Argh! Ik had het opgenomen zondag maar blijkbaar niet lang genoeg. Nu wilde ik het terugzien bij upc on demand maar daar staat alleen de aflevering van 5 okt... of kijk ik nou zo scheel?
Ik heb alle afleveringen gezien via youtube. Superleuke serie! En wat is katja toch een mooie vrouw, ze wordt steeds mooier. Gaaf kapsel ook id serie.
Ik vond het ook al zo'n rare test haha. Katja Schuurman is zeker een mooie vrouw. Heeft goede genen geerfd.
Hihi ja grappig detail Ik moest meteen denken aan vrouwen die beweren dat een ovulatietest ook positief kan zijn door zwangerschapshormonen.
ja, dat het een ovulatietest was ipv een zwangerschapstest viel me ook al meteen op... zou dat nou echt zo bedoeld zijn of toch een grove fout? lijkt me dat Bracha dat ook wel zou moeten weten toen ze die scene speelde en bijv vrouwelijks castmembers/producers die er tijdens de opnames omheen staan..
Nouja bij mij waren ze idd ook positief en iemand die al jaren bezig is met zwanger raken zal dat natuurlijk wel weten. In het kader van de bezuiniging zou je dan nog kunnen denken, ik doe een ovulatietest, zo'n dipstick, en als die positief is dan doe ik een zwangerschapstest. Maar bij dit type test is sowieso al geen sprake van bezuiniging En hij weet ook meteen hoe laat het is als hij die test vind, dus het moet in mijn ogen ook echt door voor een zwangerschapstest. Dan vind ik het gewoon erg slordig.
Ik snap de toevoeging van die buurman/buurvrouw totaal niet. Voegt echt helemaal NIETS toe aan het hele verhaal. Vaag gedoe.
Volgens mij omdat hij niet wijs is. Ik meende in het voor stukje ook te zien dat hij schoot maar dat ging zo snel en ik had geen zin om terug te spoelen.
Even totaal off topic. Wanneer mag je naar Jennifer? Nog gefeliciteerd!! Zag je voorbij komen en herkende je Ik ga 7 november daarheen.. spannend!