Goedemorgen dames Ben een tijd niet geweest, ben elke dag zo moe dat ik gelijk na gtst ga slapen! Heb dus geen tijd gehad om te lezen en te reageren!! Reageer vanavond wel even op iedereen!! Hier nergens last van alleen snel moe zijn! Maar als dat zo blijft mag ik zeker niet klagen! Morgen naar de gyn om te kijken of er een hartje klopt en alles goed gaat! Hoop natuurlijk van wel.. Nou ik ga nu naar mijn werk...tot vanavond X.
@Xd24: Wat een mooie buik!! En van mij mag je gewoon meekletsen hoor, het geeft juist moed om te zien dat het ook (bij jou zelfs spontaan) kan lukken, dus blijven schrijven hoor! @Lelymupske: Waar blijven de buikfotos? Ben benieuwd! @Wjb: Volgensmij kan je follikel dan nog wel springen. In mijn geval is de follikel uitgegroeid tot een cyste, maar die was ineens van 13 naar 30 mm gegaan in een paar dagen tijd. Ik zou me niet al teveel zorgen maken, er zijn ook mensen waarbij de follikel later springt dan bij de 20 mm, volgensmij is daar niets mis mee. Ik duim voor je voor vrijdag en hoop dat het ei stiekem toch al gesprongen is! @Mol81: Hoe is het bij jou, de clomid-dagen er alweer op zitten? @Chulla: Bij bepaalde bewegingen heb ik er wel een beetje last van, maar gelukkig in het algemeen niet al te veel. Fijn dat de clomid er weer in zit, ik duim voor je voor vrijdag, spannend weer! @Eevie: Succes vandaag bij de FM, ik duim voor je. En beterschap! @Esda: Sterkte met de zwangerschapskwaaltjes en alvast veel plezier voor morgen, leuk! @Ladyfp: Hoe is het bij jou? Beterschap! @Belgischemama: Fijn dat de operatie toch door is gegaan en er geen negatieve dingen zijn gevonden. Ik ben benieuwd wat de volgende stap gaat worden! @Magic dream: Bedankt voor het strooien en succes met de kwaaltjes! @Poemelke: Succes bij de FM vandaag, spannend, ik hoop dat er een mooi ei te zien is! @Lydia1986: Sorry dat het zo laat is maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En balen dat je ongesteld bent geworden Hopelijk deze ronde meer succes! @Fredje: Hoe gaat het bij jou, nog alles goed en voel je je goed? Zo volgensmij ben ik nu weer een beetje bij Toch maar weer wat vaker komen kletsen hier
Goedemorgen, @ Eevie, dank je Ja lastig is het niet om te reageren. Maar ik merk gewoon dat je op een gegeven moment in een andere 'fase' komt om het zo maar te noemen... Ik leef echt heel erg met jullie mee daarom blijf ik ook meelezen want ik wil gewoon weten hoe het allemaal verloopt! En ik blijf erbij om jullie te laten zien dat het wel kan en jullie de moed niet moeten verliezen!! @ Esda, dat moe zijn moet je voor lief nemen ik heb er een paar weekjes een beetje last van gehad. Nu in week 15 voel ik me heel goed! Kan de hele wereld aan (nouja dat denk ik dan hihi) @ Koolmees, hoe is het met jou De rest succes met FM!
esda.. dat heb ik ook... ik val ook altijd in slaap.. meestal al voor gtst whahaha op de bank.. heerlijk onder een warm dekentje.. kan mn ogen dan gewoon niet openhouden.. mn zoontje komt me dan wakker maken.. omdat ie van pappa naar bed moet haha ik heb vrijdag weer een echo.. ben benieuwd
Goedemorgen dames, Lang geleden alweer! Gisteren had ik weer mijn laatste clomid pilletjes naar binnen gewerkt. Ik heb vrijdagochtend een baarmoederfoto, moet helaas alleen gaan. En ja...nu hoop ik echt dat het deze maand raak is! Wie doet IUI? Ik wil daar toch aan beginnen volgende maand dan, want mijn man zal er niet zijn en daar heb je toch enkel zijn sperma voor nodig of zie ik het verkeerd? Xxx
Hallo dames, Zo, nu even tijd voor een uitgebreidere reactie. VrouwtjeXXX: vrijdag dus een baarmoederfoto. Zie je er tegen op? Mij viel het erg mee. Net toen ik dacht dat het pijn begon te doen was het klaar. Wel wat bloedverlies na die tijd. Wat betreft IUI: deze maand nog gewoon aan de klus maar daarna moeten we naar het zh. Benieuwd wat de vervolgplannen zijn. Lely: slaapkop! Heerlijk hè, slapen. Ik heb vannacht 9 uur geslapen. Echt luxe. En die foto houden we tegoed toch? XD; prachtige buik meid! Wanneer heb je de 20 weken echo? Fredje: heb jij de 20 weken echo al gehad? Chulla: hier is alles goed. Vandaag de laatste Clomid pil erin en dan maar weer aan de klus. WJB: wat balen hè, die onzekerheid. Wie weet geeft de bloeduitslag toch een eisprong aan.
@esda veel succes morgen het zal wel goed zijn daar gaan we vanuit het moet gewoon @mol nou klusserdeklus dan maar @vrouwtje succes vrijdag.moet je nou volgende maand beginnen met iui of wil je zelf beginnen? @lely waar blijft de foto? @eevie beterschap meid en hoe is het vandaag gegaan @poemel hoe is de fm verlopen hier niet veel te melden flink aan de klus en maar afwachten wat mijn lichaam dit keer weer doet
He dames!! Kom net terug vh werk, ben na de echo meteen doorgegaan! het eitje was 15,6mm dus mooi gegroeid! zit op dag 12 volgens berekening! dus rond zaterdag zondag of maandag zal ie springen! klusserdeklus dan maar!! Hopen op een mooie plakbeeb! we gaan ons best doen!! @eevie, hoe ging het bij jou? @Xd24, WOW meid, is weer flink gegroeid he!!! ziet er super uit! staat je goed!! @Mol, volgens mij mogen we rond dezelfde tijd klussen!! zet m op he! @WJb, is het niet 24mm ipv 2,4mm? of zit ik er nu altijd naast? Maarre volgens mijn gegevens kan hij dan nog springen hoor! Mn FA zegt altijd dat het kan t/m 28mm! @Vrouwtje, yep met iui hebben ze alleen het sperma nodig, maar dit behoort wel vers te zijn, ze halen dit door de 'centrifuge' (zaadbewerking) en dan gaan ze pas insemineren! weet niet of dat dus kan als je man bv al een dag weg is...denk het eigenlijk niet... maar moeite waard om te vragen! xxx Poemel
Dag meiden! Poemelke wat fijn dat je eitje goed groeit! En nu hup aan de klus jij!!! Maar je had gelijk hoor het was 24 mm. Meiden bedankt voor de reacties maar goed hopen natuurlijk dat hij gewoon gesprongen is vrijdag! Eevie hoe was jou fm?? Pffff weet het even niet meer sorry?? Fijne avond allemaal meiden.
hoi meiden, Voor de meiden die me nog kennen. Ik zou af en toe eens laten weten hoe het gaat. Ik ben inmiddels van de clomid afgehaald. Omdat de uitslagen van het zaad niet goed waren zijn we doorverwezen naar het ratboud in Nijmegen voor icsi. Opeens de hebben we dus een paar stappen overgeslagen. En is dit de laatste optie. Ik zie dat jullie ook nog niet allemaal zwanger zijn. Ik hoop dat er snel verandering in komt voor jullie meiden!! groetjes
He meisje!!! Leuk wat van je te horen, al had ik liever beter nieuws gehoord!!! Maar icsi?? tjemig dat is echt heel veel stappen overslaan!! ze willen het niet eens met iui proberen? dit is zo intens ineens!! en jullie zijn nog jong, dus dit verbaasd me wel.... je hebt er niet aan gedacht dat misschien een ander ziekenhuis, jullie eerst andere stappen aanbied? tenminste dat hoor je wel eens... Hoe sta je er zelf tegenover dan? heftig hoor! Dikke knuff!
Hey meiden, ben ik weer even. @EsDa; wat vervelend dat je zo moe bent! Hopelijk krijg je snel weer wat meer energie! spannend morgen! @ Lely; jij ook al zo moe!! Ik lig ook elke avond onder mn dekentje(s), maar tegenwoordig val ik niet meer in slaap. Ben niet zwanger, maar kan wel slapen als een zwangere! @Koolmees: Je moet zeker vaak kletsen hier!! @XD: Ik snap dat je in een andere fase zit en dat je je eigenlijk vooral met positieve dingen bezig wilt houden. Ik vind het wel fijn dat ik zo aan de succesverhaalen herinnerd word. @Vrouwtje; spannend vrijdag. Weet je zeker dat je alleen gaat? Is er echt niemand die met je mee kan? Misschien voel je je erna niet zo lekker, dan is het fijn als je niet alleen bent! Voor IUI heb je inderdaad zaad nodig, maar... dit moet vers zijn. Je kweekt een ei op met Clomid of hormoonspuiten. Dan zet je een Pregnylspuit (meestal) zodat het eitje echt springt. Op de juiste dag levert manlief het potje in en 2 uur later moet jij het in laten brengen. Vers gecentrifugeerd zaad dus. Succes meis! @Mol; nog 1 maandje meid, hopelijk is het deze keer gewoon raak! @Chulla; je bent al op tijd aan de klus!! @Poemelke; fijn dat er een mooi ei te zien was!! Flink klussen dit weekend meis!! Ik gun je echt een mooie plakbeeb, meis! @Mikky; Jeetje, ICSI meis... Ben ook wel benieuwd waarom IUI en IVF overgeslagen worden? @ Hier; aan de rechterkant mogelijk 2 eitjes te zien. Nog wel klein, maar op het randje zeg maar. Het gaat met deze dosis in ieder geval sneller dan de vorige maand. Vrijdag weer een fm. Ik vroeg de gyn of het erg is dat het elke keer rechts is en dat links weinig doet. Ze zei dat dit best een jaar zo kan gaan en dat het dan opeens verandert. Ik zei dat lichamen raar zijn. Toen zei zij: "Ja, dat zijn we allemaal!!". Hihi! Op naar vrijdag! Ondertussen spuit ik gewoon door en gaan we ook maar vast klussen! xx
hoi dames ik ga voorlopig niet meer(proberen ) meeschrijven en lezen, wil proberen even alles los te laten, had vandaag weer een serieuse dip
Hey meiden Allemaal een dikke knuf en succes met fm´s ik lig ziek in bed heb nergens puf voor! Hcg in overvloed strooi strooi.. Liefs Magic
hee meiden , hier niks bijzonders.. eevie mooi dat het eitje groeid ! hier morgen telefonische afspraak voor de bloeduitslagen en woensdag naar de gyn
Gisteren de 20 weken echo gehad! En alles is in orde!! We krijgen een meisje !! Helemaal blij!! Aan de kant van mijn man zijn echt alleen maar jongens geboren dus dit wordt het eerste meisje na een generatie..Extra leuk natuurlijk!!.. Hoe is het met jou mol??.. Zit je weer in de klusweek...>Strooi me nog steeds suf voor iedereen!! Gun het jullie allemaal zo!!.. Xd-mooi buikje al hoor!! Zal ook eens een fototje plaatsen van de mijne...>is ook el behoorlijk!!.. Lely: hoe is het met jou? Geen klachten? Liefs
Belgische mama: begrijpelijk hoor! Laat je nog wel even horen hoe de operatie ging? Mikky: leuk om weer van je te horen! Helaas nog niet zwanger en verder in de MMM. Sterkte meid! Magic: beterschap! Eevie: dat ziet er goed uit! Ik heb ook altijd aan één kant een ei. Steeds maar 1 ei. Maar beter 1 dan geen! Hier: laatste pil zit er in. Nu maar weer afwachten. Ik twijfel of ik het zh bel voor een echo rond dag 15. Dan weet ik tenminste zeker of er een ei zit en of we kans hebben. Ik heb het gevoel dat er geen ei meer komt op de 50mg Clomid aangezien mijn cyclus weer langer wordt. Maar aan de andere kant heb ik geen zin om me er weer zo druk mee bezig te houden. Weglopen voor de waarheid heet dat... Ik wil gewoon zwanger worden zonder toeters en bellen!!! Nou, nog maar even over denken en praten met Molman.
Hey Magic, Wat vervelend dat je je zo ziek voelt!! Heb je griep of zijn het echt de kwaaltjes!! Ik heb er de eerste 16 weken heel veel last van gehad maar voel me nu weer helemaal de oude .>Dus maak je geen zorgen.. Liefs
@Fredje, Jippie!!!!!!! het eerste geslacht in clomid topic is bekend!!!!een meisje!!!!! haha!!!! helemaal geweldig meid!!! van harte gefeliciteerd!! Was zeker leuk om te zien??? Foto van je buikje is wel heel leuk!! xxx