Hoi, Wie heeft een witte leren bank? En hoe maak je die schoon? Ik zelf doe het meestal met bleuwonder maar het helpt niet veel dus alle tips zijn welkom
ja ik ook idd met bleu wonder of gewoon een sopje van allesreiniger. hier wordt ie wel goed schoon.... maar is ook snel weer vies omdat mijn man altijd vies is
Een vrouwtje waar ik poets heeft ook witte leren keukenstoelen (van die kuipen, zeg maar). Ik maak ze altijd schoon met lederzeep, zit in een potje waar je dan met een vochtige spons doormoet en dan poetsen maar.(niet met de groene kant ) Werkt daar erg goed!
Heb eigenlijk geen ervaring met groene zeep, dus dat weet ik niet zeker. Er staat wel lederreiniger op. Zoiets is het ongeveer; RAD | Procycle Lederzeep | Moto kledij, helmen en accessoires .
Mij is door mijn tante laatst verteld dat dit met melk word gedaan en goed helpt....Ik dacht ook: ja vast, melk....Maar bij haar schijnt t te werken/helpen en zij heeft een beige kleurige lederen bank. Melk kan niet veel kwaad denk ik om uit te proberen. gewoon beetje melk doekje indopen en boenen maar! Ikzelf heb er geen ervaring mee want heb geen lederen bank
Wij hebben ook een witte leren bank... zit nu ook balpen strepen op, vraag mij ook af hoe ik het eraf krijgt. Normaal maak ik de bank schoon met een sopje