Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lelymupske: Hoe is het met je mannetje, nog ziek? En goed voor jezelf zorgen, lekker rustig aan doen he? ;)
    @Laraxx: Hoe is het bij jou, is er al een ei (of meer) gesprongen?
    @Mol81: Succes op het wachtbankje! Ik duim voor een mooie test nog net op de valreep voor 2010 :)
    @Eevie: Je hebt helemaal gelijk, het mag bij ons wel een keer raak zijn toch? :p Succes op het wachtbankje, ook voor jou duim ik voor een mooie test!
    @Chulla: Heb je de bloeduitslag al? Is er een eisprong geweest?
    @Xd24: Dankjewel weer voor het strooien, hoe is het bij jou?
    @Blondy: Spannend, fijn dat je nu weet wanneer je gaat beginnen.

Hier weer terug van het ziekenhuis en met goed nieuws! :)
    Het lijkt erop dat de cyste weg is en dat er deze maand een nieuw eiblaasje is gaan groeien, ZONDER clomid!!!
    Er zat nu namelijk een eiblaasje van 28 mm en de gynaecoloog dacht echt dat het een nieuw eiblaasje is wat op springen staat. Ook toen ik vroeg of het misschien de cyste was die gekrompen is, bleef hij zeggen dat het waarschijnlijk een nieuw eitje was en dat de betere werking van de schildklier hier waarschijnlijk mee te maken heeft.
    Ik heb daarom vanmiddag (voor het eerst ooit) een pregnylspuit gekregen en we moeten dus nog een paar dagen volop aan de klus :D Weet er iemand hier wanneer een ei springt na pregnyl? Vrijdag heb ik weer FM om te kijken of het eitje dan al gesprongen is. Ben echt superblij, zou 2010 dan toch nog op de valreep ons jaar gaan worden?

2. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Koolmees wat een goed nieuws zeg! dan gaan we even extra strooien strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi vangen hoor en eitje wordt maar een mooi plakbeebje!

Laraxx Heb je je eisprong al gehad?

Mol81 succes op het wachtbankje ik duim nog steeds en dans af en toe als mn misselijkheid het toelaat hahah..
    Wanneer moet je beslissen? heel veel succes met deze moeilijke keus ik denk aan jullie!
    Strooi strooi strooi

Eevie Ook voor jou succes op de wachtbank ook voor jou duim en dans ik en ik blijf strooien voor iedereen!! strooi strooi strooi..

Chulla heb je de uitslag van je bloed al?
    Hoe is het verder?

Blondy Fijn dat je nu weet wanneer je gaat beginnen dat geeft je wat meer zekerheid en gericht klussen hahah succes!

Momhairy hoe is het met jou?

Anne Hoe is het met jou en je eitjes?

Xd24 Alles goed? heb je je al voorbereid op de echo?
    Oja hoe kan ik me aanmelden bij de fontys? voor 20 weken echo of 12 of wat ze willen hebben?

Newa WAAR BEN JE MAAK ME EEN BEETJE ZORGEN ALS JE NIET REAGEERD..
    Laat even iets van je horen..

Lely Hoe is het met je misselijkheid? en met je man?
    Lydia Hoe is het nu met jou?

Iedereen die ik ben vergeten dikke knuffel en heel veel hcg van mij strooi strooi strooi strooi strooi

Liefs Magic

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Koolmees; wat een goed nieuws! Een ei springt tussen de 24 en 48 uur na de spuit. Ik zette m op woensdagavond en in de nacht van donderdag op vrijdag sprong het. En inmiddels zijn we al weer bijna n week verder... Vind dit zo zenuwslopend!! Klus ze meid, vooral vanavond, dat raadt de gyn ook aan. We gaan voor n posi test!!

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @koolmees, helemaal geweldig meid!!! dus deze maand toch nog een reeële kans op een zwangerschap!!! ik zal duimen voor je!!

@de rest, ik reageer morgen weer, heb niet zoveel puf vandaag....
    Dikke knuffel voor iedereen...

@Hier, nog geen symptomen, nog steeds geen gevoelige boobs, terwijl ik dat elke maand heb!! heel raar... Wel al 2 dagen heel weinig bruinverlies... laten we hopen dat mn lichaam niet al te zeer in de war is....en dat het misschien een goed teken is!

xxx

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: De gynaecoloog zei tegen mij dat we morgen nog moeten klussen, omdat we gisteren ook geklust hebben. Maar ik twijfel toch of dat niet te weinig is en denk er toch over om het vanavond ook te doen. Jouw gynaecoloog adviseert dat dus wel lees ik? Wat zou jij doen?
    @Magic dream: Bedankt weer voor het strooien, ik hoop dat ik eindelijk eens mag gaan vangen :)
    @Poemelke: Spannend!!!! Misschien is het juist positief dat het anders is dan anders? Ik hoop het voor je!

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Tja om de dag zou beter zijn, en het is juist goed als de zwemmers er vóór de sprong zijn. Dus misschien dan toch maar morgen doen?! Dan is het wel goed vers, haha!! Succes meis!! Xx

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hoi meiden, nee morgenvroeg heb ik weer fm!
    dan gaan ze kijken of het door kan gaan deze maand...
    wel laat vind ik want maandag was het grootste ei al 18? normaal spuit ik pregnyl als eitje 18 is.. morgen is ie dan 22 ofzo?Naja ik zie het wel.... hopelijk zijn het er 3 of minder!!!

8. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hallo allemaal

Hier is het wachten geblazen...,
    We klussen ons een ongeluk:), ik moet vrijdag bloed prikken, maandag krijg ik dan de uitslag of er een eisprong heeft plaats gevonden.
    Spannend allemaal, ik hoop op een positief resultaat.
    Afwachten maar.

Slaap lekker allemaal

Groetjes anne

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zucht.... Ik zie heel lichtroze afscheiding... Ik ga er maar vanuit dat ik weer ongesteld ga worden. Zit n week na de pregnyl, dus dat is nog veel te vroeg, maar dat was vorige maand ook. Ga niet vsn innesteling uit...

10. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow koolmees goed bericht nou duim ik voor het volgende stapje voor je. Zwanger worden misschien wordt het heel mooi kerstcadeau!

Laraxx hopelijk worden het er 3!

Poemelke hoop voor je een goed teken.

Lydia succes met de clomid was je nou ervoor uitgelood of had jij ervoor gekozen? Nou hopelijk heb je maar een ronde nodig en ben je lekker zwanger nu al trouwens nog beter.

Sorry meiden er zijn er zoveel hier weet het even niet meer ?

Hier nog steeds niks? We wachten rustig verder. En meiden bedankt voor het duimen( wel doorgaan hè) hoop dat we heel roze het jaar mogen afsluiten met zijn alle.

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    daar ben ik ook weer even..
    met mn mannetje gaat het wel beter.. geen koorts meer.. alleen nu haalde ik m vanmorgen uit bed.. en had ie opgezette ogen.. en vlekken in zn nek.. ik verdenk een allergie.. maar heb voor de zekerheid de huisarts gebeld en we kunnen vanmiddag heen..

verder had ie gister een winterwonderland in de huiskamer gemaakt met de poedersuiker :) whahaha... als je even niet op let.. :)

verder gaat alles wel goed.. de grootste kwaal is, dat ik erg moe ben.. ik ben net uit bed of ik kan al wel weer slapen..
    gelukkig past bas zich goed aan.. en komt lekker bij me zitten op de bank..

strooi strooi voor alle eitjes en plakbeebs :)
    en gezien ik niet zo misselijk ben vandaag.. doe ik ook nog een dansje

12. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    magic dream..het gaat goed hoor..ben een beetje zenuwachtig voor strakjes met me eerste fm , weet niet wat ik kan verwachten maar natuurlijk hoop je dat ze zegt dat er al 1 of twee beginnende mooie eitjes zitten van 18 mm ofzo hahaha wat een giller...

ga er maar van uit dat ze niks kunen vinden en dat clomid dus niet veel gedaan heeft...kan het daarna altijd meevallen..
    heb af en toe wel wat last van steekjes maar dat kan ook gewoon niks zijn natuurlijk...

laat het wel weten als ik terug ben en tijd hebt om te posten...

moet om 11:40 bij de fertiliteits arts zijn....

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Koolmees, oohw wat een goed nieuws! Ik zei nog klus maar je weet nooit. Goed nieuws, hopelijk een wonderbabytje voor jullie! Ik duim!!

@ Magic, rot he die misselijkheid:) Ik ken het. Bij mij is het wel weg gelukkig. Het is nu nog maar 1 x per week overgeven als ik sochtends mijn tandenpoets... Fijn is anders, maarja het leven gaat niet over rozen hihi

Voor de echo even mailen naar: H.vanBallegooijen@fontys.nl

@ Poemelke, ik duim voor je!!

@ Lely, succes bij de HA straks!

@ Hier, alles gaat goed... Ik voel de baby nu iedere dag. Echt een SUPER gevoel:) Eergisteren voelde ik m ook aan de buitenkant. Mn vriend was net boven dus ik gillen... Denk dat de baby ervan schrok hihi, het was meteen stil in mn buik;)
    Wel heb ik erge last van mijn bekken, ben gisteren naar de HA geweest en die heeft me doorverwezen naar ceasaetherapie, heb dat vroeger ook wel eens gehad. Hielp nooit echt, maar goed ik probeer het gewoon. Misschien voorkom ik erger:)

Ik duim strooi en dans me verder helemaal suf:D

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Momhairy; veel succes!! Ik duim voor je!
    Hier verder goed nieuws: zaadonderzoek van manlief was helemaal in orde!! Hoe blij we daarmee zijn haha :) !

xx

15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Eevie, balen meis als het ongi is.... duim toch voor je dat het niet doorkomt! :(

xd24, lijkt me idd zooo speciaal als je je kleintje voelt!!
    zie dat je 22-12 pretecho hebt, spannend zeg!! :)

Xlovely, super dat de zwemmers in orde zijn!

@all aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben super blij!!! Iui gaat namelijk door, ik heb nu 2 grote eitjes (20mm en 19.5mm) aan elke kant 1!!! de rest is verdwenen.... echt een opluchting! Ik had vanmorgen gedroomd dat er te veel eitjes waren en dat ze zowiezo geen behandeling wilde doen mee.. nou ik werd met tranen in mn ogen wakker!!
    Lukt niet echt het 'er niet zo mee bezig zijn'.... haha :)

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Laraxx, ja dat is echt een super gevoel:)
    Ik zit echt de tijd vooruit te kijken, was het maar de 22ste. Dan kan ik eindelijk shoppen;)

Oh wat fijn dat de IUI doorgaat!
    Ja dat er niet mee bezig zijn dat lukt niet, ik had dat ook... Het is iets wat je graag wilt, dus ook niet gek dat je daar steeds mee in je hoofd zit:)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh laraxxx super !! fijn :D

hier vanochtend bij de gyn gewees en ei is gister gesprongen :) dus 28nod ! :)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    koomees, GOOO eitjee !!!

chulla nog neit de moed opgeven meis ! :)

wjb , door de gyn gegeven niet uitgeloot ofzo.. dit is de 2e ronde @ hopelijk de laatste..

als mn bloed volgende week goed is krijg ik voor 10 mnd clomid mee.

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Sorry voor mijn lange afwezigheid. Was de laatste dagen zo moe na het werk en op het werk mega druk dus heb gheen tijd gehad!!

Natuurlijk blijf ik strooien voor iedereen!! :)Lees dat voor sommige dames weer een spannende tijd is aangebroken! Ik duim voor jullie allemaal!!.:)

Met mij gaat alles prima. Veel moe maar niet meer ziek! Gisteren heeft mijn man onze kleine meid voor het eerst gevoeld.. Ze trapte net hard genoeg..haha.. :D Zo schattig! hij vond het geweldig..:D
    Gek hè, maar kan het nog steeds zo moeilijk geloven! Ondanks mijn dikke buik en ondanks het bewegen.. haha.. Maar goed, het gevoel zal nu wel steeds meer worden.:)

Liefs

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even ego; ik zie toch echt rozerood... 1 week na de pregnyl. Ben weer ns verdrietig... Wilde dit zo graag als kerstcadeau... Xx

Deel Deze Pagina