@belgischemama wat vervelend zeg weet ze niet dat jullie bezig zijn voor een kindje dat ze zo praat waar je bij bent.zoals je zegt ik zou ook alblij zijn als het lukt wat het word maakt me echt niet uit @koolmees succes dinsdag meid hoop dat de cyste dan verdwenen is en alles er goed uit ziet ik ga voor je duimen @laraxx wat fijn dat de pijn verdwenen is nu aan de klus @anne nou de clomid doet gelukkig zijn werk hoop voor je dat het deze ronde ook gelijk raak is succes meid @wjb dag 45 met clomid is wel erg lang lijkt me je moet het maar eens met je gyn bespreken of dat wel normaal is met clomid @lydia succes meid hopelijk heb je al die andere maanden clomid niet nodig en ben je gwn lkkr deze ronde zwanger hier op het wachtbankje kijken wat er deze ronde weer gaat gebeuren ik probeer er wel niet zoveel meer mee bezig te zijn maar hoop natuurlijk wel dat het deze maand nu gwn eindelijk is raak is nog maar effe afwachten
Hé dames, Ik lees mee maar reageer later even. Heb het even te kwaad met de keuze die we moeten maken en al het geklus. Sorry!
hoi meiden, zo clomid daagjes zijn voorbij. hopelijk ga ik me nu wat vrolijker voelen.... als de echo er woensdag ook nog eens goed uitziet ben ik helemaal weer een beetje happy... maar goed het kan zijn dat het niks gedaan heeft. komt het vaak voor dat clomid 50 mg niks gedaan heeft? mijn cyclussen lagen tussen de 26 en de 100 dagen dus ik ben er een beetje bang voor dat het de eerste keer niet veel doet en verhoogd moet worden...maar daar moet ik eigenlijk maar niet te veel over nadenken...denk ik hahaha fijn weekend verder lady's
Hoi Wij gaan in januari ons 3e jaar in. Na bijna 2 jaar aan het rommelen (geen menstruatie) is er in september pcos vastgesteld. Nu dus onze eerste ronde met clomid, dus ik hoop dat het nu eindelijk eens positief mag wezen. Al weet ik niet hoeveel kans er bestaat dat je met 1 ronde clomid al zwanger raakt. In ieder geval doen we braaf ons huiswerk Groet anne QUOTE=magic dream;8698515]Hey meiden Belgischemama Ze weet niet wat ze zegt! wat gemeen om dat zo te doen ik zou ook boos zijn! Heb je dat ook tegen haar gezegt zou dat nl gewoon doen dan ziet ze misschien in dat het niet leuk is wat ze zegt.. Succes meid! Lydia Ja is misschien wel zo dat er 6 maanden voor staat maar meestal als je start met iui dan is dat ook dacht ik in combi met clomid dus zit je er zoiezo langer dan 6 maanden aan.. weet het niet helemaal zeker hoor ik zal wel heel veel hcg strooien dan moet het goed komen met clomid en zie het positief je bent nog jong en als ze niet denken dat je met clomid zwanger kunt worden dan zouden ze wel iets anders gaan doen.. Begrijp me niet verkeerd dat ik je te jong vind want dat bedoel ik niet dus hier een lading hcg strooi strooi strooi en vangen hoor! WJB Cyclus dag 45 das idd wel lang en zeker met clomid zou eens informeren bij de gynecoloog hoe dat kan.. succes! Koolmees Succes dinsdag hoop dat de cyste weg is en dat er snel een plakbeebje volgt! Ik duim strooi en dans voor je alleen dans niet te hard want dan wordt ik misselijk.. Anne Wat gaaf zeg dat de clomid zoveel goede eitjes aanmaakt! Succes vrijdag met bloedprikken Hoe lang ben je nu al ezig om zwanger te worden? Laraxx Fijn dat je menstruatie pijn maar 1 dag heeft geduurd, Succes morgen bij de fm ben benieuwd! Iedereen Heel veel hcg strooi strooi en duim en dans voor jullie allen Liefs Magic[/QUOTE]
koolmees, ben benieuwd dinsdag ! , duim voor je dat ie weg is.. en indd anders wat ze dan willen.. belgische mama , mijn god zeg ! indd wees blij dat je een kindje krijgt.. ! spannend anne ! succes en klusze ! thanx voor de hcg magic .. maar het leeftijd gedoe , tuurlijk ben ik nog jong maar ja toch al wel 1,5 jaar verder.. ( 2 jaar verder dan dat ik ben gestopt met de nuvaring)
Lydia.. bij ons duurde de eerste keer ook zeker twee jaar.. geef de moed niet op.. Ik strooi ook nog even...
Hi meiden, Ben een paar dagen niet geweest en loopt gelijk een paar bladzijden achter. Trying to keep up! Mannetje en ik hebben besloten om morgen te starten met Primolut om de ongi op te wekken. Als het goed is, is dat op 2e kerstdag. Hierna gaan we starten met de eerste keer Clomid, spannend...
Hoi meiden, Vanmorgen FM gehad en de clomid heeft zeker wat gedaan! Er zaten totaal 4 eitjes, 2 grotere van 18mm en 16.5mm en 2 kleinere van 12mm en 13mm.... Nou heeeeel hard duimen dat er 1 van de 2 kleintjes stopt met groeien... Mag er namelijk 3 hebben totaal! Woendag weer echo! En dan vrijdag denk ik inseminatie nr 4....
Goedemorgen! Hier ben ik alweer lang niet geweest! Even een update van mij op cd 10 had ik dus een baarmoederfoto, megaaaaaaaa pijnlijk, noooooooit meer, maar goed. Op cd 13 had ik een fm meting, alles bleek ook goed bij de baarmoederfoto te zijn, mijn ei was al 19mm en ik heb die dag dus een pregnylspuit genomen en enkel die dag geklust. Want mn man moest de volgende dag alweeeer weg. Nou hebben we deze maand erg weinig geklust, denk 3 keer in totaal, dus heb niet echt hoop dat t raak is. Ik wil er eigenlijk helemaal niet meer mee bezig zijn, ben het zat, maar goed. Ga gewoon verder met mn ding en zie t wel. Hoe gaat het met de dames hier? Xxx
spannend laraxx ! hier was eitje vanochtend 19mm dus denk overmorgen een eisprong dus woensdag nog terug en dan bloedprikken over 1,5 week als dat goed is Clomid voor de a.s 10 mnd halen en ZWANGER! worden
Ja dat hoop ik natuurlijk ook, maar goed...niet teveel mee bezig zijn. Trouwens dames, wie van jullie sport er? Is dat schadelijk voor het zwanger worden??? Xxx
@Belgischemama: :x wat een reactie van je schoonzus, kan me goed voorstellen hoe boos je erover bent, heb je er ook wat van gezegd? @Anne83: Wat spannend en wat fijn dat de eitjes allemaal goed gegroeid zijn! Als het goed is, kun je 2 weken na je eisprong gaan testen, spannend!! Ik hoop dat je een mooie test krijgt! @Laraxx: Zo die zijn goed gegroeid! Op welke cyclusdag zit je nu? En ik ga duimen voor je dat er maximaal 3 mooie eitjes overblijven! @Wjb: Spannend nog bij jou dus! Ik duim voor je dat je binnenkort een mooie test hebt! @Magic dream: Dankjewel weer voor het strooien en dansen Ik ga wat beter m'n best doen om te vangen Hoe gaat het met de kwaaltjes? @Chulla: Alweer op het wachtbankje, spannend! Succes met wachten en ik duim voor je!!! @Mol81: Een dikke knuffel vanuit hier, kunnen jullie er uit komen wat betreft de keuze? @Momhairy: Volgensmij hoeft het niet automatisch zo te zijn dat de clomid niet aan slaat als je een lange cyclus had van tevoren. Ik werd maar 1 keer per 3-6 maanden ongesteld en bij mij sloeg de clomid de eerste ronde goed aan en had ik een (voor clomid-begrippen) normale cyclus. Ik duim voor je dat er woensdag wat te zien is, spannend! @Lydia1986: Moeilijk he, geduld bewaren terwijl je zo graag zwanger wilt worden? Maar het gaat ons allemaal een keertje lukken! En bij jou ziet het er voor deze maand goed uit, ik hoop het voor je! @Lelymupske: Bedankt weer voor het strooien Hoe gaat het bij jou en met de kwaaltjes? @Blondy: Het begin is dus bijna gemaakt, spannend!!! @Vrouwtjexxx: Leuk om weer wat van je te horen! En zo te horen met allemaal goede berichten. Nu maar hopen dat het eindelijk raak gaat zijn bij jullie! Hier eindelijk bijna door de wachtdagen heen Morgenmiddag een bezoek bij de gynaecoloog. Vandaag nog even klussen en dan hebben we toch wel weer genoeg geklust voor deze maand (hoewel het waarschijnlijk voor niets is geweest, maar dan hebben we in ieder geval plezier gehad ) Ik hoop in ieder geval 1 ding: dat die cyste eindelijk weg is en dat ik eindelijk weer eens een "normale" cyclus mag gaan krijgen.
koolmees... ja.. op zich gaat het wel goed... ben nog wel erg moe.. en word van de gekste dingen misselijk.. zo kan ik geen vaatwasser inpakken zonder een paar keer te moeten weg lopen.. die etensresten aan de borden en bestek zijn funest hahaha dus ik probeer alles gelijk af te spoelen.. maar er blijft wel es wat staan.. jekkie.. verder allen een dikke knuffel.. het is zo moeilijk om iedereen bij te houden knap van de dames die steeds op iedereen reageren... ik ga zo lekker op de bank.. dekentje over.. even wachten tot manlief thuis is.. en dan de kleine op bed... hopelijk slaapt ie beter dan afgelopen nacht.. hij was ziek.. 39 graden koorts.. hoesten.. benauwd.. maar goed.. hopen dat het snel over is...
Koolmees, hopelijk is je cyste weg!!! Ikzelf zit nu op dag 11.. normaal heb ik nu pas een eitje van rond de 12mm.. nu dus 1 van 18! Vrouwtje, sporten is gezond dus zeker niet schadelijk! Als je eenmaal zwanger bent moet je wel iets rustiger aandoen met name de buikspieren..
Hallo dames, Zo, wat weer een geklets. Ik zal eens kijken of ik iedereen te woord kan staan. Lely: joh, zo misselijk? Dat wordt een meisje. Ik was ook zo kotsmisselijk. Heb je nog een termijnecho binnenkort? Laraxx: Jeetje, je Clomid werkt goed. Dat wil ik ook. Bij mij was het zoeken naar één eitje op dag 14 en die was heel klein. Vrouwtjexxx: sporten is gezond, maar als je zwanger bent moet je sommige dingen niet meer willen. Ik zou dan geen balsporten meer doen bijvoorbeeld. Belgische mama: wat een rare reactie van je schoonzus. Dat soort opmerkingen worden gemaakt door mensen die niet beter weten. Sterkte meid. Anne83: Zit je op het wachtbankje? Spannend! Koolmees: ik hoop echt voor je dat de cyste weg is. En wie weet waar het klussen toe geleid heeft. Je weet het maar nooit. Lydia: klussen meid! Doe je best. Blondy: hopelijk word je snel ongi, dan kun je met de Clomid starten. Heb je ook echo's? Hier: op het wachtbankje. Gisteren positieve ovulatietest en geklust. Wie weet wordt het wat. We hebben nog geen keuze gemaakt wat betreft voortgang. Ik zal de gyn bellen omdat ik nog veel vragen heb.
Hey meiden, Hier even een kort berichtje. Wij hebben vanaf donderdag tot gsteren geklust. Woensdag namelijk Pregnyl gespoten, dus hopen dat het geholpen heeft1 Zit nu dus op het wachtbankje van de broekloerderijclub, samen met Koolmees!! Ik zeg; zwanger deze maand koolmees, dat mogen wij inmiddels wel!! (En de rest natuurlijk ook!) xx
@eevie succes op het wachtbankje @mol hopelijk ben je deze ronde gwn zwanger dat zou alles veel makkelijker maken en hoef je niet in te zitten over hoe het verder moet ik ga voor je duimen meid @vrouwtje zolang je nog niet zwanger bent kan het zoiezo geen kwaad wnr je zwanger bent kun je het beste wat rustiger aan doen @koolmees succes zometeen bij de gyn laat je ons weten hoe het is verlopen @de rest van de dames dikke knuffel hier op het wachtbankje zometeen even naar het zh om bloed te prikken hoop dat de clomid goed zijn werk heeft gedaan
Mol, ik ga, als alles volgens planning verloopt, op 28 december beginnen met Clomid. Ik moet dan het zh bellen voor een afspraak. Hoe of wat dat gaat weet ik nog niet. Vind het wel spannend ja! Heb al wel een aantal echos gehad in de afgelopen maanden. Zo is er ook, in combinatie met bloedonderzoek, PCO vastgesteld . Koolmees, ik ben benieuwd naar je gynbezoek. Alle andere meiden een dikke knuffel. Ik hoop dat 2011 ONS jaar gaat worden!!