sprookjeshof zuidlaren is dat wat voor een kindje van 2? we willen morgen wat leuks gaan doen maar weet niet wat hier in de buurt is geen leuke speeltuin dus dacht aan zoiets iemand anders nog leuke ideen? we hebben al gezwommen moet wel een beetje in het noorden zijn of in het midden van het land,niet dat ik uren moet zitten voor ik er ben
sprookjeshof is meer een speeltuin, en de route langs de sprookjes stelt niet veel voor en is vrij oud. Begrijp me niet verkeerd, ik kom er al van kleins af aan maar vind het nu meer gericht op de speeltuin die laatst ook uitgebreid is..... Ik ben vorig jaar naar kabouterland in eexlo geloof ik geweest dat is wel een aanrader met een 2 jarige
opzich zou t kunnen je hebt daar nu ook een indoor speel gebeuren bij (morgen redelijk veel regen toch?) drouwenerzand heb je ook nog ook indoor bij maar dan kun je beter naar ballorig gaan of kabouterland in eext zit geen indoor bij
heb even gekeken kabouterland in eexlo zit een indoor speeltuin bij waarschijnlijk gaan we dan daar morgen heen
Wij zijn er afgelopen Juni met Levi geweest. De sprookjes vond hij niet altijd even leuk. bv van de wolf, heks enzo vond hij door de geluidjes best eng. Nijntje daar in tegen is 3x afgespeeld. Speeltuin en kinderboerderij was wel leuk, en ze hebben nu een mega indoor speelpark ( soort ballorig ) op het terrein
Familie park Nienoord in Leek schijnt een goede aanrader te zijn. Ben er zelf wel als kind geweest volgens mij, maar nog niet met mijn zoontje. Gaan we binnenkort doen
Wij zijn geweest toen ons zoontje 1 was en hij vond het echt geweldig, die poppen zijn erg leuk om te zien
nou wij zijn vandaag naar kabouterland geweest mijn zoon vond er niks an we hebben hem geprobeerd in de speeltuin te krijgen maar 2x van de glijbaan af en meneer had het wel gezien we zijn net een uurtje binnen geweest wel leuk maar geen aanrader we gaan binnenkort ook nog naar plosaland ben benieuwd of tie dat leuk vind.
Plopsaland Coevorden is niet echt een aanrader voor een kindje van 2 jaar. Er zijn weinig atracties waar een kindje van 2 jaar in kan. Het is leuker met een ouder kind.
Plopsaland is idd geen reet aan als je kind jonger is dan 4. Ze moeten voor alle attracties meer dan 1m zijn , in Coevorden zou hij alleen in de Bumbamolen mogen samen met jou, meer niet maar vanaf 85 cm moeten ze wel toegangsprijs betalen terwijl ze nergens in kunnen.
Goed dat ik het weet, wij zouden in het najaar gaan, dan zou onze dochter ongeveer 2.5 jaar zijn. Ze is 94.5cm, dus ze moet entree betalen en als ze dan maar in 1 ding kunnen is het vreselijk zonde van het geld. Hebben ze daar geen optredens ofzo van bumba, plop enzo?
geen idee dat denk ik dan toch wel maar plopsaland co dan is die niet voor ukkies of is dat het zelfde verhaal
kunnen ze ook maar in een beperkt aantal attracties. Dat park is wel meer gericht op kleinere kinderen.