He Mol, wat balen... Dan maar hopen dat de laatste ronde jullie ronde is!!! Ik duim, strooi en dans voor je
@wjb ze hebben je wel lang laten wachten ik duim ook voor jou op een wondertje succes morgen @magic voorzichtig zijn met de paardritjes he meid hoorde altijd dat het niet mocht tijdens de zwangerschap maar weet natuurlijk niet of dat ook echt zo is hoe gaat het verder met de misselijkheid? @vrouwtje succes in de volgende ronde hopelijk word dit jullie ronde ik duim voor je @poemel beterschap voor je man en veel succes deze ronde ik duim voor een plakbaby @eevie hopelijk doet de hogere dosis wel zijn werk goed en word dit jullie ronde kan je stoppen met apothekertje spelen @esda nogmaals van harte dit is een echte wonder en zeker een grote verassing voor jullie beiden @newa tuurlijk mag je mee blijven praten we willen jou niet missen hoop dat nl je meer succes brengt en je hier pos mag testen @mol wat vervelend zeg dat je cyclus langer word met clomid krijg je nu een hogere dosis? @rest hoe gaat het allemaal met jullie? hier zometeen eerste clomid pilletje naar binnen werken dit is nu al de 5e ronde hierna nog 1 ronde te gaan hoop dat het voor die tijd raak is.
Ik mocht wel gewoon paardrijden hoor! Als je lichaam het gewend is maakt het niet uit. Dank je chulla lief van je hopelijk is het voor jou ook snel raak. Poemelke beterschap met je mannetje. Pff morgen waarschijnlijk niet zo lang wachten want moet al om 9 uur. Weltrusten meiden
Nou zit weer in de wachtkamer en het is nu alweer een kwartier te laat ik weet het niet volgens mij kunnen ze niet plannen hihi maar goed ben geduldig. Dank je Lydia en je temp ziet er goed uit duim voor je!
Nou ben net klaar ging toch bij mijn eigen gyn gelukkig. Mijn eitje is groot genoeg en zou elk moment springen alleen acht hij de kans klein op innestelling want me bmsvlies is veel te dun. Baal ervan heb ik eindelijk een eitje is dat weer niet goed. Gebeurt ook niet zo vaak zei hij nou fijn ben ik weer bijzonder nou liever niet! Dus moet nu bloed prikken en volgende week ook kijken of ik mijn eisprong gehad heb. En dan moet ik gelijk weer bellen als ik ongesteld ben en dan krijg ik wat anders om in te nemen voor een eisprong omdat de clomid ook averechts werkt op me bmsvlies. Dus kan allleen maar weer wachten
@EsDa: Fijn dat het geen kwaad kan dat je clomid hebt geslikt. Hoe gaat het nu met je, kun je het al beseffen? @alle andere zwangeren: Hoe is het bij jullie? @Eevie: Hoe gaat het met spuiten? @Lelymupske: Ik sta weer klaar om te vangen, bedankt voor het strooien @Wjb: Wat balen zeg Heb je een goed ei, werkt je bmsvlies weer niet mee. Ik hoop voor je dat het ondanks dat toch gaat lukken deze maand en dat de gynaecoloog anders met een goed alternatief komt. @Newa: Natuurlijk mag je hier mee blijven praten. Ik duim met je mee voor een wondertje voor jullie en wie weet, heeft de vakantie nog wel positieve invloed? @Chulla: Ik hoop ook voor je dat het deze of de volgende ronde bij je raak is. Hoe gaat het met de clomid-dagen? @Mol81: Balen dat je toch ongesteld bent geworden Gelukkig kun je nu wel weer verder. Ik duim voor je dat deze maand jouw maand wordt! @Lydia1986: Klinkt goed, spannend hoor! Ben het weer vergeten maar wanneer was je NOD ook alweer? @Poemelke: Hoe is het nu bij jou? Hier nog steeds wachten, wachten, wachten. Het is heel onwaarschijnlijk dat er de komende weken iets gaat groeien zonder clomid, maar we gaan toch maar klussen ongeveer rond de cyclusdagen van de vorige cyclussen. Ik weet namelijk niet of het misschien kan schelen dat de schildklier nu beter werkt. We beschouwen het als verloren ronde, maar gaan voor de zekerheid toch maar klussen, je weet nooit Ik heb pas 14-12 weer een bezoek bij de gynaecoloog, dan zou (als er een wonder gebeurt) de eisprong al geweest moeten zijn (CD 25), dus denk ook niet dat ze dan iets zinvols erover kunnen zeggen. Maar we wachten maar weer gewoon geduldig af
@ Koolmees, groot gelijk! Gewoon gaan klussen. Wij hebben ook een 'nutteloze' maand gehad.. Toch maar gaan klussen. Resultaat: ZWANGER! Dus het kan...
jeetje wjb , heb je een ei is je BMS niet goed... pff ! shit zeg.. koolmees indd gewoon lekker klussen ! haha , heb ook de link van fertilityfriend in mn ondershrift staan daar zie je dat ik 10 dpo ben en dus volgende week dinsdag mn NOD heb .. zondag ben ik jarig dus denk dat ik dan ga testen..
hoi dames ik ben er ook nog ééns esda proficiat een wonder vrouwtje knuffel fredje amaai al 20 weken, wanneer was je uitgeteld want je loopt beetje gelijk met mijn schoonzus magic ik weet ni of ik je al proficiat had gewenst, bij deze dan nog maar is poemel je man al beter? newa ik duim voor je dat er snel een wondertje mag komen lydia spannend wachtbankje mol balen dat je ongesteld bent geworden,ken het gevoel chulla hopelijk doet clomid nu wel zijn werk wjb welkom en succes met klussen koolmees succes met klussen en wachten en sorry als ik de rest vergeten ben hier niks dan slechts te melden, ik heb nog steeds bloedverlies, helderrood en gistere een zeer grote klonter verloren, deed wel wat pijn, ik bloed nu al 9 dagen, niet normaal. ik heb al naar het zh gebeld,geen gyne die mij ter beschikking kan staan, ze bellen die alleen op voor dringende redenen. ik moest gewoon maandag naar het ziekenhuis komen, de operatie staat gepland, maar als ik dan nog altijd bloed gaat ze wss weer niet door, ik baal enorm, wrm moet ik eerst vlak voor de operatie ongesteld worden, en nu langer dan normaal bloed verlies hebben?? het is precies of de operatie mag niet doorgaan, hier mag geen wondertje komen....
Dag dames dankje wel voor jullie lieve reacties lydie knuffel terug. maandag moest ik naar de gyn en ze hadden een belafspraak voor me ingepland op woensdag ze hebben me tot heden niet gebeld en ik ben zo boos hun willen niet voor een kind gaan maar ik wel.. sinds gister ben ik heel erg ziek ben nar de dokter geweest en ik heb een virusinfectie oorontsteking en keelonsteking en het lijkt net of er een hamer in me hoofd zit ik ben zo zwak prff mannetje zorgt wel goed voor me ben ik wel blij om poemelke beterschap met je man en dames goodluck knuffel ladyfp
Beterschap lady, vervelend dat je je zo ziek voelt!! En ik zou het zh gewoon bellen en zeggen dat je niet gebeld bent. Opkomen voor die beeb! Belgische mama; probeer de moed erin te houden; ik heb nu ook een lange ongi. Verloor eerst n week licht bloed en nu al n week ongi! Dat ik nog geen bloedarmoede heb! Sterkte meis! Hier geen nieuws; vandaag voor de 4e x weer spuiten, woensdag weer n fm. Ben wel benieuwd, want ik spuit nu natuurlijk al vrij veel hormonen. X
pff belgische al 9 dagen.. grr zul je altijd zien he ! STOPPEN ONGIII !!!!! hoop voor je dat het stopt meis en dat je maandag je operatie gewoon kunt hebben !
Hallo meiden, Zo, de eerste pil zit er weer in. Deze ronde wordt m hoor! Ik heb het zh niet gebeld. Heb in deze tijd geen zin aan poespas (FM etc.) Ik merk dat ik er chagrijnig van word. Als deze ronde niet raak is, bel ik en dat moet dan ook wel. Benieuwd wat we dan gaan doen. Lady: wat een stomme situatie! Je moet toch gewoon gebeld worden. Ik zou woest zijn. Beterschap. Belgische mama: oh jee, al 9 dagen bloeden? Ik hoop voor je dat de operatie gewoon door kan gaan. Eevie: waarom spuit jij in plaats van Clomid slikken? Ik ben benieuwd of ik dat straks ook moet als de 6 maanden Clomid om zijn. Koolmees: inderdaad maar gewoon klussen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (zie XD!) Lydia: dat zou toch te gek zijn, een positieve test op je verjaardag! Wjb: wat kunnen ze doen aan het bmsv?
Hey meiden, Nou, net nummer 4 weer gezet. Ik heb woensdag weer een fm. Ben benieuwd; ik hoop dat er nu niet te veel of te snel is gegroeid. Dat zou zonde zijn. Maar dat zien we woensdag wel weer! @Mol: Clomid had echt helemaal geen effect bij mij. Dus na 3 maanden clomid (50-100-150mg) moest ik al overgaan op spuiten. En dit is nu de 2e maand dat ik spuit. Prima te doen hoor. Dus wie weet krijg jij dat na deze ronde ook. Die kans is erg groot. Maar ik hoop natuurlijk dat je glijk hebt en dat dit dé ronde is!! xx
merci dames steun kan ik wel gebruiken, zit er echt ff door... ik snap er niks van wrm het zolang duurt, heb ik nog nooit voor gehad ik hou jullie op de hoogte
hoi meiden @belgischemama: ik ben een tijd geleden ook zo lang ong geweest, was het toen 2weken Komt wel goed, iedereen steunt je hier @eevie: alvast heel veel succes woensdag en ik zal voor je duimen!! @Mol: ik hoop zo dat het deze ronde raak is en je nog een mooi kerst kado mag hebben @Ladyfp: beterschap!! @Lydia: heb je al getest?? en nog gefeliciteerd met je verjaardag @hier: Nou we beginnen er nu steeds meer aan te wennen dat ik toch echt zwanger ben! Donderdag moeten we terug om te kijken of er een hartje groeit Onze familie vind het ook erg leuk om opa/oma/oom/tante te worden!! Alleen mijn opa en oma weten het nog niet, dat ga ik vandaag maar even vertellen Fijne zondag allemaal X.
nu ineens zou ik 2 weken ongesteld zijn net nu de operatie er komt? das voor mij een teken dat het niet mag. ik kan het niet blijven uitstellen want op mijn werk lachen ze er nu al niet mee dat het al uitgesteld is want hen maken elke week een nieuwe planning op en dan moeten ze dat weeral doen. zou een beetje ongesteldheid kwaad kunnen, ik vind nl niks op internet.
thanxx esda 24 alweer... hoop toch wel dat ik in dit jaar zwanger mag worden hoor .. ! belgische mama ik durf het echt niet te zeggen .. knuf meis !
Hey meiden Koolmees hoe is het met jou? flink aan de klus? Eevie succes met spuiten hoop dat je woensdag een mooi ei hebt! Mol81 Jij bent gewoon de volgende op het zwanger bankje! Ladyfp Ben je ziek ja ik vergeet nog al veel dus sorry als ik het nogmaals vraag... Lydia 24 wow wat een leeftijd!! hahah heb je al getest of is dat nog te vroeg? Wjb Dun bmsv volgens mij kunnen ze daar wel iets aan doen dmv medicatie maar weet het niet zeker.. Belgische mama ik heb geen idee hoe ze tegenover bloed staan tijdens of voor deze operatie ligt er denk ik ook wel aan hoeveel bloed je verliest.. succes zal voor je duimen en lucht je hart ij ons dat helpt! voel je niet bezwaart we zijn er voor iedereen in goed en in slechtere tijden! Esda raar he dat je nu zwanger bent dat vind ik ook nog steeds.. Af en toe nog steeds zn ongi gevoel maar dat wordt al wel minder.. Weet iedereen het bij jullie al? Bij ons zn beetje wel ach ja de een vind het te vroeg maar ja ze wisten van ons ook allemaal dat we al langer bezig waren en dus hebben we het ook gewoon verteld. De meeste reageerde positief sommige vonden het vroeg om te vertellen.. Jammer dan ik heb het verteld kon dit heerlijke nieuws toch niet voor me houden? Poemelke Hoe is het met jou meid? xd24 hoe staat het erbij jou voor? @Magic Hier gaat het steeds beter ben niet meer de hele dag misselijk maar met vlagen.. Verder ben ik nog wel erg moe maar dan doe ik gewoon lekker niks en heb ik er ook weinig last van.. Ga zo mn paard ff met een bezoekje vereren en mogelijk een bos rondje doen heerlijk en daarna weer lekker uit rusten! Iedereen die ik ben vergeten hoe is het met jullie? Dikke knuf voor iedereen hier! Liefs Magic