nieuwe bril nodig, hans anders of duurder?

Discussie in 'De lounge' gestart door ann82, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Ik heb altijd brillen van Hans Anders gehad. Altijd tervreden geweest tot een paar jaar terug. Had een nieuwe bril besteld, bij het ophalen had de mevrouw van Hans Anders nog even de glazen goed schoongemaakt, zo goed zelfs dat er een kras in het glas zat. Vervolgens werd de bril teruggestuurd voor nieuwe glazen, toen ik de bril na een week weer kon ophalen, zag ik er helemaal niet goed door en wat bleek: de glazen zaten op de kop er in :$!
    Ik heb toen m'n geld teruggevraagd en ben toen naar SpecSavers gegaan, ik had nogal slechte ogen en een leuk montuur was wel goedkoop maar de glazen zouden zo duur worden daar alleen al was ik een fortuin aan kwijt, tevens waren de mensen die daar werkten vreemd en arrogant dat ik er helemaal genoeg van had en toen ben ik uiteindelijk voor een laserbehandeling gegaan en daar ben ik nu nog elke dag blij om!

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ja, ik heb een bril van de hans anders en die bevalt meer dan goed. Het is een briel met een vrij dun metalen motuur. Ik heb hem dan wel niet elke dag op, maar ik heb hem wel al 6 jaar. Ik ben er echt niet zuinig op, ligt los in mijn tas etc :) Toch is hij nog hartstikke goed (paar hele kleine krasjes en een paar keer het pootje moeten aandraaien) Ik heb er laatst echtr wel een andere bij gehaald, maar die bevalt wel iets minder. Dit is zo'n groffer plastic montuur.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier goede ervaring met hans anders. Na dat ik eerder altijd naar specsavers ging maar die haalde constant de sterktes van mijn zus en mij door elkaar. Sterker nog, mijn zus zou + nog wat hebben maar bleek bij een oogarts perfecte ogen te hebben. Na vele foute brillen (foute combi glazen enzo) kom ik daar in ieder geval niet weer.

Ook bij hans anders kan je goede merkbrillen halen als je dat wilt. Alleen dan betaal je dus wel net zo veel als bij duurdere winkels. Goedkopere bril betekend meestal wel mindere kwaliteit. Dus verwacht niet dat ze 5 jaar meegaan.
    Verder vind ik het onzin om daarvoor naar een dure winkel te gaan. Hubby hier gaat alleen maar naar de dure winkel en die heeft dan ook 1 goede bril die al jaren mee gaat en nog lang niet aan vervanging toe is.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb hier geen goed gevoel bij Hans, heb mijn ogen er een keer laten meten, en dat ging alleen met het apparaat, dus helemaal niet handmatig.. bij specsavers en het huis, dus wel handmatig.
    Ben altijd bij Het Huis geweest, maar nu bleek dat ze al jaren mijn gegevens niet opschreven (snap dat niet, aangezien ze dat daarvoor wel hadden???) ben ik overgestapt naar Specsavers, super service, leuke brillen en met mijn verzekering kost het me niets.
    Maar ja... hier heb je niets aan als er geen in de buurt zit.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb dure brillen gehad en hans anders brillen gehad.. en ik ben over de laatste zeer tevreden
    monturen zijn leuk, glazen zijn prima... en ik barst niet in tranen uit als mijn dochter mijn brilletje weer sneller te pakken heeft dan ik.. wat ik met mijn zoon en dure bril wel had.. hij draaide nl zo de pootjes om in een waardig kunstwerk maar niet meer te maken.. daaaaag bril van honderden euro's :)
    dus nu met spaarplan elke 2 jaar nieuw brilletje, 3 euro per maand..heb steeds hippe montuurtjes

Deel Deze Pagina