nieuwe buren! ben ik nou een zeikerd?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door DivaXXL, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Sorry, maar ik vind het onzin dat andere kinderen stil moeten zijn omdat een baby slaapt.. en je durft niet met de baby in de tuin omdat er misschien een bal over de schutting vliegt?
    Vind je dat soort dingen echt rationeel ?

Je baby is niet van suiker, en kinderen maken geluiden. Jouw kind ook, nu en later nog meer. Het is helemaal niet gezond om een kind aan stilte te laten wennen tijdens het slapen.

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zeker rationeel want de bal vliegt over de schutting.
    En de buren hoeven niet alleen maar stil te zijn omdat de baby slaapt maar omdat het niet meer dan normaal is dat tieners niet in de tuin voetballen maar erbuiten?

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Hier vliegen de ballen al 5 jaar dagelijks over de schutting, en springen de buurkinderen constant op de trampoline. So what? Je pakt de bal en gooit hem terug, die bijt echt niet.
    Tolerantie verwachten eist ook wat terug hoor. En maar klagen dat de kinderen van tegenwoordig alleen achter een scherm zitten... Geen wonder..

Overigens ging mijn opmerking niet over de buren, ts eist van kinderen van haar zus dat ze stil zijn als haar baby slaapt.. dat gaat elke rationaliteit voorbij, stel je voor dat je al kinderen hebt en dan een baby krijgt :$

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Er is een park voor de deur!
    Wat is er mis met daar voetballen?

Deel Deze Pagina