Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden, ben wel benieuwd naar de echo. Ik ga er niet vanuit dat ik stiekem toch zwanger ben hoor! Maar ik vraag me wel af waarom mijn lijf zo doet!! Ik zie t wel.
    Morgen n betere post, nu ff snel op m'n telefoon.
    X

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Hier nog geen ongi te bekennen maar ook geen zwangerschap. K*tzooi

3. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mol: we zitten in hetzelfde schuitje! Ik moet dus ook ongi worden, ik voel me totaaaaal niet zo, maar goed, test gaf echt negatief aan, dus wacht nog maar op mn ongi. Xxx

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wjb natuurlijk duim ik weer door tot vrijdag :D !

ik voel niks / ga ook nergens iets van denken ;) !

5. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    goedemorgen dames :)

@vrouwtje en mol: irritant hé die onzekerheid! je kan beter ong. worden of een duidelijke test hebben dan heb je gewoon duidelijkheid!! Wachten is zo erg!!

@Eevie: ik hoop dat je ook een beetje duidelijkheid krijgt! dan kan je verder! we horen wel hoe het geweest is!

@Wjb: Hopen dat ze vrijdag weer gegroeid zijn! ik zal voor je duimen!!

@hier: Ik moet vandaag om half 11 bij de gyn zijn. kijken of de clomid zijn werk heeft gedaan! :) hoop en denk het wel! heb namelijk erge krampen gehad bij mijn liezen/onderbuik! Moet daarna werken dus vertel vanavond hoe het geweest was!

X.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    esda succes met de FM :)

eevie , hopelijk voor jou straks een duidelijke echo dat je weet hoe of wat :) !

hier niks bijzonders ;)

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lelymupske: Dankjewel voor de peptalk :)
    @Chulla: Fijn dat je een meer begripvolle gynaecoloog had, succes met de clomid-dagen!
    @Xd24: Fijn dat je je een stuk beter voelt :)
    @Lydia1986: Nog 6 dagen wachten toch, spannend!
    @Eevie: Ik ben benieuwd naar hoe het je vergaat vandaag in het ziekenhuis, succes!
    @Mol81 en Vrouwtjexxx: Hoe is het bij jullie? Al meer duidelijkheid inmiddels?
    @Wjb: Zo dat is lang wachten, was er een spoedgeval dan ofzo? Super dat er een ei gespot is!
    @EsDa: Spannend! Succes bij de FM!
    @Poemelke: Hoe is het nu met jou en je mannetje?

Hier niet veel te melden, alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten. Ik merk nu wel dat die vele keren FM veel energie/tijd kosten, maar dat dit wachten zonder duidelijkheid nog veel frustrerender is. En als ik nou zou weten dat het ding bij de volgende afspraak weg is, maar dat is ook nog niet eens duidelijk. Mijn stemming is dus nog niet heel positief gestemd, sorry :)

8. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Eevie hey meis ben ook heel benieuwd je lichaam kan soms zo raar reageren heel veel succes we horen wel hoe het is gegaan..

Mol Hey meis dat is klte zeg en negatief getest maar toch ook geen rode duivels.. kop op meid misschien heb je te vroeg getest.. succes meid

Lydia 6 dagen wachten nog spannend zal zo nog wat hcg strooien..

vrouwtjexxx oh wat is dat wachten toch lastig maar kun je niet te vroeg getest hebben?

Esda succes vandaag om half elf is bijna.. duim voor je!

Koolmees ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is voor je je wilt verder en niet nog weer eens een hele tijd moeten wachten...
    Maar het is wel positief dat ze het zo goed onder controle houden waneer moet je nu weer?

Poemelke Fijn dat alles schoon is op wat slijm na dan kun je weer beginnen met clomid en dan krijgen jullie een mooie plakbeeb!
    Ik duim voor je meis..

wjb Wachten duurt altijd lang maar een uur.. dat is wel lang wel fijn dat er een ei gespot is hoe groot was je ei?

@magic Hier doe ik maar wat ik kan ben continu misselijk en moe ik weet dat het erbij hoort maar het kost erg veel energie dus dan doe ik maar wat minder op een dag..
    Verder voel ik me eigenlijk wel goed en probeer niet te veel bij de misselijkheid stil te staan..
    Gister een ritje gemaakt met mn paard heerlijk!!
    Voor iedereen een hele dikke knuffel en een heleboel hcg strooi,strooi,strooi strooi wel vangen allemaal!!
    Liefs Magic

9. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Ik ben vanochtend ongi geworden..heb nu een afspraak gemaakt voor de baarmoederfoto en begin weer met de clomid, heb er echt geen zin meer in, maar goed...succes voor de anderen!

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eevie: succes bij de gyn!!Hopelijk krijg je dadelijk meer duidelijkheid!!

@Mol; Dat is vervelend hè, al dat wachten!! misschien heb je erg vroeg getest! Als ze er morgen nog niet zijn zou ik toch nog eens een testje doen.. Succes!

liefs

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Nog niets... Maar wel buikkramp.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie ??

ja ja nog 6 dagen.. wil er nii zoveel mee bezig zijn dus hoop dat het snel gaat ;)

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames!
    even korte reactie...
    @Mol, tjemig wat frustrerend meid! ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
    @koolmees, wachten wachten...slopend he meid?! Hier gaat het weer oke!we zitten weer aan de clomid, en hopen dat het ons weer mag lukken!
    @esda hoe ging het vandaag?
    @vrouwtje, volhouden meid, het is voor een goed doel, houdt dat voor ogen!ik duim voor je!

@hier, zijn gister voor manlief bij de kno-arts geweest, is al enkele maanden verkouden en het ging maar niet over...! Blijkt hij neuspoliepen te hebben! wordt je niet vrolijk van! ook het onderzoek was erg vervelend voor m! Nu tabletten gekregen, maar moesten bij de FA navragen of ie deze wel mag nemen ivm verminderde zaadkwaliteit... ze heeft vandaag gebeld, en de medicatie stond niet aangetekend als risicovol...maar er zitten wel cortisonsteroïden in, wat je hormoonbalans in de war kan schoppen en weer kan zorgen voor verslechterd zaad....nja al met al dus in principe niet schadelijk en hij mocht ze van de FA gewoon nemen maar toch erg tegenstrijdig, wel of niet beginnen.... we gaan nu eerst maar eens aan de kno-arts vragen of hij niet later mag starten (als ik bv al zwanger ben) met de medicatie...of misschien alleen de druppels mag gebruiken...
    Het zou voor iedereen zoveel makkelijker zijn als ik gewoon zwanger was!!!! Grrr... Nja jullie snappen me wel!;)

knuffel!
    xxx

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    beterschap voor mannetje van poemelke ! :)

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo, eindelijk weer eens tijd voor een goede reactie op iedereen. Ik ga dus m'n best doen. Heb wel alle posts gelezen, maar ik reageer alleen vanaf gisteren. Wordt anders erg veel werk!! Als ik iemand vergeet; sorry!

@ Chulla; Fijn dat het er toch goed uitzag!! Zeker fijn dat je een lieve gyn had. Wij komen uit dezelfde stad, dus ik weet dat er een aantal lieve gyns tussen zitten! Het is goed dat je weer hoop hebt; morgen de eerste pil weer en volgende week ben je er al weer vanaf.
    @ Mol; nog steeds aan de broekloerderij?
    @ WJB; wat heb jij daar lang gezeten zeg, jeetje!! Hopelijk ziet het er vrijdag goed uit.
    @ Vrouwtje; irritant he, die witte tests?! Kennelijk doet de Clomid dan nog steeds niet helemaal zijn werk?? Zie je op tegen de foto?
    @ EsDa; Hoe was het bij de gyn?
    @ Koolmees; Dat is precies wat ik van week ook had. Al die onzekerheid is veel erger, omdat je dan toch hoop krijgt. Die vervolgens weer de grond in gestampt wordt.
    @ Magic; Ik probeer flink HCG te vangen! Hopelijk gaat de misselijkheid snel over meis. Goed doel of niet; het voelt toch vervelend!!
    @ Fredje; wat gaat dat toch snel bij jou; komende week al 20 weken. Spannend, de echo? Wilde je nou weten wat het gaat worden?
    @ Lydia; wachten duurt lang....
    @ Poemel; Wat vervelend voor Poemelman!! Brengt weer onduidelijkheid met zich mee. Hopelijk valt het mee en ben je ook snel zwanger. ik gun het je zo, meis!!

@ Hier; vandaag dus toch voor een echo gegaan. Bms was dun en er waren alleen kleine eiblaasjes te zien. Mag dus vanavond weer starten met spuiten, maar dan meteen 1,5 ampul in plaats van 1. Mocht ik deze ronde weer zo snel bloedverlies krijgen na de Pregnyl, dan krijg ik de ronde erna hormonen om het bloeden tegen te gaan. Ben benieuwd. Ik ga maar weer eens apothekertje spelen. Moet weer even goed nadenken wat ik allemaal precies moet doen!!

xx

16. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geef de moed niet op! Vrouwtje. Balen zeg die ongi

Lydia thanks alvast voor duimen! Duim voor jou ook dat het raak is.

Eevie hoe was het vandaag.?

Esda hoe was de fm?

Magic het was wel 2 uur erg hè! Maar goed ben allang blij dat ik geholpen word. Vang de hcg op hoor thanks meis hoop ik!!

17. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben vandaag naar de gyn geweest en ik ben gewoon al bijna 5weken zwanger!!!
    Volgende week donderdag moet ik voor controle om te kijken of er een hartje klopt! Ben echt nog steeds verbaasd! mijn vriend kan het ook nog niet geloven...

X.

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Esda!!! WTF!!!! WOW!!! maar hoe, huh? hahah!!!! super meis!!!! Kan het niet geloven!! dit verwacht je toch niet haha!! echt super voor jullie!! eindelijk weer iemand erbij!!! Wat zei de gyn nog? zeker ook verbaasd?
    Proficiat en dikke knuff!

xxx

19. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    De Gyn snapte er eigenlijk ook niks van..! Hij ging kijken of de clomid zijn werk had gedaan en ging een eitje zoeken...hij kon geen eitje vinden en ging toen bij mijn baarmoeder kijken en ja hoor,,,,een beginnende zwangerschap zei hij! ik heb echt (voor mijn gevoel) een uur naar dat scherm gekeken!! toen moest ik een test doen en ook die was positief! :)

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hahaha!! ongelofelijk!! het is een wondertje!!!
    Maar is het dan alsnog van de iui? ja toch he?
    WOW meid onvoorstelbaar! van harte!!
    Lekker blijven plakken kleine beeb!!

xxx

Deel Deze Pagina