Ik vroeg me af hoelaat jullie je ovu testen deden?(s'morgens, s'middags, s'avonds) En hielden jullie dan echt 3 uur je plas op.... En test je dan 1 of 2x per dag? Ik lees hier zoveel over onduidelijke ovu testen , ik wil nou wel eens weten of er toch een "beste" tijd is.... Alvast bedankt
In ieder geval niet testen met ochtend urine. Ik testte in de middag rond 12 uur/of in de avond rond 18.00. Maar het beste is in de middag, mocht je echt je ei niet willen missen kun je in de avond ook testen. En niet te veel drinken, en ik hield zeker geen 3 uur mijn plas op.
Ik doe het meestal ook rond 1800, rond 1200 is wel moeilijk als je op werk bent. Ik drink dan ongeveer vanaf 1600 niks meer en een uurtje tot anderhalf uur niet plassen, althans proberen. Ik test 1 keer per dag, maar ik heb altijd 3 dagen een positieve test dus zodra hij de 1e keer positief is dan begin ik met klussen voor een dag of 5...Soms ook om de dag het ligt eraan hoe mij bui is . succes
ik doe het meestal rond 17.00 en 1 x per dag. Dit moet voldoende zijn. Ik probeer wel op te letten dat ik dan vanaf 16.00 bijna niks meer drink. Ook probeer ik even te wachten met plassen.