@poemelke: Het is idd heel leuk zo'n echo!! Hebben er ook lang naar uitgekeken en nu weten we het al! Heel bijzonder.. Hoe is het met jou? Al in de klusweek zie ik!! Ik strooi nog heel hard voor jullie.. Liefs
@Xd24: Hier gaat het eigenlijk wel weer goed. Het geeft toch wel rust om even niet steeds naar het ziekenhuis te hoeven gaan en dat is wel even prettig. Ben er alweer overheen dat het dit jaar sowieso niet zal gaan lukken, op naar 2011 dan maar! Hoe is het bij jou, helemaal geen kwaaltjes meer? @Lelymupske: Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de echo morgen, veel plezier! En groot gelijk van dat slapen hoor, lekker rustig aan doen @Vrouwtjexxx: Heel veel succes met de baarmoederfoto morgen! En ik hoop met je mee dat het deze maand raak is! @Mol81: Nog even en dan mogen jullie weer aan de klus, ik hoop voor je dat het deze laatste clomid-ronde gaat lukken! @Chulla: Veel plezier/succes met klussen en hopen dat je lichaam dit keer goed mee gaat werken! @Poemelke: Joehoe een mooi ei! Klusserdeklus dan maar en hopen op een plakbeebje!! Ik zie dat we op dezelfde cyclusdag zitten, wij gaan ook gezellig aan de klus (hoewel het zonder clomid deze maand niet veel op zal leveren). @Lydia1986: Hoe gaat het bij jou? Duimen voor mooie bloeduitslagen! @Wjb: Succes morgen, ik hoop dat je ei dan al gesprongen is! @Mikky1982: Ik heb even gegoogled wat ICSI is (ben er nog niet zo in thuis ). Heel veel succes en hopelijk geeft het jullie een mooie beeb! Hoe zijn jullie er zelf onder? @Eevie: Fijn dat deze dosis meer resultaat geeft! Ik hoop dat de eitjes goed door gaan groeien en het deze maand gaat lukken! @Belgischemama: Dikke knuffel en groot gelijk. Als je toch tussendoor wil spuien, gewoon blijven doen he @Magic dream: Heel veel beterschap, dikke knuffel! @Fredje: Leuk!!!! Een meisje! Gefeliciteerd, dat wordt nu shoppen of niet? Ben benieuwd naar de buikfoto! Hier vanaf komend weekend aan de klus, voor ons plezier en wie weet levert het nog wel een wondertje op, maar we verwachten er niet teveel van.
tja koolmees t zou zomaar kunnen ! en anders indd lekker klussen is ook fijn ja ben wel benieuwd naar de bloeduitslagen..
hoi allemaal vandaag bij de gyn geweest en ja hoor het hartje klopt We zijn echt super blij dat het nog steeds goed gaat! De dinsdag na de kerst moeten we weer terug voor controle...en daarna een verloskundige zoeken.... Heel veel succes dames en ik duim voor jullie en denk aan jullie X.
iemand zei dat ik moest laten hoe operatie geweest is, ben paar blazijden trug vermeld. ik wil proberen er minder met bezig te zijn, en nu ik weet dat ik endo heb hoor ik ook niet meer echt thuis hier..
Oh Belgische mama, dat had ik niet gelezen. Maar nu wel. Houd je niet aan het negatieve vast, hoe moeilijk ook. Ook jij hebt kansen om zwanger te raken. Sterkte meid!
@ Eevie, vandaag fm. Succes!! @ Belgischemama, doen waar je je goed bij voelt! Misschien is het even los laten wel goed voor je @ Magic, wat balen zeg dat je ziek bent!! @ Fredje, ooh wat leuk zeg een meisje!! Vooral de eerste na zoveel jongens Vond je het spannend de 20 weken echo? Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 4 januari hebben we deze. Ik vind het best eng, omdat ze alles checken, wil zo graag een gezond kindje!! En show je buik(je?) maar! @ Koolmees, idd even wat rust is ook niet verkeerd he... Met mij gaat het goed, de kwaaltje worden echt veeeeel minder. Ben niet meer moe, de misselijkheid is zo goed als weg (ik durf het eigenlijk niet te zeggen, dus klop het even af) Het enige wat ik nog heb ik dat als ik wakker ben geworden ik 1 of 2 x moet kokhalzen en dan is het over! En gewoon klussen voor de fun. Wij hebben dat toen ook gedaan haha, en dat is meteen de eerste x geweest dat ik een eigen eisprong had (en bevrucht ben)! Dus niks is onmogelijk!! @ Esda, wouw fijn he zon hartje zien kloppen!! @ mol, hoe is het met je?! @ hier, zin in 22 dec. Dan ben ik 18 weken en hebben we een pretecho, alles gaan ze dan ook checken net als de 20 weken echo. Maar waar ik het voor doe... ik MOET weten wat we krijgen Ik weet voor 99,9% dat het een jongetje is, ben daar helemaal op ingesteld hihi... Ben zo benieuwd of dat het klopt. Als ze straks zeggen het is een meisje (wat ik net zo leuk vind) dan heb ik denk ik wel zoiets van HUH een meisje? Ohjeej xxx
Hey meiden Ik lees wel mee met jullie maar reageer pas van de week weer op iedereen apart heb nog steeds niet veel puf moet zo ff de deur uit voor pasfoto´s te maken voor nieuw rijbewijs ahahahaha zullen mooi foto´s worden met zn ziek hoofd maar ja het moet hij verloopt nl volgende week zaterdag! Liefs Magic Dikke x en knuffels voor iedereen! p.s Esda je bent dus verder dan je dacht niet waar?
Nou dames, in een woord, ik dacht dat ik doooooooddd ging. Wat een pijn, heb gejankt niet normaal! Zucht verschrikkelijk als ik weer aan die pijn denk moet ik weer huilen. Ik raad niemand ooit een baarmoederfoto aan plus ik had nog wel 2 naproxen pilletjes ingenomen, maar de pijn was echt echt echt niet normaal. Zucht...maar we hebben het overleefd, nu heel de dag bankhangen! xx
@Lydia1986: Heb je de bloeduitslagen al? @EsDa: Wat een goed nieuws, wat fijn!! Geniet ervan @Belgischemama: Even een dikke knuffel jouw kant op! @Mol81: Hoe is het bij jou, alweer bijna aan de klus? @Xd24: Fijn dat je je goed voelt! En leuk zo'n pretecho in het vooruitzicht, ik ben heel benieuwd of het ook echt een jongen is, spannend!! @Magic dream: Een dikke knuffel en veel beterschap!! Zijn het de kwaaltjes of iets anders? @Vrouwtjexxx: Oh jee, jij kunt ook wel een flinke knuffel gebruiken, wat balen dat het zoveel pijn deed Doe maar lekker rustig aan nu. Wanneer krijg je de uitslag van de foto of konden ze direct al iets zien? Hier verder geen nieuws te melden
@Koolmees: ze konden het direct al zien, alles was goed, alles zag er goed uit. Maar ik verstond niks, was alleen maar aan t huilen, zo erg, vond t echt erg dat ik in tranen uitbarstte maar de pijn was echt niet te houden @ XD: moet zeggen daarna ging alles goed, ik had wel bruinverlies maar geen pijn meer nee. Xx
esda wat een woner toch he ! ineens zwanger ! hier even copy-paste van ander topic : net de gyn aan de telefoon . mijn uitslagen waren goed !! de clomid werkt en heb een goeie eisprong gehad ! yehhh en gewoon n cyclus van 29 dagen relaxx.. alleen wat ik minder vond .. ik had dus een afspraak afgelopen keer bij een andere gyn en moest dus van haar weer op dag 10 komen ( leek me normaal ) maar nu zij mn eigen gyn dus aan de telfoon dat dat eigenlijk niet was wat hij in zn hoofd had. omdat het nu goed gaat met de clomid wil die me laten proberen .. dus ik zei al maar dat mag maar 6 maanden , zei die ja dat staat in de bijsluiter maar ... ikke zo : '' ja wil dat zeggen dan dat ik het dan maar weer moet proberen ik wil na de 6 mnd wel meer onderzoeken'' en toen zei die dat bespreken we nog wel . HALLO!wat wil die kerel nou adt ik nog een jaar verder klooi! grrr !! maar goed we hopen maar dat ik snel zwanger ben !!
Hallo dames, Oh jee Vrouwtje, wat vervelend dat het zo'n pijn deed. Ik had je nog wel voorbereid op bijna geen pijn. Maar nu is het voorbij en alles voor het goede doel hè? Fredje: hoera, een meisje! Meisjes zijn echt heel leuk (al zeg ik het zelf). Ik ben zo gelukkig met mijn meisje. XD: spannend, zo'n echo. Veel mensen denken dat het gewoon een keertje kindje kijken is. Maar ze bekijken echt alles. Magic: beterschap meid! Poemel: hoe gaat het met jou? Hier: geen bijzonderheden. Pillen gehad en nu klussen.
@lydia, rustig blijven meid! bij ons in het ziekenhuis gaat het precies hetzelfde, je bent 24 en dat is medisch gezien heel jong, ze willen dus niet alle onderzoeken gelijk afratelen bij jullie, omdat ze de kans groot zien, met deze gegevens dat jullie ondanks alles vrij snel zwanger zullen raken! zo ging het bij ons ook! Ik heb nu weer 6 maanden clomid gekregen, juist omdat ze weten dat het dus wel kan, zullen ze niet snel aan insemineren denken. Hoe frustrerend dat het ook is, ze hebben ervaring met deze situatie, en doordat ze geen verdere onderzoeken willen bespreken zien de simpelweg de kans groot dat het lukt binnen die 6 maanden! zie het dus positief! xxx
Oef vrouwtje knuffel voor jou voor de pijn. Thanks koolmees en bewonder je moed! Lydia ook knuffel voor jou snap heel goed dat je ervan baalt elke gewachte maand is een maand teveel voor een wonder. Esda leuk hoor en kan je vertellen dat een meisje heel leuk is ! Hier ben vandaag weer wezen bloedprikken en volgens mij zit ik pas op dag 2 na mijn eisprong terwijl het 7 dagen er na eigenlijk moet prikken. MAar ja we wachten af! Sorry meiden weet het even niet meer!
Nou.. daar is ie ladies... de echo... alles was goed... 1,7 cm nu.. uitgerekende datum 15 juli mn bloeddruk was wel heel hoog.. 155/95 maar goed.. daar ben ik bekend mee.. hij wil het nauwlettend in de gaten houden.. vind ik helemaal niet erg
Hey meiden, Vandaag weer n fm, bms was ok; 8mm. Dat is nu al dikker dan de vorige x toen ik pregnyl spoot voor n eisprong! En 1 foll van 12mm dus maandag mag ik weer voor n fm! Vrouwtje; wat ontzettend balen meis, dat t zo pijn deed!! Dikke knuffel van mij!! Lydia; ik sluit me bij poemelke aan. Als je snel door alle onderzoeken en behandelopties gaat, zit je ook snel aan het eind. Geef het een kans. Als ze zien dat het werkt, dan geeft dit even rust! Xx
hallo dames ik heb alles gelezen en zal morgen op iedereen reageren heb veel last van me hoofd gehad deze 3 dagen drm niet online geweest vandaag ben ik naar het zh geweest voor een fm ik had 2 eitjes 1 van 18.5 en 1 van 16 volgens de gyn zou die dit weekend of maandag moeten springen klopt dus niet met mijn berekeningen maar allee daarnaast zag me bms er goed uit zij ze eerste keer dat ik daar wat over hoor nou dinsdag weer een afspraak dan weet ik of ze ook wel zijn gesprongen kga lekker me bed in dus welterusten lieve meiden
@ Lely, mooie echo!! @ Eevie/Chulla, fijn dat het eitje goed groeit. En bms is ook belangrijk DUIM DUIM DUIM