Ik zag een nieuwe clearblue in de winkel liggen! Genaamd Clearblue Plus. Dit is ook een streepje (kruisje) test en kan je (net als de predictor vroegtest) 4 dagen voor je nod doen. Is dus ultra gevoelig (staat op de verpakking). Iemand al ervaring mee ??
Ja heel duidelijk!!! je moet hem alleen binnen 10 min. aflezen daarna krijg hij vaker vals positief. en een dag voor je nod test hij ook positief althans dat zijn mijn ervarigen kijk maar eens in mijn album.
Hoi Meiden, Ik ben net naar het KV gefietst, zij hebben de nieuwe clearblue niet en wisten ook niet dat die bestond. Mag ik vragen waar jullie de nieuwe CB test kopen?? Bedankt voor jullie antwoord, groetjes Lilly
goed zo, bij de etos hadden ze hem wel dus? wanneer ga je testen? ik ben echt dol op streepjes kijken (misschien een beetje raar maar vindt het heerlijk) hahaha
Hey Monieqje... Ik heb met mijn vriend afgesproken om za ochtend (morgen dus) test te gaan doen. Ik las dat je die test het beste uit kunt voeren met ochtend urine...ik vind het erg spannend, morgen 3 dagen voor NOD en volgens een andere site kon ik gisteren al testen....?? Vandaag was hij vroeg weg ivm werk...dus kan ik niet testen....gelukkig anders had ik nu nog test gedaan....erg he! Groetjes en voor jou ook veel geluk meid....
Hey Monieqje... Test gaf niet zwanger aan...heb ma of di pas mijn NOD. Ik blijf positief al zegt mijn vriend dat we komende maanden meer rust zullen krijgen, hebben 1 sept sleutel huis gekregen en veel moeten doen hier....wel zowat om de dag "geklusd" niet in huis maar voor kindje...hahaha...we zien wel. Mocht ik niet zwanger zijn laat de rode duivels dan maar snel komen zodat we naar de volgende periode kunnen uitkijken. Bedankt voor je reactie's meid....groetjes en een goed weekend Lilly
je moet zeker posi blijven aangezien je nog voor je NOD zit maar wat leuk en spannend dat jullie de sleutel hebben ik hoop dat jullie tijdens het verbouwen nog wel puf hebben om een kleine proberen te verwekken, wij zijn 2 maanden klaar en in de verbouwingsperiode had ik daar echt geen puf meer voor... Heel veel succes alvast met jullie huisje en ik hoop dat je op je NOD een posi test heb! Ik blijf voor je duimen! Jij ook nog een fijn weekend! Enneh wel laten weten he
Hoi Allemaal ik heb vanochtend ook de nieuwe clearblue plus gedaan 3 dagen voor NOD en hij is positief... kan ik voorzichtig al blij zijn? of toch even afwachten?
Super gefeliciteerd!!! leuk hoor een streep is een streep. je mag natuurlijk een foto plaatsen dan kunnen wij even mee kijken! Groetjes Wilma
Hoi Kiet, Gefeliciteerd meid....je kunt over paar dagen alsnog een test doen en dan weet je het zekers...maar dit klinkt al heel erg goed. Ik zeg ga er voorzichitg van genieten. Groetjes Lilly PS bij mij negatief!!
Hey Kiet......gefeliciteerd meid!!!! Hoeraaaaa zwanger. Ik ben erg blij voor jou-jullie, 1e kindje??? Ga er maar lekker van genieten, ik ga het komende maand weer proberen....helaas ongi geworden vandaag. We geven de moed niet op. Groetjes Lilly