poemel ! , mijn god wat een lompe boeren .. ik duim kei hard dat het goed zit meis ! .... succes morgen ! xx
hier niks aparts vind het alleen heel raar dat mn temp niet naar beneden gaat.. heb eergister avond al een postieve ovutest gehad.. hoop toch dat hij morgen wel naar beneden is...
Poemel lieverd ik hoop dat alles goed komt blijf positief denken ook al is het moeilijk je voelt niks dus dat is al een goeie teken. liefs ladyfp..
@koolmees ah meid wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten ik hoop voor je dat ze hier snel een oplosing voor gaan vinden en de pijn je bespaart blijft,zou het niet door de schildklier komen?iig succes @eevie en is het je menstruatie of misschien toch een innesteling ik hoop voor je het laatste zodat je snel die leegte in je hart kunt opvullen @magic dank je wel lieve meid hoe is het met jou en je zwangerschap? @ladyfp hoop voor je dat de bloeduitslag goed zal zijn en je eitje goed door groeit en springt en natuurlijk bevrucht raakt @lydia nou het eitje groeit dus goed en hopelijk is dit jou ronde trouwens best sexy foto heb je hahaha klusserdeklus meid @belgischemama moet je pas 6 dec geopereerd worden?ik d8 deze maand al of begrijp ik het nu verkeerd @newa hier gaat het goed meid en het zou helemaal perfect zijn als we volgende week pos testen voor jou heel spannend bijna vrijdag ik ga hard voor je duimen @poemelke oh meid wat erg voor je je moet niet van het ergste uitgaan blijf positief denken er kan nog van alles gebeuren en wat stom dat ze zoiets gelijk zeggen normaal wachten ze nog een paar dagen en prikken ze opnieuw bloed om te kijken hoe het er dan uit ziet meid ik ga heel hard voor je duimen ik heb dit zelf meegemaakt dus weet hoe het is maar als jij je goed voelt moet je er gwn vanuit gaan dat het zo is laat een echo maken dan heb je wat meer zekerheid heel veel succes meid en een dikke knuffel hier niet nog steeds op het wachtbankjezijn vandaag naar een feest geweest was heel gezellig mijn mannetje en zoontje gingen allebei in pak was zo schattig. verder niet veel te melden nog 6 daagjes wachten en dan zullen de rode duivels wel arriveren want heb het gevoel dat ze ook gaan komen
Dames ik heb een vraagje mischien stom maar met hoeveel mm springt je eitje normaal is dit toch 20 mm maandag was me eitje 12,5 dus is het zaterdag 17,5 en zondag 18,5 is toch 1 mm per dag dus dan heb ik in het weekend geen eisprong zoals de gyn zegt.
Nou, ik heb nu toch echt bloed... Snap er niets van... De fase tussen sprong en duivels is altijd goed bij mij!! En nu heb ik 5 dagen na de sprong echt bloed... Straks het zh maar bellen. Weet t ook niet! @ ladyfp; als ik t goed heb, springt n ei tussen de 18 en zeg 25 mm. Het kan 1 tot 2 mm per dag groeien. Dus op zich zou het kunnen dat ie in t weekend kunnen springen. T vervelende van clomid vond ik dat ik dat dus niet zeker wist...
@eevie dankje wel voor de info ik weet niet wat ik moet voelen bij een eisprong raar he:S wat vervelend voor je van het bloed. liefs
Goedemorgen meiden even het geheugen op frissen: Vrijdag rare test, zaterdag rode duivels, zondag niks meer! Heb maandag ochtend een testje gedaan, maar die was negatief! We waren de rode duivels aanwezig later die dag! Het is echt van dat vieze, donker rode bloed. sorry voor de omschrijving! Ben maandag avond weer begonnen met de clomid, nu 100mg. Volgende week woensdag terug om te kijken of er weer een ei te spotten is!! En dan gaat de IUI al ergens plaats vinden Spannend!! ik ga werken, reageer vanavond even op jullie X.
Hoi Meiden, nog even een bericht, we moeten om 10:45 bij de FA zijn. Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal! Heb weer allemaal akelige maar ook fijne dromen gehad, weer heel wazig. Klinkt misschien gek, maar heb vanochtend een test gedaan, ik wilde gewoon weten wat ik zag, er stond absoluut een overduidelijke streep, maar was dus nog steeds geen knaltest, en voor mn gevoel komt dat daardoor... Maar het voelt zo vreselijk, heel mn lichaam schreeuwt gewoon dat het zwanger is, maar de feiten zeggen dat het fout kan gaan... Hoe moet je hier in hemelsnaam mee omgaan? Ik ben benieuwd wat de fa zegt. Ik ga ervanuit dat we op de echo niks zien omdat het nog zo pril is, dat zeiden gister ook een hoop meiden. Maar ik heb me voorgenomen om voor te stellen dat ik vrijdag ochtend weer bloed ga prikken, ik wil gewoon weten wat mn lichaam doet, en niet om de week, nee om de 2 dagen... Ik laat jullie wat weten straks. Ik heb echt heel vee steun aan jullie en dit forum, daar ben ik blij om! dikke knuffel
@poemel, superveel succes straks! Ik moet zo naar de VK, had net best veel bloed toen ik naar de wc ging kan alleen maar huilen en zit te trillen als een gek! Werk gebeld en gewoon eerlijk verteld, mams is nu hier. Die moest werken maar ze was de eerste die ik belde en is meteen gekomen. Wel lief Hopelijk is alles goed, pfft.. Geen buikpijn iig maar wat een ellende zeg! Xxx
WAT??? Huh? hoe kan dat zomaar? is het echt veel dan? ech echt bloed? of slijm? Meisje wat raar? Rustig blijven.... (moet je horen wie het zegt maar goed) Je hebt geen buikpijn dat is ok! Hoelaat moet je gaan? Probeer kalm te doen meid.... xxx
Weer even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry @Poemelke en Xd24: Succes vandaag!!! Ik duim voor jullie! Beebjes wel blijven zitten hoor!!
Damn dit zet je toch weer even met 2 benen op de grond. Xd je bent 13 weken zwanger, dit komt goed meis!!! dat kan niet anders! misschien is er een adertje gesprongen? je baarmoeder is zo doorbloed en gevoelig! Rare vraag maar misschien toevallig gister sex gehad? want dan kan het ook wel eens voorkomen he!? Mn gedachte is echt bij jou! Als je zover bent in je zwangerschap zul je zo erg schrikken! tjemig meis, maar ik duim, laat wel alles ok zijn!!! xxx
Geen buikpijn gelukkig, het bloeden is al stukken minder nu. Poemel moet net zolaat als jou bij de vk zijn.. Mn gevoel is nu alwwer iets beter maar toch.. Rustig aan ja im trying, mn moeder is bij me dat scheelt, beetje afleiding!
Ik hoop dan dat we alletwee gewoon goed nieuws krijgen! Voor mezelf ben ik alleen bang, bij jou komt wel goed!!!! Dikke knuffel! Tot straks!
Oh Poemel!! jeetje meid, hoe kan zo;n assistente dat nou zeggen!! De waardes zijn toch gestegen!! En je hebt verder nog helemaal geen andere klachten dan de zwangerschapskwaaltjes!! Laat je niet gek maken meid.. Gewoon positief blijven denken..Ik duim heel hard voor je!! Liefs