Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mol , oke clomid dus nog .. duim dat je gewon zwanger raakt meis in de komende 6 maande..

fer en ik houden wel van sexen ;) haha dus tot nu toe nog niet vervelend.. alleen wel zo van '' wanneer gaan we het plannen ;) haha ''
    maar goed nu weer voor de lol ;) ! op naar de 28e

magic hopelijk donderdag wel een hartje te zien .. heb je wel je beebje goed gezien ?

x

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Magic, hopelijk hoor je snel een mooi hartje!!

Momhaiy, misschien maken je eitje(s) wel een groeispurt, heb ik ook al eens gehad... duim voor je!

Mol, IUI doet geen pijn hoor! Alleen eendebek blijft irritant ;)

Eevie, ooh spannend zeg, niet leuk he.. die onzekerheid is echt slopend! Duim dat het goed zit!!

@All, IUI ging goed! Eitjes zaten er nog... Heb wel de hele nacht erge (ei) pijn gehad, ze zijn nu iets groter blijkt door de clomid en normaal heb ik er natuurlijk maar 1....
    Gyn heeft gezegt zolang je pijn voelt zitten ze er nog! Nou heb nog steeds pijn.... hmm en zit nu 44uur na pregnyl..
    Zaadjes waren ook weer goed, beste score tot nu toe! (terwijl er wat langs is gegaan ;)) oooh daar baalde ik echt van vanmorgen!
    Maar toch erg goede score :)
    Nu weer de bekende wachtweken,.....

Fijne dag meiden!

3. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    zijn hier ook mensen die wel een kralenkrans van eitjes hebben, maar die wel een eisprong krijgen, alleen laat?

Ben gister naar de gyn geweest en er werd dus zoon kralenketting gezien, alleen heb verder geen klachten van pcos.

mn bloed is geprikt op hormoonwaarden etc, waarschijnlijk krijg ik wel medicijnen om de cyclus te verkorten(clomid?)

Hier gaan we in het nieuwe jaar mee beginnen.

Nu ben ik alleen dus in de war wat het nou precies kan zijn, want ik heb geen onregelmatige cyclus, nouja wel een beetje, maar gewoon erg lang.
    Lees verhalen over cystes, overgewicht, overbeharing etc..en dat heb ik allemaal niet

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Newlywed, ik ga ervanuit dat je al die eiblaasjes op een rij bedoeld op de echo? ik heb nog nooit van een kralenkrans gehoord...
    ik heb pco, en heb dat ook.. we moesten er vanuit gaan dat daardoor geen eisprong plaatsvond, het gekke alleen is dat ovu-testen wel kunnen reageren op een hoge LH waarde, dan groeit er wel een eitje, maar springt niet...
    Je cyclussen zijn eigenlijk wel te lang, dat duidt in de meeste gevallen wel op iets wat niet klopt...
    Maar ik heb ook helemaal niks van symptomen van pco, zelfs hormoonwaardes waren goed, maar als je bv aan 2 symptomen voldoet, zo ook te zien op de echo, noemen ze het pco, geloof ik... Hier ook geen overbeharing, geen cyste, geen overgewicht (juist een beetje ondergewicht trouwens!)

ik hoop dat clomid je snel goed nieuws mag brengen, veel vrouwen reageren er toch redelijk goed op!

xxx

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo dames

heb vandaag de bloeduitslag gehad en volgens de gyn was het goed
    34.2 dus hoop nu dat het eitje ook bevrucht is
    iemand vroeg me hoelang ik nog clomid moest slikken nou hierna nog 1 maand en dan moeten we weer verder kijken wat er gaat gebeuren.
    hoop natuurlijk niet dat het zover zal komen en ik gwn zwanger word

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hallo,

Ik heb deze maand voor het eerst een provera kuur en 5 dagen clomid gehad.
    Wij zijn al ruim 4 jaar bezig voor een kindje en pas net in de mm.
    Vandaag follikelmeting.....ik heb een mega-ei!!!!!!! een follikel van 50mm!!!!! gyn weet niet of die gaat springen, moet vrijdag terug komen om bloed te prikken.

7. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

chulla duim met je mee goed hoor je uitslag.

Hope wow dat is wel een heel groot ei wist niet dat het kon.

Hier ook pco zonder overgewicht cystes en ook geen overbeharing.
    Wel een lange cyclus en mijn hormoonwaardes wijzen op pcos. Maar ik heb wel gehoord van de kralenkrans en dat is wel een kenmerk van pco hoor.

8. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    #2508 momhairy, 18 dec 2010
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
    newlywed2010.
    dat heb ik ook ( ook pcos) en ben wel degelijk zwanger geworden.... me ei was heel erg laat: maar doorovu testen en tempen kon ik het bijhouden en wist ik dat ik echt me ei had gehad.

alleen ik heb een keer gerommeld op ff en nu was me kruis weg haha

kaartje van toen ik zwanger was van mika:

[​IMG]\\

dag 76 me ei!!!!!!!!!!!!!!

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Uhm dames... Vraagje... Heb net toch maar n vroege test gedaan. Duurde superlang voordat de controlestreep tevoorschijn kwam (pas na n kwartier was die fatsoenlijk te zien!). er verscheen binnen t half uur nog een licht half lijntje. Nu weet ik dus nog niets zeker!! Ik ga er maar vanuit dat het een indrooglijntje is en dat t niet raak is. Wat denken jullie? Foto staat in m'n telefoon dus ik kan m ook niet hierin zetten... Ik haat onzekerheid... Zie dan liever bloed of heb liever de echo's; dan is t zeker dat t niet raak is.
    Help! Onzekerheid!
    Xx

Ps zeg nog maar niet gefeliciteerd ofzo want dan krijg ik te veel hoop... Heb nog steeds lichtbruinverlies, dus ga nog steeds uitvan n aankomende ongesteldheid. X

10. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hoi Meiden

Newlywed Dat van die kralenkrans dat heb ik weleens ergens gelezen, ik zelf had maar een symptoom voor pco een onregelmatige cyclus verder niets geen overgewicht of beharing hormoonwaardes waren ook goed er is tegen mij ook niet gezegt dat ik pco heb..
    Maar ben wel vrij snel in de mmm gekomen na ronde 3 waarvan 1e ronde niets mee mochten doen ivm teveel eitjes ben ik zwanger met 25 mg clomid.
    Heel veel succes! welkom trouwens

Hopes welkom Jeetje een ei van 50mm kan dat?

Poemel hoe is het op de wachtbank?

Eevie Ik wil je geen valse hoop geven maar weet je nog dat esda ook zn indroog streepje had en zij bleek ook zwanger.. dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nogmaals wil je geen valse hoop geven maar geef de moed nog niet op ik zal nog wel ff strooien strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi en vangen dan komt het goed meis ik denk aan je en duim voor je!!!

Esda Waar zit jij ergens? Gaat toch wel goed met je?

Chulla is idd een goed uitslag je waardes moeten voor een goede eisprong boven de 15 zijn en daar zit je ruim boven dus go girl.. ik duim en strooi en dans strooi strooi strooi strooi strooi

Voor iedereen heel veel liefs en een dikkke knuf van Magic
    @magic beetje misselijk vanmorgen.. maar niet zeuren ga zo ff naar mn paard dan kinder verjaardag en om half 5weer werken..
    Fijn weekend!

Alle op de wachtbank of de broekloerderij succes!!
    Strooi strooi strooi ook voor jullie

11. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hoi allemaal

Gisteren bloed geprikt, daar krijg ik maandag de uitslag van (of er een eisprong heeft plaats gevonden).
    Heb sinds een paar dagen gevoelige tepels, maar dit kan ook komen doordat er misschien een menstruatie zit aan te komen:x
    Laten we het niet hopen.
    Verder is het voor ons afwachten.
    We hebben sinds vorige week donderdag geregeld gemeenschap gehad, maar moet zeggen dat ik er nu wel een beetje klaar mee ben....
    Of is het toch verstandiger om nog een paar dagen door te gaan, tot dat we de uitslag maandag hebben?
    Dat gepland vrijen gaat me op een gegeven moment toch tegen staan. (het spontane is er een beetje van af).
    Begrijp me niet verkeerd ik hou hartstikke veel van mijn man, maar op een gegeven moment krijg je toch zo'n gevoel: Nou schat we moeten weer:D
    Hebben er hier meer mensen last van?

Groetjes anne

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Eevie, kun je niet nog een tesje doen?? Spannend! Ik duim heel hard voor je!!

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @magic bedankt voor het strooien ik probeer het op te vangen
    @eevie ik weet zelf niet wat ik moet zeggen maar ga hard voor je duimen dat het tog raak is je zou voor de zekerheid nog een test
    kunnen doen wie weet heb je dan meer duidelijkheid iig heel veel succes
    @anne83 ik herken dat ook hoor dat verplicht klussen ik werd er ook niet goed van daarom hebben we deze ronde gewoon geklust wanneer we zin hadden we zien wel hoe het loopt

hier nog netjes op het wachtbankje nog steeds last van gevoelige boobs met name tepels is erg vroeg begonnen deze maand

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Ik weet het niet. Had gisteren wel zere boobs, alsof ze blauwe plekken hadden! Maar dat is nu wel weg. Gevoelige tepels, maar niet pijnlijk... Ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet raak is. Heb al wel ns eerder n vals positieve test gehad...

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, wat een gekke test, het lijkt wel alsof het streepje er maar half op staat! als ie door zou lopen zou dit echt wel een vette positieve test zijn! maar nu heb ik ook mn twijfels... ziet ie er in het echt ook zo uit?

xxx

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie zou je nii een nieuwe test doen?? Succes

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ eevie, hmmz... Weet je wat je misschien kunt halen, de testen van het kruidvat merk. 2 voor 5 euro zijn ze maar.. Ik vond dat altijd de fijnste en de makkelijkste!!
    Ik hoop zo voor je dat je goed nieuws krijgt.
    Ik denk altijd maar dat zon streep pas komt als er hcg is... Maargoed wel lastig zo hoor!

Duim duim!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hopes jeetje zo groot wist ook nii dat da kon.. Hoop dat ie springt :)

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik ben natuurlijk ook veel te vroeg om te testen, maar weet eigenlijk ook niet goed welke dag ik als NOD moet gaan rekenen. Ik heb op woensdag de Pregnyl gezet en op donderdagnacht is het ei als het goed is gesprongen. Dus voor een vroege test zou het dan vandaag ook nog te vroeg zijn. Ik probeer het morgen of overmorgen nog een keertje denk ik... Tenzij dit bruinverlies toch echt rood wordt, want dan ben ik toch gewoon ongi en is de test vals.
    De 2e streep loopt is onder wat donkerder dan boven. Dat is dus vreemd. Dus misschien toch vals....
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Kan het misschien zijn dat je te weinig urine gebruikt hebt??
    Ik noem maar wat:) ik hoop gewoon zo dat ie niet vals is!

Deel Deze Pagina