Wat is de Primark voor winkel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Vandaag wordt er een Primark vestiging geopend in Eindhoven. Leuk! Denk ik? ;)

Wat voor winkel is dat eigenlijk? Is de kleding van degelijke kwaliteit? Want het is best goedkoop volgens mij?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kleding voor een leuke prijs, kwaliteit varieert dus moet je goed op letten.. Het is vooral erg DRUK. :p

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik ga morgen kijken, ben ook nog nooit eerder geweest.. hoop wel dat de rest redelijk vroeg wilt gaan wat het is aan te raden om zo vroeg mogelijk te gaan altijd..

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh wat een horrorwinkel is dat zeg! Ik krijg paniekaanvallen als ik binnen ben. Het is er áltijd druk.
    Ik heb nooit wat leuks gezien, maar m'n vriendinnen komen wel met leuke dingen thuis. Maar ik ben dan ook nooit langer dan 5 min binnen geweest.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

Maten kinderkleding klopt niet
    Ga op tijd

6. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    1 x 2 seconden binnen geweest en toen heel snel weer naar buiten. Ze hebben volgens mij best leuke basic dingen voor een leuke prijs, dus als je de drukte wilt trotseren en daarna in een soort check-in op luchthaven rij wilt staaan dan moet je zeker gaan :D

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Een grote en superdrukke Zeeman meets V&D, de kledingkant ervan.
    Wel even goed op de maten letten! Ervaring in Engeland is dat alles wat korter is dan normaal, maar weet niet of dat ook zo in NL is.

8. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik persoonlijk vind het een super winkel en ben er al regelmatig hier in Zoetermeer binnen gelopen.

Ja het is druk maar je kan hier in zoetermeer nog wel gewoon lopen (op een doordeweekse dag).

Ik heb pas een broek 2 blousejes en een ketting voor 37 euro gekocht en de kwaliteit daarvan is gewoon goed.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ga alleen in R'dam en tja dan is het druk, druk, druk.. rommelig, en dramatisch met kinderen. Maten vind ik vaak niet kloppend.

10. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ik ben in Rotterdam geweest maar voor mij nooit meer! Wat een verschrikkelijke winkel, keidruk en het moet wel je smaak zijn.

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Leuke hebbedingetjes. Maar enorm druk.
    En inderdaad... de maten kloppen niet altijd.

12. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik wilde pas wel eens zien uit welke winkel die tasjes nou allemaal kwamen en ben er even heen gegaan met kinderwagen. Ik heb een rondje gelopen, maar vond het zo'n chaos en druk dat ik weer snel weg ben gegaan. Het is vast goedkoop, maar daar had ik dus echt geen zin in. Het was overigens gewoon overdag doordeweeks, dus niet eens in het weekend

13. Nooit eerder klachten gehad over de kwaliteit, maar vorige week een shirt en een vest gekocht voor m'n vriend; Shirt zit een gat in de mouw op de naad (na 1 keer dragen) en het vest is ontzettend gekrompen in de was (terwijl we ons toch echt aan de voorschriften hebben gehouden). Ik baal er wel van :(

14. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er 1 keer geweest en vond er weinig leuks tussen zitten. Ze hebben er wel fijne broekjes voor m'n zoon. Verder is het er choas, niet goed voor de mens die snel overprikkeld is i.i.g;).

En ik had er sokken gekocht 'one size', zo'n 5 pack. Ze waren en te klein (ik heb een kleine maat 39..) En er miste 1 sok, geen 1 paar, maar gewoon 1 sok;). Vanaf nu controleer ik dat dan ook maar gewoon.

15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.845
    113
    Dus ook doordeweeks is het zo megadruk? Jammer.
    En is daar nog verschil in wbt Duitsland en Nederland?
    En ook qua grootte van de winkel?

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nou hier ook nooit klachten gehad hoor en vaak wat gekocht.. Heel veel hebbedingetjes idd , zoals leuke huispakken, pyama s, sloffen , pff heb al heel wat....

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar ik vind het zo raar soms. Ik heb 2 spijkerbroeken gekocht voor mn oudste zoon. 1 is nu echt te klein aan het worden, de andere kan hij in de verste verte verte nog niet aan want is nog veel te lang.. en het is gewoon dezelfde maat.

Met pyjama's ook zoiets, ik heb voor hem zo'n cars pyjamapak gekocht die eigenlijk al krap was bij aankoop en de andere past hij nog niet eens.

Voor mn dochter eigenlijk geen problemen gehad met maten.

18. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Met 1 woord vreselijk.
    Daar zie je mij nooit meer. Veel te druk.

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hihi moet wel lachen om jullie reacties want het klopt wel. Ik zelf maak me totaal niet druk om de mensen om me heen en ga rustig mn eigen gang. Als ik met mn man ben, die ergert zich echt kapot aan al die vrouwen :p dan is hij het altijd na 5 minuten zat.
    Maar voor mn dochter hebben ze vaak leuke broekjes en vestjes..niet naar de maten kijken maar zelf een beetje inschatten! Ze hebben ook goedkope maillot's, slofjes, speldjes voor dr haar, schouder/handtasjes(superschattig) kom altijd met een tas vol voor 25 euro ofzo.
    Voor dames moet je het echt treffen, wel goede basis kleding zoals degelijke shirts/vestjes in mooie kleuren voor weinig geld.
    Wel superleuke handtassen/armbandjes.

20. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik ga meestal naar Rotterdam en dan niet voor mezelf maar voor de kids.
    Het is daar altijd druk,druk,druk.en mijn man krijg ik daar dus ook niet naar binnen.
    Ik stoor me er niet aan en ga gewoon naar binnen.

Het is idd goedkoop en de kwaliteit is daar ook vaak naar.
    Voor de maten neem ik standaard een maat groter.
    Thuis passen en is het nog aan de ruime kant dan leg ik het apart.
    Voor de rest koop ik er sokken,ondergoed,maillots en bv pantoffels.
    En nu voor de winter goed kunnen slagen voor mutsen en handschoenen.
    2 paar voor 1 euro,ideaal voor school en het kdv.
    Die krengen raken ze toch vaak kwijt.

D

Deel Deze Pagina