Ik werk sinds 2015 voor huidige werkgever en krijg totaal bijna 600 euro terug. 300 euro per jaar zeg maar Ik werk 28 uur en zit in functieschaal 45 Heb er inderdaad voor moeten tekeken en t wordt in 2 of 3 keer uitbetaald. Dit jaar en volend jaar. Maar dit kan per instelling verschillen. Maar alles aan iedereen uitbetalen in 1x keer zal voor vel vele niet haalbaar zijn... Ben er alleen nog niet achter of je t ook van vorige werkgever terug kan krijgen...
Ik zit in schaal 35. Krijg 1057 bruto voor 5 jaar. Moet zeggen, heb op vorig jaar na weinig vakantie opgenomen. Vakantiedagen steeds mee genomen of verspreid uit laten betalen. Berekening was 10 euro minder dan mijn eigen berekening. Dus zeer netjes. Wij krijgen het in 1 keer uitbetaald
Oja ik werkte toen op papier 24 uur. In dr praktijk fulltime. Overuren zijn altijd uitbetaald maar wou zelf nooit een contractverhoging
Jaaaaa eindelijk de brief binnen! Zouden er consequenties aanzitten als ik het in 1x laat uitbetalen? Dat maakt toch niks uit voor mijn kot? Ze kijken daar toch per jaar na?