Woow echt een apart einde. Had dit niet verwacht zo. Behoorlijk open helaas... Wat wordt er bedoeld met aanslag op de gezinnen dan?
Eum, ga morgen meteen het laatste hfdstuk van het boek nog eens lezen (Kan me niets meer herinneren...)
Hmm, einde viel tegen. Ik heb het boek wel gelezen, maar vraag mij niet wie het overleefde. Haar vader vond ik wel schokkend!
Ben ik ook benieuwd naar... Ik bedoel, ze lezen het boek, het script. Ze weten waar ze aan beginnen toch? Het zijn acteurs...
Rust voor Bracha na opnames Nieuwe Buren | Prive | Telegraaf.nl Dit bedoelde ik. Dus ja Katja/Thijs, Bracha/Daan.
Een vervolg is ook vrij lastig als alle hoofdpersonages dood zijn... Op 1 misschien na, maar goed ik denk niet dat er een vervolg gaat komen.
Op het moment dat Eva van de weg af rijd omdat ze bijna een vrachtwagen raakt heeft ze niets. Ze kan natuurlijk ook van de weg af zijn geraakt, een hersenschudding hebben en in het ziekenhuis terecht zijn gekomen. Dan is er in het echt nog niets gebeurt. De buren gaan verhuizen, hun huis staat immers te koop. Tadaa... de "nieuwe buren". Alles kan
hahahaha ja dat zou toch wat zijn. Ik vind het maar een klote einde, zeker omdat het onwaarschijnlijk is dat er een vervolg komt, maar het juist wel vraagt om een vervolg.
Zeker een einde. Ik was echt een beetje in shock, ook vooral die vader...jaaaaa hoor.... Ik las ergens dat alleen Peter het overleefd heeft. Ging ook meteen googelen voor duidelijkheid...
dat dacht ik mij dus ook te herinneren! Volgens mij heeft hij het sowieso overleefd, maar hij was ook alleen maar flink in elkaar getimmerd en was niet beschoten. Een vervolg is niet logisch. Waar moet dat dan nog over gaan? Eva dood en waarschijnlijk Rebecca en Steef ook. Vond vader van Eva inderdaad heeeeeel erg schokkend omg
Nee inderdaad.. Toen de zus zij " peet heeft een pistool" en ik vader zag vertrekken dacht ik al gelijk dat HIJ zijn dochter eerder wou ombrengen dan dat Peet dat kon doen
Volgens mij ging hij wel met goede bedoelingen naar het park, maar toen hij Eva geknield voor Steef zag zitten, leek zijn stemming om te slaan.
Maar waarom had hij dan zo'n geweer bij? Vond het in ieder geval een steengoede finale, op het open eind na