........helaas verscheen er in de display: niet zwanger. Ik heb even een traantje gelaten. Maar aanstaande dinsdag is mijn NOD, dus kan het nu zijn dat ik toch nog veel te vroeg getest heb ondanks dat de bijsluiter aangeeft dat je 4 dagen voor je NOD kan testen? Het is nog maar ronde 2 voor ons en mijn eerste cyclus was 25 dagen, dus het zou natuurlijk nu ook zo kunnen zijn dat mijn cyclus langer is. Ik heb ook nog 2 testen van Kruidvat liggen en daar wacht ik wel mee tot na dinsdag. Liefs,
ik zal als ik jouw was wachten met testen ik weet het het is heel moeilijk maar het kan best zijn dat jij veel later hcg aanmaakt het kan best dat je op je nod een positieve test hebt of een week later pas want dat heb ik ook gehad bij allebei me zwangerschappen
wat ik vaak hoor is dat het altijd beter is om niet te testen voor je nod de test kan inderdaad negatief uitvallen en het is toch ook veel leuker om een dikke streep te zien want dan weet je het zeker . ik weet ook dat wachten niet leuk is maar we moeten er allemaal aan geloven. veel succes
ja hoor, kan dat je te vroeg bent. testen voor je nod is niet verstandig, wat de fabrikanten ook zeggen. het resultaat is gewoon niet betrouwbaar. (nega kan nog posi worden, en posi kan voor de nod nog foutgaan)
Hoi hoi, ja ik heb vanochtend nog weer getest. Maar ook negatief helaas. Maar ja misschien heb ik nu natuurlijk wel een langere cyclus, dat kan natuurlijk ook?? Als ik wel die cyclus van 25 dagen had, had ik vanochtend ongi moeten worden. Maar de zijn er nog steeds niet, dus ik hou nog hoop Liefs, P.S. Lief dat je het nog vraagt
Het kan zijn dat je nu een langere cyclus hebt, dan vorige maand. Dan zou je te vroeg getest hebben, nog even de moed erin houden.
Ik ga inderdaad proberen de moed erin te houden. Heb ook nog helemaal geen buikpijn (wat ik normaal gesproken altijd heel erg heb als ik ongi moet worden). Dus ik wacht nu gewoon tot zaterdag met testen. Dan zou ik vrijdag op een cyclus van 28 dagen zitten. Dus ik moet nog even een paar daagjes geduld hebben