Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Zooooooo ik ben een dagje werken en loop gelijk 4 pagina`s achter!!

@ xd24, volgens mij is lelymupske de enige die zonder controles clomid heeft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zou starten als het ziekenhuis zo duidelijk heeft aangegeven dat ze het geen goed idee vinden. Zeker omdat het de eerste keer is en je niet weet hoe je lijf op deze medicijnen reageert. Sorry, vast niet het antwoord wat je wilde horen. :(

@ fredje, ik weet niet beter dan dat je zonder eisprong geen echte menstruatie hebt. Hooguit een beetje bruin verlies met soms een heel klein beetje rood. Ik heb dat ook. Ik tell dit wel altijd als 1e dag van de cyclus.

@ vrouwtje, jeetje meid ik hoop echt dat je er over kan praten met je man. Anders wordt dit wel een heel zwaar traject voor je.

@ mol81, ik moet ongeveer een week na mijn eisprong bloedprikken maar dat komt niet op een dag.

2. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ik vind het ook wel maf hoor.. dat ik met bas helemaal geen controles heb gehad... en dat ze er nu zo op hameren..
    maar goed... ik heb vanmiddag het ziekenhuis even gebeld.. ivm de dosis provera.. om het even te controleren dat ik wel de goede dosering slik.. morgen moet ik terug bellen...
    ben nu al klaar met de provera.. zou blij zijn als ik mag stoppen.. pffffff.. op naar de clomid :) whahahaha

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

hey XD, wat vreemd dat je toch niet mag beginnen!!! :x..Volgens mij snappen ze niet wat al dat wachten met je doet!! Echt ongelofelijk hoor!!..Zou idd ook gewoon beginnen! :D,..Wat kan er mis gaan bij zo'n lage dosering??:(..Volgens mij valt dat wel allemaal mee.. Ik had 50 mg en er gebeurde helemaal niks!!! Dus meid, ik zou zeggen ga ervoor!!!!

Liefs..

4. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey XD,

Lees nu dat het toch 50mg is.. De kans op overstimulatie is wel een stuk groter (maar denk nog steeds dat het allemaal wel meevalt!!).. Vind het advies van Mol een hele goede! ;)Je moet zelf goed overwogen bepalen wat jij wilt doen! Ik kan je daar geen antwoord opgeven.. Ben zelf ook niet zo van de regeltjes..:D..dus ik zou waarschijnlijk ook gewoon beginnen hoor! maar ik de beslissing natuurlijk niet voor je nemen..

Succes en sterkte!!

liefs..

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen dames,

Gisterenavond heb ik met mn mannetje gesproken en we stellen het even uit.
    Hij wil niet dat ik dingen slik zonder controle. En ergens heeft hij wel gelijk natuurlijk, maar als je het 1x in je hoofd heb...
    Dus ik twijfel nu nog heel erg, ik heb nog de hele dag om te bedenken wat ik nu doe...

Moelijk moeilijk.

Hoe gaat het met de rest van de dames.
    Mol vandaag weer een echo toch?? Spannend!

6. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MOL.. Succes vandaag!! Hoop dat je eitje gesprongen is!!!

@ Poemel; Nog meer klachten en dromen gehad?? Spannend allemaal voor je!!

@XD. Ben je vandaag begonnen?? het is helemaal niets zo'n slecht idee om de clomid gewoon door midden te doen..dan heb je toch ook 25mg.. :)...

@ Vrouwtje: Jemig meid!! Wat erg voor je!! Misschien hebbe mannen langer de tijd nodig om de MMM te accepteren omdat meestal de kinderwens bij mannen toch iets anders ligt! Hoop dat het allemaal beter zal gaan en dat jullie elkaar kunnen steunen in deze tijd! Sterkte ermee!!...

@lelymupske: Vreemd idd dat jij geen controles had! Maar de gyn heeft mij wel gezegd dat na 2 controle behandelingen in clomid mocht slikken zonder controles omdat ze dan goed wisten hoe mijn lichaam er op zou reageren!..Was dit al meteen bij je eerste clomid behandeling?

liefs

Liefs..

7. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fredje: Thx, ik weet niet of het enkel daaraan ligt, hij heeft ook een erg drukke baan, constant bezig etc, en ja, ik zit momenteel thuis, dat kan er ook mee te maken hebben, ach nu gaat het stukken beter. Hij was hartstikke lief weer en probeert me te begrijpen en wil me volledig steunen, ondanks de mogelijke bijwerkingen van Clomid.

Dank jullie wel dames voor the peptalk.

XD: Oei, ben ook echt met je mee aan het denken, en ik begrijp je als geen ander. Als het aan mij lag was ik allang begonnen met die dingen, nu lijkt het voor mezelf een eeuwigheid voordat ik ermee kan beginnen. Dus I feel you!!! Maaaaar om tijdens je vakantie niet continue met je gedachten bij Clomid en dergelijke te zitten en ook vanwege eventuele bijwerkingen, zou ik het niet doen. Dan zou ik ook dus even wachten, hoe moeilijk dat ook is!!! En wie weet heb je ze helemaal niet nodig en ben je nu gewoon zwanger, hihi! XXX

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ fredje.. ja.. dit was de eerste keer dat ik clomid kreeg... ik heb vooraf een bloedonderzoek gehad.. en toen ik weer voor de afspraak kwam heeft hij uitgelegd wat ik kreeg.. en moest maar bellen wanneer ik zwanger was.. of na 3 rondes er niks was..

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Lelymupske, een bloedonderzoek. Mag ik vragen wat ze dan precies controleren?? Anders kan ik dat misschien ook even aanvragen maar wil wel weten wat ze dan testen. Of het dan dus wel nut heeft voor mij:)

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    bloedonderzoek om te kijken hoe het met mn hormonen gesteld was... op basis hiervan heb ik clomid gekregen.. maar weet niet precies op wat ze testen...

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dat bloedonderzoek heb ik ook gehad.
    Maar dacht dat je ook tijdens clomid een bloedonderzoek kunt krijgen.

Ik ben eruit wat ik doe. Ik ga niet beginnen met clomid. En ook niet aan de pil (DUUUHHH ik wil zwanger worden). De kans is minimaal maar stel ik ben toch zomaar vruchtbaar deze maand dan zou ik dat met de pil onderdrukken, dat gaan we dus even niet doen.
    Dan kijk ik na de vakantie wel even hoe ik aan een bloeding ga komen hihi...

Wat is het toch allemaal lekker lastig!

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey XD,

Dapper van je hoor meid!! Maar denk wel dat je een goede beslissing hebt genomen!! En idd, zou ook niet met de pil beginnen..vind het ook een beetje raar dat de gyn dat voorschreven heeft!!:(..

Succes verder en een hele fijne vakantie,\

Liefs...

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dank je Fredje, maar ik ben nog niet weg hoor;) ik ga jullie nog minimaal een week lastig vallen met mn problemen hihi...

Ik moet alleen nog even uitvogelen hoe ik nu volgende maand ongi moet worden. Maar dat is een zorg voor na de vakantie en ik hoop natuurlijk dat ik super vruchtbaar ben en we meteen raak hebben (maar dat zal wel niet haha).

14. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    en als je pendel klopt.. dan zou je nu wel vruchtbaar moeten zijn :)

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja daar had ik niet eens meer aan gedacht.
    Mijn pendels MOETEN kloppen!
    En op vakantie gaan helpt toch altijd zeggen mensen:p Er niet mee bezig zijn, ga lekker op vakantie dat helpt. Nou we gaan het proberen (alhoewel dat dikke onzin is natuurlijk!)

16. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    JA, dat zeggen ze inderdaad ook altijd tegen ons! :(..haha..maar je weet maar nooit hè? Ik denk dat positieve gedachten en minder stres zeker van invloed kunnen zijn..:D..dus meid, ga ervoor..Doen wij ook in de vakantie! :D.. Je weet maar nooit!;)

Liefs..

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    We gaan ons best doen:)

Gaan jullie ook met vakantie allemaal, of al geweest?

Wij gaan 10 dagen naar Kemer, Turkije, ik ben echt de dagen aan het aftellen!

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey XD,

Ik vertrek over 3 weken naar Mexico! Kan ook niet wachten. Verheug me er ontzettend op! Lekker even helemaal niets en aan het stand liggen de hele dag!! :)..

liefs..

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh heerlijk Mexico! Daar had ik het laatst met mn vriend over, dat gaan wij volgend jaar doen. Lijkt me echt super mooi!

Heerlijk is dat he, lekker niks doen en lamballen op het strand :D
    Dat is nou precies mijn vakantiedoel; NIKS doen :)

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Terug van het zh en het eitje zit er nog steeds!!! Zucht. Is mega groot nu en moet echt ieder moment springen. Maar ja, maandag weer terug komen. 5 keer binnen een week tijd. Dus weer aan de klus haha!

@XD: ik denk dat je een wijs besluit hebt genomen meid. Hoe vervelend ook. En wie weet word je op vakantie zwanger. Als alle mensen die het zo goed weten ('je moet er niet zoveel mee bezig zijn, ga lekker op vakantie') gelijk hebben was ik al vier keer zwanger geweest na de geboorte van onze dochter maar goed... Ik gun het je zo.

@Poemel; zit je nog rustig op je wachtbankje of stuiter je al??

@Fredje: MEXICO! Ben ik twee keer geweest en het is prachtig! Waar ga je heen? Wij zijn naar Playa del Carmen geweest. Echt schitterend mooi. Niet alleen op het strand liggen hoor. Aanraders zijn Tulum, Cóba, een jungletocht, Cancun (shoppen) en Cozumel (eiland voor de kust van Playa del Carmen).

@Vrouwtjexxx: fijn dat het weer wat beter gaat meid. Relatieproblemen kun je er nu niet bij hebben al gebeurt het vaak als mensen in de MMM zitten.

Tot laters dames!

Deel Deze Pagina