Oh jammer poemel maar gelukkig ben je er rustig onder was ik totaal niet deze ronde ik heb echt gehuild. Net de gyn gebeld zegt de assistente ja hij is 2 weken vrij dus dat wordt de volgende ronde!!! Nou dacht het niet nu mag ik gelukkig bij een andere gyn beter dan niets! Woensdag moet ik.
Eevie en wjb wat ontzettend balen voor jullie.... dikke knuffel! Poemelke, wat goed dat je er rustig onder kunt blijven... bij mij verschilt dat per keer maar de laatste keer stootte ik nog even keihard mn hoofd net nadat ik ongi was geworden, nou toen kwamen de tranen wel :x:x
Hey meiden Eevie Jammer wat balen zeg!! Maar nu heb je wel weer duidelijkheid.. Dikke knuf meis..Hoe nu verder? Wjb Goed zo kom voor jezelf op! Succes woensdag Poemelke He wat een jammerlijk bericht had echt gedacht dat het raak zou zijn.. Wel goed van je dat je er zo rustig onder bent! Dikke knuffel Lydia wacht op wachtbank wanneer weet je meer? Esda Waar ben je? xd Spannend woensdag pretecho ga je het hier ook vertellen wat het wordt? Chulla Hoe is het met jou? @magic gister weer heerlijk overgegeven.. Vandaag gaat het weer oke gelukkig wat kun je je op zn moment toch rot voelen maar goed we doen het er maar mee. Iemand vroeg of ik ook al echo foto's heb ja die heb ik heb alleen geen idee of ik die hierop kan zetten want ik heb geen gsm met camera..
@Anne83: Heb je de bloeduitslag al? @Eevie: Wat balen meid, ik gunde het je zo!!! In ieder geval een hele dikke knuffel vanuit hier! En ik vroeg het me ook al af, dacht ook dat het ei weg moest zijn. Maar volgens de gynaecoloog kon het niet dat de cyste in een paar dagen de helft was geslonken. Ze zei dat de pregnyl goed had gewerkt, maar dat het ook zou kunnen dat de cyste nu gesprongen is. Volgens haar komt het voor dat het ei dan nog niet meteen helemaal weg is. @Xd24: De gynaecoloog heeft het al een keer vaker gezegd, maar niet meteen in het begin. Hoe gaat het nu bij jou, bijna de pretecho spannend!! @Lydia1986: Hoe is het bij jou? @Chulla: Hoe is het bij jou, merk je al wat? @Poemelke: Ook voor jou balen meid, erg knap dat je het positieve van de situatie in kunt zien. Ook voor jou een dikke knuffel! @Magic dream: Kun je geen foto maken van de foto op je telefoon? Fijn dat het vandaag redelijk gaat. @Wjb: Ook voor jou een dikke knuffel meid! Balen dat je ongesteld bent geworden en ik duim voor succes voor de volgende ronde! @Laraxx: Hoe is het bij jou, wachtbankje toch? Hier gaat het nog steeds wat minder, ik word gek van die onduidelijkheid. Wel of niet reële kans op zwangerschap, wel of niet doorbehandelen vanaf de volgende ronde. Ik hoop dat ik snel weer weet waar ik aan toe ben
eevie wat balen .. !! wjb knufel meis snap dat je je rot voelt !! , stomme lichamen ook van ons ! poemelke je bent nog niet ongi ?? of wel ? wel shit zeg.. wel goed dat je er rustig onder blijft.. ik probeer dat ook elke amand weer maar lukt me niet op 1 of andere manier
koolmees , pff indd wat irritant zo.. hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt ! (liefst in de vorm van een ei en beebje )
Bloeduitslag binnen en heb een eisprong gehad Eind volgende week / begin 2011 gaan testen (tenminste als ik voor die tijd niet ongesteld wordt) Vandaag behoorlijke gevoelige borsten en tepels, of dat nu een naderende menstruatie is of misschien toch een zwangerschap... In ieder geval komende 1.5 week op het wachtbankje. Liefs anne
Hoi dames, Zo, even wat meer tijd om te reageren. @Anne: wat fijn dat je een eisprong hebt gehad. Als je goed geklust hebt, wie weet groeit er dan nu een klein Annetje in je! @Lydia: ik kan ook met kerst testen. Maar ik geloof er nit in dat het positief is. Voel nu al gerommel en dat betekent nooit wat goeds helaas. @Koolmees; wat een onzekerheid. Wat gaat er nu gebeuren? Heb je nog afspraken in het zh staan? @Magic: dat overgeven is inderdaad erg vervelend. Het is meestal over na 13 weken dus nog even doorkotsen! @andere zwangeren: hoe gaat het met jullie? Fredje, jij bent nu al behoorlijk rond denk ik. En XD. heb je je echo al gehad? Hier: heerlijk weekendje weg geweest. Slee mee voor de kleine meid. Ze vond het prachtig. Lekker gezwommen, gespeeld en gewinkeld. En heerlijk uit eten geweest (alle dagen hahah!). Nu weer thuis, ook wel lekker. Ik voel nog geen zwangerschap. Helaas...
@eevie wat vervelend meid ik had het zo gehoopt voor je @poemel wat jammer nou heb de hele dag aan je lopen denken maar wel goed van je dat je er vrede mee hebt @wjb jammer dat je ongesteld bent geworden upp naar de volgende ronde en hopelijk dit keer met meer succes @lydia ik duim voor je dat je een mooi kerstkadootje zult hebben toevallig kan ik ook testen de eerste kerstdag @anne wat goed om te horen dat je een eisprong hebt gehad hopelijk word die ook bevrucht @magic nog even en je bent van de misselijkheid af hoe gaat het verder met je @mol welkom terug wat leuk om te horen dat jullie zo genoten hebben nog 5 dagen te gaan nog steeds veel last van me boobs snap et egt niet normaal heb ik dat nooit zo vroeg gehad mijn lichaam word met de maand erger.ik hoop tog dat dit onze geluksmaand is
Jammer poemel... Wat knap dat jij er zo in staat. Ik ben toch weer erg verdrietig, veel emobuien en n kort lontje op m'n werk. Heb jij wat rust over? Xx
@Allen± Jeetje heb weer veel gemist zie ik! hou jullie allemaal niet bij..haha.. @Poemel en Eevie: Jammer meiden! Eevie: Kan me voorstellen dat je je verdrietig voelt! Sterkte meid.. @XD;spannend morgen hè? Ben je al nerveus!! @Mol:Lekker zo'n weekend je weg!! Heerlijk.. Ben er ook wel aan toe..Gelukkig heb ik vanaf morgen vakantie!! Ben inderdaad al rdelijk rond aan het worden..hahaha.. al 7,5 kilo aangekomen..dus moet een beetje op gaan letten..haha. Kilo's vliegen eraan.. maar met onze kleine meid gaat het prima..Dat is het belangrijkste!Vrijdag nog een controle voor de kerst en dan genieten van de laatste kerst met zijn tweetjes... Ik duim voor een positieve test over 6 dagen mol!!.. @Lydia: spannend meid! En wat een bijzodnere dag om te testen! Met kerst! ik duim voor je dat je een prachtig kerstcadeautje mag krijgen!! Nou dames, vanaf morgen vakantie en zal een stuk minder tijd hebben om te scrhijven..gezien de kerstdrukte en alle andere activiteiten die ik heb gepland! !Zal de komende tijd dus iets minder schrijven maar blijf zeker mee lezen!! Ik wil jullie al allemaal hele fijne feestdagen wensen en een gelukkig en gezond 2011!! Met natuurlijk een prachtige positieve test in 2011!! ..Ik blijf strooien voor jullie allemaal!! Liefs
@Lydia1986 en Chulla: Ik ga duimen voor een paar mooie kerstcadeautjes voor jullie! @Anne83: Wat een goed nieuws! En nu maar hopen dat het een mooi beebje op gaat leveren @Mol81: Donderdag ga ik bloed prikken en heb daarover vrijdag telefonisch contact. Verder heb ik half januari een belafspraak met de internist en de dag daarna met de gynaecoloog om te bespreken wat te gaan doen (hun visie is op dit moment om dan een paar maanden niets te doen). Goed om te horen dat jullie een heerlijk weekendje hebben gehad!! En geen bloed geeft moed, dus het kan nog alle kanten op, spannend!! @Eevie: Nog een paar dikke knuffels jouw kant op! Ik herken je gevoel heel goed, maar daar heb je nu even niets aan. 2011 gaat ons jaar worden!