Wij hebben nog geen voorstel gehad maar gaan er toch sowieso niet op in. Ze mogen gewoon het totale bedrag uit gaan betalen waar ik recht op heb. Ik zou recht hebben op 1800-2000 euro dus dat mogen ze dus ook storten Er is een paar weken geleden al een brief naar mn werk gegaan waarin staat dat ik dat bedrag opeis.
Zojuist brief gekregen met voorstel. Gaat om 1.042,67 bruto. Als ik dit aanvaard heb ik ook recht op eenmalige uitkering van 1.2% Ik zal eens eerst naar die calculator kijken
Wat was het bij jou dan? Ik heb mijn voorstel binnen en dat is ruim 1100 bruto. Moet het nog narekenen of het enigszins klopt.
Hier al 1x 1,2% gehad en een 2e x volgt en ook het voorstel gehad en getekend. Best een mooi bedrag al vraag ik mij af wat er netto overblijft.
Dit inderdaad, twee weken geleden het voorstel gehad, gaat om een paar duizend euro, maar ben benieuwd wat ik ervan over houdt.
Mijn voorstel was 2770 euro bruto Ik werk 24 uur en alleen nachten en weekenden. Ik had op de site van de CNV uitgerekend wat het bedrag zou worden en dat scheelde maar een paar tientjes met het voorstel, ik heb dus getekend en krijg het nu in 3 delen (apr '17, feb '18 en feb '19) uitbetaald.
Wij krijgen alles in mei uitbetaald tegelijk met vakantiegeld dus. Belastingdienst zal wel wel blij zijn. 🙈
Ik heb werkelijk waar nog niets gehoord van mijn werkgever hierover. Zal eerst een collega eens vragen want ben nu ook met verlof.
Ik werk in de gehandicaptenzorg en hier kunnen we er naar fluiten. Ik heb, samen met collega's, schriftelijk om uitbetaling gevraagd en daarin refereren we naar de CAO GHZ maar we kregen bericht dat iedereen vrij is te procederen maar dat er geen regeling wordt getroffen.