Kan me je irritatie voorstellen.. Wij hadden het vorig jaar met de onderburen.. Mja die mensen houden zelfs nu nog nergens rekening mee, dus dat hebben we opgegeven.. Nu naast ons komen ook nieuwe mensen.. Volgens mij een vrouw alleen en haar broer of weet ik welk familielid is er steeds in bezig.. Hij kwam vorige week aan de deur dat ie idd vaak in de avond bezig is maar niet tot laat (max 20.00 en als we last hebben we het vooral even moeten zeggen zodat hij er rekening mee kan houden). Ik vind wat lawaai niet erg, maar wel tot een bepaald tijdstip en een bepaalde grens in de avond En niet net als mijn onderburen midden in de nacht (en nee dit is niet overdreven! ) gaan timmeren en boren
Ik denk dat ze hem grappig vond en je niet uitlachte! Ik vond m ook grappig en ik heb ook gelachen Maar ook nuttig hoor
Haha nou dat was idd om hoe je het beschreef. Niet om je gemeen uit te lachen! vond het wel een slim idee misschien een idee voor onze nieuwe buurman NAAST mij, die komt er ook deze week in. Nog meer rot geklus bleggh
ja en als ze smiddags boren is het ook weer niet goed want dan heeft je kind zijn middagslaapje. zaterdag is ook niet goed want dan wil je uitslapen, zondag is ook niet goed want dat is rustdag... blijft over... misschien zelf verhuizen naar een woonboot in de stille oceaan? sorry ik word altijd een beetje flauw hiervan. die mensen willen verbouwen en er zo snel mogelijk in. zolang ze niet tot diep in de nacht doorgaan zou ik me er niet druk om maken, en ja ik heb ook 3 kleintjes. beetje geven en nemen heet dat
Oh gelukkig, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd! Fijn dat de herrie nu over is...! Nu maar hopen dat het zo blijft en dat het geen koffiepauze was
Ik snap het wel. Dat je gefrustreerd kan zijn als mensen die je niet kent tot s avonds laat doorgaan met klussen. Zeker in een appartementencomplex. Toen mijn man hier kwam wonen heeft die netjes zich voorgesteld. Toen we na 6 jaar gingen verbouwen hebben we het netjes tegen de directe buren gezegd en bij iedereen een briefje opgehangen, met de tijden die we gingen klussen. Buren waren hier erg blij mee. Is een kleine moeite toch. Voorstellen of een briefje ophangen. Beter dan uiteindelijk een burenruzie
Hier ook nieuwe buren die het grootst aanpakken want ze zijn al bezig vanaf april (meerdere avonden in de week) We hebben ons ook voorgesteld, meteen verteld dat onze zoon ASS heeft en dat als er grote klussen met veel lawaai kwamen we het op prijs stelden dat we dit van te voren weten zodat we onze zoon konden voorbereiden. Hij klust netjes tot 20:30 uur, soms tot 21 uur en nooit op zondag. Met praten kun je dus een heel eind komen en desondanks begin ik het nu ook wel zat te worden. Maar goed ooit zal er wel een einde aan komen. En dan zullen we moeten gaan wennen aan geluiden naast ons want we wonen nu al 1.5 jaar naast een leeg huis
Snap je wel dat het vervelend is maar je kan niks tot 22.00. Maar die eerste reactie van joycey....heerlijk! Dat is leuk beschreven maar ook heel netjes om iets over te laten komen
Ja precies, of manlief heeft avonddienst en ligt van 's morgens tot 's middags in bed.. Er is nooit een goede tijd om te klussen, het is helaas altijd vervelend om aan te horen. Maar het zal toch moeten gebeuren..