Hoi dames, Laraxx: welkom! Lydia: heel begrijpelijk dat je je gyn wel wat kan doen. Ik heb nog voor een maand Clomid en dan moeten we terug. Ik dacht dat dit al mijn laatste maand was. Ik ga morgen wel even bellen of ik rond dag 15 een echo mag om te weten of er wel iets groeit wat op een ei lijkt. Ik heb het gevoel dat ik troep slik zonder dat er uberhaupt maar een ei groeit. Mikky: jee meid, dat is even heftig zeg. Wat anders dan Clomid en IUI. Wanneer gaat alles van start? Poemel: zit je al weer op het bankje? Koolmees: druk aan de klus dus. Succes! Eevie: wat goed dat je zo veel moed houdt joh! Knap hoor. Hier: de vruchtbare dagen komen er aan. We doen weer ons best...
ja ik heb nog maar voor 1 maand Clomid maar zal wel gewoon nieuwe mogen halen.. mol , klusserdekluserdeklus ! mijn ei zal a.s weekend vallen precies als we met vrienden in centerparcs zitten hihi ach jaaaa
Gelukkig meid! Ik zou ook pissed zijn! het is dat het bij ons nu in maand 4 gelukt was, anders had ik ze ook wat anders verteld, want ik heb nu weer voor 6 maanden clomid meegekregen.... het duurt allemaal al zo lang!! Ik begrijp je gevoel heel goed! je wilt gewoon niet dat ze jullie laten aankloten, en dat is heel begrijpelijk! Ik heb na de eerste maand clomid ook geen echo's meer gehad, alleen dan deze maand wel. Omdat alles goed ging in mn lichaam met clomid. Maar volgens mij ligt dat ook weer aan het ziekenhuis, want volgens mij hadden een paar dames wel elke maand controle! Ik ga keihard voor je meeduimen, dat ook jij met clomid zwanger mag raken!! xxx
thanx meis , ja mijn gyn was eigenlijk ook niet van plan deze maand echo's te doen maar omdat ik de afspraak al had gemaakt deden we het deze maand toch nog.. dus jij hebt dadelijk 9 mnd clomid .. (rekenen we natuurlijk niet op ) maar in de bijsluiter staat toch dat het maar 6 mnd mag.. dat schrijven ze niet voor niks toch !??
@mikky ik ga voor jullie duimen dat er mooie zaadjes gevonden worden en dit jullie ronde word succes meid @eevie je had deze ronde tog al een hogere dosis gekregen of vergis ik me ik hoop voor je dat het alsnog zijn werk doet khoop dat je eitjes bij de volgende controle wel gegroeid zijn succes @lydia kop op meid ik heb ook van die rare gyns gehad je moet er gwn een zoeken die je wel begrijpt en met je meeleeft dat heb ik ook gedaan en heb nu een hele goeie we gaan gwn hard duimen dat het deze ronde raak is dan kan je dit allemaal achter je laten succes meid @mol kluserdeklus dit keer met meer succes hoop ik @koolmees ik hoop voor je dat het er de 14e allemaal goed uitziet morgen weer naar het zh ik hoop dat ik een echo krijg om te zien of het eitje ook wel echt gesprongen is
@ chulla; ik heb inderdaad de hogere dosis die afgelopen maand aansloeg! Dus ben benieuwd naar woensdag, wie weet wat ik dan weer zie! Xx
@Lydia, Yep 9 maanden clomid! Heb dit gevraagd aan haar want zoals je zegt het staat er niet voor niks, zij zegt, dat als je lichaam er zonder al te veel bijwerkingen, en prima baarmoederslijmvlies, er zo goed op reageerd, het best doorgezet mag worden, met een extra 6 maanden, maar dan is het ook einde. Tja daar moeten we maar in geloven denk ik... Heb zo eens wat gelezen, en zijn idd wel meer meiden die het langer krijgen...maar niet heel veel.. denk dat ze bij ons die keuze heeft gemaakt omdat we zwanger waren geraakt! @Chulla, ik zal duimen voor je vandaag! hopelijk hebben jullie dat kleine eitje mooi bevrucht!!! xxx
dames.. ben nog steeds aan t dansen hoor.. iets minder dan normaal.. anders stijgt mn bloeddruk te veel hahahaha.. ben wel benieuwd naar mn bloeddruk trouwens.. denk dat ik es ga rondvragen of iemand zo'n thuis ding heeft.. kan ik t een beetje in de gaten houden.. en op mn werk een tikkie rustiger aan.. ik merkte het gister.. ik ging op de voorzolder rommelen, omdat ik de kerstspullen moest hebben... en toen ik weer beneden was.. deed alles me zeer.. was benauwd.. mn hart ging als een razende tekeer.. ben toen lekker gaan zitten.. en de mannen hebben de boom in elkaar gezet.. daarna met bas de versiering erin gedaan.. hij vond het prachtig.. beertjes erin.. sneeuwpopjes erin..
Ooh over leeftijden geproken.... Wij waren laatst bij mn schoonzus en zwager en zij weten ook dat het niet wil lukken bij ons.. Zegt ze (en niet de eerste keer) "maar hoe oud ben je nu?" Wat heeft dat er mee te maken??? Zovan je bent nog jong (25) dus maak je niet druk, tijd genoeg.. Nogsteeds merk ik niets van de clomid, gelukkig maar! Ben zo bang dat ik me depri ga voelen.. Hopelijk blijft dat weg!
laraxx.. dat is ook zo'n stomme opmerking.. jullie hebben er nu eenmaal voor gekozen om nu voor een kindje te gaan.. en niemand die je dan kan vertellen dat je nog tijd zat hebt.. zo irritant... bij mij begint iedereen te zeggen dat het wel fijn zou zijn als ik nu een meisje zou krijgen... nah.. tuurlijk is dat leuk.. maar ik ben al lang blij als de zwangerschap goed verloopt en dat het kindje gezond is.. ongeacht het geslacht..
grr laraxx indd wat een domme opmerking ! ik ben net 24 en wilde toch ik 18 was t liefste al kinderen . dat weet iedereen dus degene die me kennen zullen gelukkig niet zoeen opmerking maken . en onbekende die er iets over zeggen krijgen gewoon een opmerking terug ik heb altijd gezegt dat ik heel graag voor mn 26e 2 kindjes wilde hebben .. en dat vond ik echt niet vroeg gaat helaas ni meer lukken ben ik bang
Oh die leeftijd, erg he die opmerkingen. Je wilt niet weten hoeveel opmerkingen ik kreeg toen ik vertelde dat ik zwanger was: Was het wel de bedoeling?? (met andere woorden, je bent nog zo jong!!) Toen ik het mijn baas vertelde (48 jr en zijn jongste dochter is 2): hij zo jeetje, wat leuk. Mag ik vragen hoe oud je bent? 24.. Ohw dat is wel jong he!! Toen flapte ik eruit, dat is juist wat ik wil. En jij bent oud met een dochter van 2. Hij kon er wel om lachen en gaf me gelijk. Maar wat boeit die leeftijd iedereen toch he?! @ Lely, ik ben ook echt heel snel buiten adem. Maar mijn bloeddruk is steeds goed. Heb meer t idee dat mn conditie sinds ik zwanger ben gezakt is naar ergens onder 0,0
ja 46 vind ik ook wel oud.. was dat wel de bedoeling zou ik dan zeggen ! achh ja je begint aan kinderen (beginnen wil ni zeggen dat t lukt ) wanneer je zelf wilt... ofnee , doe maar nie na je 50e beetje overdreven
Ja kan gelukkig alles wel tegen mn baas zeggen. Hij snapte de hint dat ik het geen leuke opmerking vond
Hé dames, Morgen naar het zh. Een afspraak gemaakt om te kijken of de Clomid nog wel werkt. Ik denk van niet, mijn cyclus wordt weer langer. Benieuwd wat er gezegd wordt. Natuurlijk hoop ik op een mooi ei.