Grrr ik heb zoveel afleveringen niet gezien en daar baal ik van. Hopelijk komt de serie op dvd. Bestel ik hem dan wel. Heb alleen de eerste paar afleveringen maar gezien. Tot Eva weet dat ze zwanger is.
Oke ik had er even geen tijd voor. Wil je de laatste aflevering of die andere afleveringen zien? Als je op YouTube kijkt en nieuwe buren intoetst dan krijg je een heel raar filmpje maar daaronder staat de link en kun je alle filmpjes zien. Let wel op: alleen met een laptop te bekijken. Dus geen mobiel of tablet.
Goeie serie, maar ik heb wel erg het gevoel al te weten wie 't gedaan gaat hebben (maar misschien zit er ik er totaal naast...)
Omdat ik ziek thuis zit momenteel heb ik vanmiddag de laatste aflevering bekeken op Videoland . Ik zal niet zeggen wat er allemaal gebeurt is Maar is er ook een vervolg op ? Kan dat niet zo gauw vinden
Nee.. Het is maar 1 boek. Tevens gelezen dat de film echt een aanslag is geweest op beide gezinnen.. Hoe jammer het ook is..
Op Katja/ Thijs en bracha/Daan bedoel je? Hoe bedoel je dat dan? Ik ga vanavond ff kijken of de link werkt.... Voetbal hè morgen
ben benieuwd naar vanavond lees toch wel dat het een verrassend einde moet zijn en dat het anders is zoals in het boek.
Raar hoe het eindigd Zijn Steef en Peet nu beide dood? Wat mankeerde Peet nou? Etc etc De rol van de buurman in rolstoel vind ik nu helemaal vaag, had er helemaal niks mee van doen.
Ik vond het wel een beetje een open einde (dus wie weet toch nog een tweede seizoen?) Op het eind hoorde ik een ambulance broeder zeggen "deze heeft nog een hartslag"(of iets in die richting) Dus er leeft nog iemand,maar wie?
Lekker duidelijk. Wie heeft het nu overleefd? Peter die onder Steef lag? Of Rebecca die een wond had die niet perse dodelijk hoeft te zijn. Op het einde zag je dat iemand met spoed in de ambulance werd gereden. Ik hoop voor Sem Rebecca. En die vader van Eva... Jeetje.