TS, je had de makelaar het beste per aangetekende brief in gebreke kunnen stellen en een passende oplossing moeten eisen. Passend zal niet zijn dat jullie de oorspronkelijke plaats krijgen die nu naar de andere bewoners is gegaan, maar ze moeten wel een soortgelijke praktische parkeerplek aanbieden. Ook nog even benadrukken idd dat jullie met een kinderwagen zitten en deze mooie parkeerplek mede een reden was om de huurovk te tekenen. Hoe of wat ze sit veder moeten doen is niet jullie probleem, geef ze een termijn van maximaal twee weken om met een redelijk alternatief over de brug te komen. Succes! 😀💪🏼
dus ook de plek naast de plek met de pilaar? Is dat geen optie? Ook ik zou de plek met de pilaar niet willen, makelaar idd in gebreke stellen en hem de zaak laten oplossen. Suc6!
maar er zit toch ruimte tussen de pilaren? kan je je auto er niet zo naast zetten dat de deur tussen de pilaren open gaat? dan kan je daar toch je dochter eruit halen? en als dat niet helpt dan misschien achteruit in parkeren zodat de deur tussen de pilaren open gaat?
Heel eerlijk? Ik denk dat het zeker balen is omdat je nu de teleurstelling moet verwerken dat jullie de eerste plek nu niet hebben maar het is natuurlijk gek om te redeneren dat je anders het hele contract niet had getekend. Straks wordt er gezegd(zal niet) ,nou prima dan ontbinden we het contract, we willen jullie niet kp basis van verkeerde informatie het huis laten huren. Als er nou helemaal geen parkeerplek was geweest dan is het nog een ander verhaal, maar er wordt je gewoon een alternatief geboden. Dat die pilaar er staat is gevoelsmatig misschien vervelend, maar er zal vast geredeneerd worden dat alle plekken voldoen aan de afmetingen om comfortabel in en uit te stappen. Zullen vast meer gezinnen op ''zo'n " plek staan. Ik zou wel korting op de huur eisen omdat je nu wel iets anders krijgt dan gedacht, maar verder accepteren dat dit nu jullie plekje is en jullie er vast mee uit de voeten kunnen. Want wat kan die makelaar verder doen? Kan moeilijk de andere mensen dwingen hun contract op te geven toch? Of om die paal weg te zagen je hebt een oplossing, nl een parkeerplek, dus ik zou niet wegen wat er naast een kleine compensatie nog verwacht mag worden.
Nou sorry hoor maar ons is nu toch ook gedwongen om ons contract op te geven? Wij hebben namelijk ook getekend. Flauwe reden. Zoals je ziet kan je niet wat verder rijden want er zit een balk daar.. En het is niet gevoelsmatig vervelend maar het is echt vervelend. Wij moeten nu de keus maken, of we parkeren dicht naast de balk en kunnen fijn uitstappen aan de andere helft met onze kinderen of andersom. Overigens zijn wij het eerste gezin in het complex, er wonen nu alleen ouderen of kinderloze koppels.. het is pas 2,5 jaar oud dus ik verwacht dat er in de toekomst dus zeker meer gezinnen bij gaan komen. Helaas konden ze met de keuken nog steeds niks doen! Wij hebben nu een maand vrij parkeren gekregen en we staan op een lijst waarbij we als eerste gebeld worden als er een goede plaats vrij komt. We hebben het voor nu geaccepteerd, we hebben erg veel te doen dus we steken onze energie nu liever in de verhuizing ipv een eindeloze discussie om een parkeerplaats.. Nogmaals bedankt voor alle adviezen! Zonder dat hadden we vast niet eens die ene maand gratis parkeren gekregen! 😅
Dat is waar... Maar ik moet eerlijk zeggen dat als wij niet eerst de goede plek toegewezen hadden gekregen dan hadden we er nu niet achteraan gegaan
Laten we maar hopen dat dat dan een kinderloos stel is, dan is het ook niet zo lastig om bij een paal te parkeren
Mwah, wij hebben een grote bak met lange deuren, dus ik was ook blij geweest met die plek. De draai achteruit hadden we wsl niet kunnen maken.