onze eerste vakantie samen naar een ver land :-d rest op de spaar voor het huis/tuin. Maar zijn jullie niet bang bij het uitgeven dat je het weer terug moet betalen? of is het zo dat na een bepaalde periode dit bedrag echt vaststaat? Ben een leek wat betreft financiële dingen vandaar mijn zorg. (zeker wat betreft grote bedragen en belastingdienst
Waarschijnlijk moeten wij de huurtoeslag van 2013 terugbetalen Dus daar kan het rechtstreeks naar toe
Al uitgegeven!! (In mijn hoofd) Volgende maand doet zoonlief de communie..dusssss En we hebben gisteren een dakkapel besteld Op gaat het dus sowieso! Haha
tuurlijk, maar wij hebben geen ouderschapsverlof, krijgen de hypotheekrente teruggave maandelijks, en ook mijn combinatiekorting maandelijks, dus geen dikke bedragen voor ons in mei haha
Hier ook geen groot bedrag helaas Maar geld is geld ja Gaat hier op de spaar, misschien deel kleding van halen
Sowieso schoenen voor mezelf. Want mijn ballerina's die zo lekker lopen zit een gat in.... Zien er niet uit haha! De rest inderdaad apart aangezien ik binnenkort ook nog eens op banenjacht moet....
Ik heb nog geen brief ontvangen, maar weet al dat ik een flink bedrag moet betalen :x. Maar net wel bericht gekregen van een andere meevaller, dus we gaan via MP een speeltoestel voor de kleine man kopen
Nog geen brief gekregen we hebben op de eerste dag dat het mocht gedaan maar nog niks. Ik ga een ab nemen op drievliet samen met me zoontje en verder lekker op vakantie moet het wel voor 16 juni gestort worden haha