Goedemorgen dames, Wat een rust op deze mooie zondagmorgen! Hier ligt echt enrom veel sneeuw. Straks lekker met de slee er op uit. Lely: mooie echo meid! Hoe voel je je? Chulla en Eevie: goede berichten, fijn! Lydia: ik snap je frustratie wel. Ik vind ook dat leeftijd geen rol mag spelen in het wel/niet verder behandelen. Als je nu niet zwanger wordt, word je dat later niet opeens wel gemakkelijk. Maar aan de andere kant, als je behandelmogelijkheden op zijn, heb je niets meer. Maar wachten en zelf bezig zijn is frustrerend. Hier: geen nieuws. Vanavond Sint vieren.
Hoi hoi, Hier is t inderdaad rustig! T regent hier dus de sneeuw verdwijnt. Ik houd wel van sneeuw... Jammer! Vrijdag al Sinterklaas gedaan, gisteren weer ziek, vandaag m'n gemakje houden, morgen weer n fm! Fijn weekend meiden!! Xx
@poemel wat goed om te horen dat het er goed uitzag tegen mij zeiden ze ook dat het eitje dit weekend kan springen. veel succes hoop voor je op een plakbaby dit keer @esda wat fijn joh nu ku je het pas egt geloven dat er een mooi wondertje in je groeit dit is egt een wonderbaby @lely wat een mooie echofoto en gelukkig zag het er allemaal goed uit geniet er lekker van @vrouwtje kweet zelf niet wat een baarmoederfoto is maar wek vervelend dat het zoveel pijn doet maar gelukkig zag alles er goed uit.khoop voor je dat je deze ronde zwanger word dan kan je alles vergeten @fredje hoera een meisje!!! wat leuk meid meisjes zijn altijd leuk @xd hoe is het met je khoop voor je dat je gevoel klopt wil je graag een jongen of zeg maar liever? @koolmees geniet van het klussen en wie weet het komt meestal wanneer je het niet verwacht succes @belgischemama wat vervelend om te horen dat het niet allemaal is zoals het hoort je weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan en je blijft erbij horen ook voor jou is er een wondertje dat op je wacht
@ chulla, nee het maakt me niet uit. Een meisje is leuk, en jongen is net zo leuk! Alleen mijn gevoel gaat echt heel sterk naar een jongen @ mol, fijne sinterklaas! Wij vieren het straks bij de schoonouders. We houden nog ieder jaar heerlijk pakjesavond!! @ eevie, beterschap!!
@mikky hopelijk slaat de icsi aan en zulllen jullie snel verblijd worden met eeen goede zwangerschap succes meid @mol ik zou gewoon bellen meid heb ik ook gedaan en deze ronde wel gwn fm gehad jij moest net als ik toch ook zelf proberen?of verwar ik je met iemand anders.iig succes hoop dat we allemaal deze ronde meer succes hebben @lydia snap heel goed dat het je kwaad kan maken ik moest ook 6 maanden zelf proberen maar heb dit keer gwn gebeld voor echos je wil toch wel weten wat er allemaal daarbinnen in gebeurt khoop voor je dat je snel zwanger bent en al die onderzoeken je bespaart blijven heel veel succes meid deze ronde @eevie wat leuk om te horen dat het er allemaal goed uitzag succes morgen en laat ons weten hoe het is gegaan @magic hoe voel je je nu al wat beter wat had je trouwens? iig beterschap hier niet veel te melden probeer er deze keer niet veel mee bezig te zijn makkelijker gezegt dan gedaanmaar heb genoeg afleiding gehad gwn klussen wnr we zin hebben en niet meer verplicht klussen.dinsdag weer terug naar zh voor een echo kijken of het eitje ook wel gesprongen is
en dat ik jong ben vind ik geen rede.. de 1 wil kinderen als ie 18 is en de ander als ie 30 is .. als je het allemaal voor elkaar hebt moet leefijd niet uitmaken .. magoed..
@ lydia, helemaal met je eens!! Je bent van 86? Ik ook dus we zijn even oud Bij mij hebben ze het gelukkig nooit over mn leeftijd gehad, zou dan nl ook echt kwaad worden. Als je kinderen wilt dan wil je dat, leeftijd is maar een getal! Xxx
@ Lydia; het maakt idd niet uit hoe jong of oud je bent. Als je bijv. PCOS hebt, dan heb je dat over 100 jaar waarschijnlijk nog, dus zonde om te wachten tot het spontaan gebeurt. Maar ik merk wel dat wij uiteindelijk toch wel snel door de mmm heen gaan en dat ik toch ook wel tegen de volgende stappen op zie. Spuiten is niet erg, maar het is ook niet niks. Het doet toch veel met je lijf en je gevoel dus dat wil je ook niet zo maar. En ik zie bijv. heel erg tegen IVF op. Daar ben ik nog niet, maar als ik over 4 maanden nog niet zwnager ben ga ik 3x IUI doen en daarna IVF. En dat is ook maar 3x en dan moet je al naar ICSI. Hoe verder dat weg blijft, hoe beter!! Daarom ben ik blij dat wij de kans hebben dat we het in ieder geval 6 maanden zelf mogen doen, mbv spuiten. Succes meis, ik weet hoe frustrerend het af en toe is!! xx
Hallo meiden.... Vandaag mijn eerste tabletjes clomid geslikt (100mg)... (combinatie met iui en injectie pregyl) wanneer kregen jullie last van bijwerkingen en zoja welke waren dat? Liefss
Ik kan me zo 1 2 3 niet herinneren wie me vroeg hoe ik me voel.. maar het gaat op zich wel.. al merk ik dat mn lijf wel duidelijke grenzen aangeeft. Ik ben alleen vergeten mn zwangerschapsverklaring te vragen bij de gyn.. dus daar moet ik morgen even voor bellen..
welkom laraxx , mijn bijwerkingen zijn deze maand alleen nog maar opvliegers .. had ik ovirge maand ook.. ja mn gyn heeft nog niks over mijn leeftijd gezegt maar iemand hier.. ach we zien wel...
@ poemel, ja icsi het viel ons ook erg tegen. Maar we hebben geen andere opties helaas. Mijn man heeft een aantal keer zaad moeten inleveren de 1e keer was het goed. Maar de keren daarna is geen enkele keer meer zaad gevonden! En als ze geen zaadjes vinden is iui en ivf dus ook geen optie. Waarschijnlijk komt dit doordat mijn man drager is van cf ( taaislijmziekte ). Een van de daarbij horende symptomen is namelijk slechte of zelfs geen zaadleiders. Dus ze gaan bij hem proberen operatief zaadjes te vinden en ik krijg dan dezelfde behandeling als bij een ivf. Dus hormonen spuiten en een punctie enz. Nu maar hopen dat ze zaad vinden! Heel spannend allemaal. Deze behandeling doen ze maar in 2 ziekenhuizen in nederland. Dus moeten we helemaal naar Nijmegen! maar ja, je wilt wat he dus we hebbben het er voor over.
Nou, het was niet veel gegroeid. Van 12 naar 13,5mm. Woensdag wéér, is het dan niet veel gegroeid moet ik een nóg hogere dosis gaan spuiten. Maar we blijven positief!! X
@Lydia, sorry meid maar ik bedoelde dat niet zo negatief als dat je het misschien nu voelt hoor! Ik zei dat alleen omdat wij zelf, en een vriendin heb, die ongeveer in dezelfde situatie zit, en bij ons hebben ze ook nooit uitgesproken dat we te jong zijn of iets dergelijks, dat zou dr nog bij moeten komen, ben ik helemaal met je eens! is absoluut onzin! er zijn veel stellen in de dertig of noem maar wat die een kind minder te bieden hebben als wij met onze mid-twintig! dus begrijp me niet verkeerd meid, zo bedoelde ik het echt niet!!! Tis alleen dat de medische wereld je jong vinden, en dat heeft niks te maken met of je wel of niet ouders mag worden, maar meer met het traject, althans ik herkende dat bij jou....en bij onszelf, ze lopen dan gewoon niet zo hard van stapel... Ik hoop dat ik je geen rotgevoel heb bezorgd...voel me nu echt schuldig nu ik net je reactie lees.... Ik ben ook echt 100% oprecht van mening dat ze je niet zomaar met een paar pillen vooruit moeten sturen, we wachten per slot van rekening al zo lang!!! xxxx poemel
@Vrouwtjexxx: Wel positief dat alles er goed uit zag, hoe is het nu met je? @Lydia1986: Fijn dat de clomid goed z'n werk heeft gedaan! Ik hoop dat je snel zwanger bent! @Mol81: Hoe is het met jou, volop in de klusperiode? @Poemelke: Hoe is het bij jou, staat je ei al op springen? @Wjb: Heb je de bloeduitslag al? @Lelymupske: Mooie echo! En dat wordt een mooi zomerbeebje @Eevie: Ik duim voor je dat dit ei flink door gaat groeien! Het is in ieder geval positief dat het iets gegroeid is, ik hoop het voor je. @Chulla: Succes bij de FM morgen, ik duim dat je ei dan gesprongen is! @Laraxx: Welkom! Jij bent ook al een hele poos bezig zie ik, ik hoop voor je dat de clomid goed z'n werk gaat doen! @Mikky1982: Ik hoop zo voor jullie dat er bij de icsi wel mooie zaadjes gevonden worden! Wanneer hebben jullie een afspraak in Nijmegen? Hier nog steeds aan het wachten op de volgende afspraak in het ziekenhuis en wat klussen tussendoor, de 14e is de afspraak dus ik heb nog even
hihi rustig maar lieverd , thanxx voor je uitleg.. ach ik hoop gewoon dat ik niet zo lang meer hoef te wachten dat ik heel het verdere traject niet inhoef .. je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor . ben gewoon pissed op mn gyn die mij denkt af te poeieren met een jaartje clomid ofzo.. ach hij zei dat we het er over zouden hebben als het deze maand niet raak was.. (want dan wou die zoiezo geen echo;s meer maken mocht de eisprong weer goed geweest zijn.. ) niet druk maken schat xx