@magic: Ik slik het ook altijd 's avonds, dan kan ik het steeds op de zelfde tijd in nemen! Ik heb eigenlijk alleen maar in de ochtend dat ik last heb van krampen. maarja ik heb het er graag voor over als ik zo zwanger kan worden
Het is negatief dames.. FA zei dat er waarschijnlijk wel bevruchting is geweest etc, maar dat de embryo niet sterk genoeg was waarschijnlijk. Mijn lichaam zal het vanzelf afstoten zoals zij het noemde Wanneer weet ik niet.. wachten op bloed is alles wat ik voor nu kan doen. FA zei dat volgende keer dat we proberen dat ze me ook de 2e helft van de cyclus extra progesteron zou geven (spuiten of tabletjes ofzo?) om de kansen nog beter te maken. Ik ben heel verdrietig. Ik had even helemaal geen zin meer om me groot te houden. Ben nog steeds op het werk, he been potje gehuild op het toilet. Alles kan me op dit moment even gestolen worden. We hebben een korte vakantie in NL gepland voor begin December, maar zoals ik me nu voel wil ik deze week nog gaan . Voel me heel alleen hier nu.
ooh Newa SHIT!!! Kun je niet naar huis gaan, zo op je werk zitten schiet ook niet op... En huil het eruit, dat kan ooit wat opluchting geven... He wat balen, ik had het zo gehoopt!!!
@Newa: Balen meid! is altijd rot als je zulk nieuws hebt gehoord! Wij zijn er om je te steunen en er komt nog wel een goeie plakbaby voor jou
@Newa, Damn! shit meis! had het zo gehoopt voor jullie!! ook in jouw situatie daar helemaal aan de andere kant vd wereld!!! Ga lekker naar huis meissie, wat moet je nu op je werk? denk je dat het lukt om naar huis te kunnen? Ik denk aan je meid, hoe pril ook, als je zoiets te horen krijgt dan breek je! Dikke knuffel!!! PS wat een kutmaand hier.... Alleen Magic die gelukkig goed nieuws bracht... Pff wanneer volgen we allemaal!! Wie zei dat nou? dat we opeens allemaal gelijk lopen wat betreft ongi enz... het lijkt wel magie.... Laat ons dan potverdorie ook maar allemaal voor de kerst zwanger zijn! Zo mijn frustratie is er ook weer even uit voor vandaag!! @hier, bij de FA geweest, alles ziet er gelukkig heel goed uit, alles is schoon, op wat klein slijm na maar dat verlies ik nog, eierstokken zagen er rustig uit, en we mogen gewoon verder met de clomid!!dus ga weer mn nieuwe cyclus! al met al toch blij dat we verder kunnen!en gelukkig geen maand hoeven te wachten oid... xxx
@ Poemel, toch een beetje goed nieuws voor je. Fijn dat jullie meteen door kunnen en niet hoeven te wachten. Ook voor jou hoop ik dat het snel raak mag zijn
effe een berichtje van mij jammer genoeg zijn de rode duivels net geariveerd,ik vraag me nu echt af hoe lang dit nog gaat duren. ben sinds gisteravond erg misselijk en veel krampen begrijp me eigen lichaam niet meer zucht
@ Newa; jammer, meis... Ik snap dat je nu liever deze kant op komt!! hier gaat het donderdag mogelijk weer ouderwets sneeuwen!! @ Poemelke; Wat fijn dat het er goed uit zag!! Geeft ergens ook een beetje rust dat je nu weer even weet wat je gaat doen, he? Ik zei inderdaad dat we gelijk lopen met de ongi. Dat wordt een flinke babyboom als wij allemaal tegelijk zwanger raken, hahaha! Topmaanden voor de prenatal, hahahaha! Ik heb vandaag de gyn gebeld en ik ga volgende week woensdag voor een fm. Weet nog niet zeker of ik morgenavond weer met spuiten begin. Ben nog steeds niet heel erg ongi, dus ik kijk het even aan. Kan eventueel ook woensdag of donderdag starten met spuiten. Dat maakt niet echt uit. Mocht het toch echt heel weinig blijven, dan moet ik voor een uitgangsecho. Soms denk ik dat de hele mmm zal missen als ik zwanger ben. Niet dat ik het leuk vind, hoor! Maar nu leef je eigenlijk van afspraak naar afspraak en van bloed naar bloed. Klinkt vreemd, maar het is een soort ritme. Ik weet niet wat ik moet verwachten als ik wel zwanger zou raken. En dat weet ik nu eigenlijk wel. Veel onderzoeken en huilbuien, hahaha! Ik ben vrij vandaag, ga nu even eten. xx
Hey Allemaal, jeetje, wat is er veel gekletst zeg!! @XD; fijn dat het bloeden gestopt is meid!! Nu weer vollop gaan genieten hè? .. @Poemel, Fijn dat jullie meteen evrder mogen met clomid!! Hoop dat het snel weer raak ik.. ga hard voor je duimen.. @Newa: Wat erg voor je!! Sterkte!! @Hier; alles rustig... Af een toe een schop van de kleine en volgende week alweer de 20 weken echo....Echt zo spannend!! Ik ga voor jullie duimen meiden!! Dat er maar een flinke babyboom komt volgend jaar zo rond augustus .. Liefs
knuffel voor de dames waarbij het niet goed afgelopen is en ad zwangere strooi wat hcg hier vandaag weer bloedafname, de operatie gaat de 29ste door, en ik hoop dan snel zwanger te zijn,volgens de gyne als bv mijn eileiders dicht zijn en die weer opengemaakt zijn of verklevingen weg gehaald, ben je normaal binnen de 3 maand zwanger zei ze, zeker omdat ik al kindjes gehad heb. ik bloed ook heftig en ben zo ellendig
@poemel gelukkig zag alles er goed uit en mogen jullie gelijk weer verder hoop voor jullie dat jullie dit keer een plakbaby hebben. (ze zeggen dat je na een miskraam het vruchtbaarst bent vooral als het op een natuurlijke manier is gegaan dus wie weet)ik ga voor je duimen @newa wat jammer meid echt balen hopleijk heb je de volgende ronde meer succes en een plakbaby als ik aan jou denk vergeet ik mijn eigen pijn het is je van harte gegund meid succes en een dikke knuffel @eevie wat fijn om te horen dat de operatie nog deze maand plaats kan vinden hoop natuurlijk ook voor jou dat je dan gelijk zwanger zilt zijn.mag ik je vragen wat de reden ook alweer is dat ze een kijkoperatie gaan doen? @hier voel me zo ellendig heb zoveel pijn en blijkbaar ook een blaasontsteking of een soort infectie morgen urineonderzoek dan weet ik meer nu zalf smeren maar is niet zo fijn tijdens de menstr heb vandaag ook het medischcentrum gebeld om te starten met accupunctuur ik hoop dat het goed effect zal hebben op mijn lichaam en ik daarna snel zwanger word. dit keer ga ik maar weer een afspraak maken met de gyn want ben moe van al het wachten sorry meiden maar moest er effe uit. wat ben ik blij dat ik er met jullie over kan praten naast jullie heb ik alleen me man die me gelukkig goed steunt voor de rest hou ik er niet van om er met iemand over te praten.bedankt voor jullie steun meiden dikke knuffel vooor iedereen
@Chulla: Belgische mama heeft de operatie, ik heb die in juni al gehad! moet jij nog gewoon clomid slikken? Ik snap er werkelijk niets van; er is serieus niets te zien vandaag. Ik heb echt nog geen druppel bloed gespot!! Ben ik nou gek, of klopt hier iets niet?! Morgen maar bellen voor die uitgangsecho... X
Sorry, reageer later even op iedereen Helaas pindakaas, dit jaar nog zwanger worden zit er helaas niet in. De cyste zat er nog steeds: niet gegroeid gelukkig, maar verder ook niets meer veranderd. En zolang dat stomme ding er nog zit, kunnen ze niks doen dan afwachten. Ik mag geen clomid slikken, omdat ze nu niks kunnen stimuleren. Over 3 weken heb ik een afspraak bij onze vaste gynaecoloog en die kijkt dan of het ding er nog zit en gaat met ons bespreken wat het nieuwe plan is, doorgaan met clomid of iets anders proberen. Ik probeer positief te blijven, weet ook dat het vanzelf wel een keer gaat lukken, maar begin toch wel een beetje de hoop te verliezen zo
Hoi meiden, Jeetje wat is er veel geschreven het afgelopen weekend! Mijn man is vrijdagnacht ziek geworden en is het hele verdere weekend ziek geweest, dus ik had even geen tijd om te reageren. Wat balen dat het de afgelopen ronde bij veel meiden niet gelukt is! :x @chulla, bah wat vervelend dat je, je zo ellendig voelt. Ik heb zelf geen ervaring met accupunctuur maar hoor wel positieve verhalen. ben benieuwd of het gaat helpen. Hier op de derde dag van de clomid. Vandaag heb ik een echte baaldag, om mezelf wat op te vrolijken had ik een afsraak bij de kapper, komt ik bij de kapper is mijn kapster zwanger.........zucht (uiteraard wel heel blij voor haar) Knuffel voor alle meiden.
Ow ja... Sorry, hopelijk fleur jij de maand dan weer een beetje op meid!! na zoveel negatief nieuws, kunnen we wel iets positiefs gebruiken!! xxx
chulla ze vinden het raar dat ik 2 kindjes zonder hulpmiddelen gehad heb, en van beide vd eerste ronde zwanger was,en dat het nu niet lukt, dat clomid niet aanslaat,zelfs 150 mg niet drm willen ze gaan kijken of er geen verklevingen zijn, eileiders of iets anders ad hand
Ladies ook ik heb vandaag een baaldag ik moest naar de gyn en me eitje die maandag op 12,5 stond is niet doorgegroeid hij zei dat ik teveel insuline had waardoor hij me nu twee recepten heeft gegeven 1 recept die gebruikt worden bij mensen met suikerziekte en die andere is clomid 100 mg i.p.v 50 knuffels voor de dames ik ga denk ik een tijdje afwezig zijn want het doet me toch wat succes voor alles damen groetjes ladyfp
Hé dames, Morgen uitgebreide reactie. Net thuis van een hele lange dag werken. Nog geen bloed hier. Maar voel ook niets bijzonders. Slaap lekker allen!
@ Mol, spannend ga je morgen testen?? @ belgischemama, wel goed dat ze kijken of er iets is. Stel er is iets dan kunnen ze dat maar beter zien want dan kunnen ze er wat aandoen. @ Ladyfp, he balen zeg... Probeer een beetje positief te blijven!! Ik weet dat het soms moeilijk is