Één aflevering niet gezien en snap er nu al weinig van. Die Steef is dus corrupt en zit in de drugs? Waarom stonden ze voor zijn huis.
Volgens mij word het nu steeds spannender Kletskoek, Volgens mij denken ze dat die junk vermoord is door steef.
Niet om het een of ander, maar zulke grote jongens geven toch niets om een junk? Niet logisch voor mij.
Ik vind het echt wel spannend worden. Ze insinueerden nu dus dat Peter iig heeft geschoten...althans dat was mijn indruk. Ik ben wel echt stuk gegaan op dat stuk van Jasper, met het leren jasje en dan ineens de telescoop aan *pling*
Ik las op fb dat er in het boek 3 doodgaan.. nou zit ik dus al heel de tijd te bedenken wie.. denk dat Peter het overleeft?
Eva wordt zwanger van Steef. Ze verteld tegen Peter dat het van hem is. Maar Peter komt er achter dat het niet van hem is en flipt hem dan. Maar ik twijfel of dat we nu dadelijk ineens een jaar vooruit gaan zeg maar, en het kindje dus al geboren is. Zoiets was toen wel in het boek dacht ik.
Elke aflevering begint met een stukje van het einde... dus dat er wat ernstigs gebeurd met bloed e.d. Zodra dan de daadwerkelijke aflevering begint staat hoeveel weken het er voor is. Gisteren stond er 8 (of 9 weet ik even niet meer) weken daarvoor... Dus niks over een jaar.... over 8 weken (in de serie dan)
Nee het einde was anders. Sem was er wel bij op het einde, maar die was veel jonger. Ergens hoop ik dat ze het einde iets veranderen. Dat vond ik zo stom in het boek.
In het boek overleeft Peter het. Alleen snap ik die clown niet. In het boek was dat een centerparcs medewerker die broodjes en kranten rond bracht.