@Fredje: Wat fijn lekker vakantie in het vooruitzicht! Geniet ervan en ook voor jullie hele fijne feestdagen gewenst!
Nou dames.... Dacht ff hier weer reageren. Is er al ROZE gespot deze maand? Ik verwacht hier gewoon mijn maandelijkse, deze maand is er niet echt wat van het klussen gekomen. Kijken wat volgende maand brengt. Alleen ben ik die clomid echt supersuperzat! Dus ga bij mn volgende ongi gelijk de gyn bellen dat ik geen clomid meer wil maar iets anders. Mn lichaam is er zoooo door van slag, sorry voor het onderwerp, maar ook verschrikkelijk pijnlijke obstipatie, al sinds ik begonnen ben met die stomme clomid. Ik wil gewoon niet meer...wil gewoon zwanger zijn. Waarom duurt het zolang? Zoveel mensen die gelijk zwanger worden en nu al bevallen zijn, later zijn begonnen dan ons etc. Ach ja... Dikke knuffel voor iedereen!!! Xxx
Goedemorgen, Zo, moest ik even veel bijlezen hihi.. @ mol, lekker weekendje gehad dus! Heerlijk, waar zijn jullie geweest? @ fredje, lekker vakantie.. Heerlijk zeg. Ik moet deze week nog en dan ben ik volgende week vrij. Zou eerst werken, maar heb nog 6,5 dag over. En aangezien ik komend jaar een verlof heb van 4 maanden weet ik niet hoe ik mn dagen op moet maken. Dus dan maar lekker een weekje niks doen! Morgen hebben wij de pretecho, om 19.00 uur.. Mijn ouders en souders gaan ook mee! Ik ben er echt zenuwachtig voor. Ik weet bijna zeker dat het een jongetje is, ben benieuwd of mijn gevoel ook klopt... Meisje vind ik net zo leuk hoor daar niet van. Maar mn gevoel neigt sterk naar een jongen. we'll see Wat ik wel spannend/eng vind, ze gaan het kindje ook controleren. Ik hoop zo dat alles goed is!! Jullie horen het morgen! Hij is wel duidelijk aanwezig iig, iedere dag voel ik hem/haar goed schoppen. Eergisteren heeft mn vriend de schopjes ook kunnen voelen echt speciaal!! Ik blijf duimen voor iedereen!!
spannend morgen xd24!! Ben benieuwt of je gevoel klopt! vrouwtjexx, erg is dat he dat mensen die later voor een kindje gingen nu al bevallen zijn..... Vind ik ook behoorlijk irritant!!!! Jammergenoeg heb je niet alles in de hand....
XD , leuk ! , ben benieuwd ! vrouwtjexx , knuffel meis ! snap je helemaal !! , sommige lijkt het ook maar aan te komen waaien .. maar vooral door dit forum weet ik heel goed dat er ook heel veel meiden zijn waar het niet zomaar bij lukt ! onze tijd komt wel schat ! , xxx
he meiden! @vrouwtje, ik snap je ook maar al te goed meid!!! Ik denk eigenlijk iedereen hier wel, tis gewoon frustrerend, hoelang moeten we nog wachten! @Hier, Schiet mij maar lek, ben nog steeds niet ongesteld..... xxx
Nope.... kan ook zijn dat mn luteale fase wat langer is, heb ik al eens eerder gehad, dus ik wacht het nog even af, voel me niet zwanger eigenlijk... xxx
euhm, 15 dagen na mn eisprong. Had 'officieel' gister ongi moeten worden, maar heb gisterochtend getest en niks... gek he.... nja nog ff afwachten... xxx
Hé lady's, Poemel: geen bloed geeft nog moed. Maar meestal voel je zelf al wel of dit gezegde op gaat. Afwachten is k*t hè? XD: we zijn een weekendje op Het land van Bartje geweest (Drenthe). Echt een superleuk park voor gezinnen. Fredje: 7,5 kilo is al aardig. Maar er komt nog meer bij hoor. Ik was 25 kilo gegroeid. Gelukkig is bijna alles er weer af. Lely: lees je nog mee en hoe is het? Laraxx: frustrerend hè dat anderen zo snel zwanger kunnen zijn. Sinds wij bezig zijn (officieel sept 2009) heeft één vriendin van mij al twee kinderen gekregen. Het zij haar gegund hoor, maar ik wil ook. Vrouwtjexxx: groot gelijk dat je de gyn om iets anders vraagt hoor. Ik heb gelukkig geen last van bijwerkingen maar heb dan ook het idee dat de dosis niet goed is. Bij de volgende cyclus moet het opnieuw bekeken worden. Dacht al; ik ga gewoon 100mg slikken (twee keer 50mg) en dan heb ik maar minder pillen. Krijg een recept voor 6 maanden. Hier: krampen maar nog geen bloed. Hoop dat het snel komt. Volgende week woensdag een nachtje met Molman weg en dan wil ik niet ongi zijn hahah!
@ Mol, leuk het land van Bartje... Nooit geweest maar wel veel over gehoord! @ Fredje, was je 7,5 kg aangkomen? Valt best mee toch? Ik ben nog niks aangekomen, daar was ik best van geschrokken eigenlijk. Heb bij de VK nagevraagd, maar het kwam wel eens meer voor. Achja mijn kilos komen nog wel hihi @ Poemel, waarom nou niet gewoon een positest of bloed he.. Dat wachten vond ik altijd zo erg!! Je weet niks en kunt alleen maar afwachten bah!
hmm ,.. das balen dan .. misschien laat posi testen .. geen bloed geeft moed.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt mol , waarom wil je ongi worden.. misschien n wonder ?!
@mol ik hoop voor je dat de duivels wegblijven n je gwn lkkr zwanger bent @poemelke tis vervelend die onduidelijkheid maar hoop voor je dat je alsnog een posi test in handen mag hebben @xd spannend laat je ons morgen weten wat het is ben best wel nieuwsgierig of je gevoel klopt @vrouwtje als je het niet fijn vind om de clomid te slikken moet je er zeker wat van zeggen misschien krijg je wel wat anders dat ook beter werkt iig hoop ik voor je dat je snel zwanger zult zijn @magic hoe gaat het met je hier de dagen aan het aftellen eerste kerstdag weet ik meer als de duivels al niet ariveren voor die tijd
@ Vrouwtje; Hoe lang heb je nu clomid? Van spuiten kun je ook van slag zijn he meis... Ik snap je frustratie helemaal; die heb ik ook! @XD; veel plezier morgen! Ben erg benieuwd! @Poemel; aaaaahhhhh!! wat een onzekerheid! Geen bloed geeft moed, maar ook onrust! k duim voor je meis! @Mol; jij hebt dus niet echt het idee dat je zwanger bent? Liever geen bloed, en al helemaal niet als je een nachtje weg bent! @Chulla; ik duim voor een mooi kerstbeebje!! @Koolmees; ben benieuwd hoe jullie mmm-pad gaat worden. Zorg dat je iets gaat doen waar je het mee eens bent, he! @ allen; Dank jullie wel voor de knuffels; doet me goed! Is zo fijn als je weet dat anderen ook voor je balen!! Knuffel!
@Lydia: ik ken mijn lijf na al die jaren MMM zo goed dat ik zeker weet dat er binnen nu en 4 dagen bloed vloeit, helaas...
morgen lady's even een upje vanaf hier. ik moest gisteren weer voor een fm meting (dag 17) en wat bleek!!!!!!!!!!! er zit een eitje van 17 mm die als het goed is donderdag gaat springen dus we hebben huiswerk meegekregen... dus 50 mg slaat toch wel erg goed aan.... had niks meer verwacht na de uitslag van vorige week omdat er niet veel zat nog. bm slijmvlies was 10 cm maar ik weet niet of dat goed is ofzo haha.. dus ik ben helemaal happy!!!!!!!!!!!!
@Vrouwtjexxx: Ook ik begrijp je helemaal, zie ook steeds meer mensen "makkelijk" zwanger worden. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het ons allemaal een keer zal gaan lukken, hoewel dat hier nog wel even zal duren @Xd24: Vandaag is het dan zover! Heel veel plezier, geniet ervan!!! En ik ben heel benieuwd of je gevoel klopt! @Poemelke: Oh wat balen, nog steeds geen duidelijkheid Wat kan dat toch frustrerend zijn! Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent. @Mol81: Ook voor jou sterkte op het wachtbankje! Net zoals Lydia1986 hoop ik stiekem toch dat je gevoel dit keer niet klopt @Chulla: Nog maar 3 dagen, spannend!!! Voel je al iets? @Eevie: Hoe is het nu met jou? Ik stuur in ieder geval nog wat knuffels jouw kant op, 2011 moet jullie jaar gaan worden! @Momhairy: Wat een goed nieuws!! Goed om te horen! Veel plezier met klussen en duimen dat het eitje mooi springt en bevrucht gaat worden Hier niet veel nieuws, ben er al helemaal op ingesteld dat deze maand het niet zal gaan worden. Morgen wel progesteron prikken en vrijdag telefonisch de uitslag, dan weten we het hopelijk zeker.