Hé dames, Lekker dan, een heel verhaal getypt en... WEG! Nou, overnieuw. WOW XD, wat een mooie foto's! En wat leuk dat je voorgevoel klopte. Nu namen bedenken. Voor een jongentje vonden wij het heel lastig. Uiteindelijk een naam bedacht maar gelukkig kregen we een meisje. Daar hadden we de naam al jaren geleden klaar voor. En de jongensnaam staat nu ook niet meer. Magic: Bah, vervelend die misselijkheid. Ik weet er alles van. Bij mij hielp het als ik steeds (de hele dag door) kleine beetjes at en vanillevla hielp ook goed. WJB: ja, ik heb ook Femara gebruikt. Ik had er geen bijwerkingen van gelukkig en een keurige eisprong. Het medicijn wordt idd uitgeschreven als hormonaal middel voor vrouwen die borstkanker hebben gehad. Mijn gyn zei dat ik maar niet teveel naar de bijsluiter moest kijken. Na 1 ronde was ik zwanger! Lely: hopelijk blijft je bloeddruk goed joh! Hier: geen nieuws. Geen bloed maar alles rommelt, dus wordt m niet. Net naar de kapper geweest en flink wat geld uitgegeven om de teleurstelling te verwerken. Vanavond lekker uit eten.
Hey dames, Hoe is het hier? Ik ben aan t wachten op de rode monsters! Enne geen clomid meer voor mij hoor, ik lees hier over Famera, ga dat eens navragen bij de gyn. Ga ze nu eens bellen, want ik wil echt geen clomid meer, wil niks meer maar goed... Xxx
Oefffffff ik heb net het ZH gebeld, soms weten die verpleegkundigen ook niet wat ze zeggen. Ik zei dus dat ik het slikken van clomid helemaaaaaaaaaal niet meer zag zitten en graag wat anders willen. Geeft ze als optie: ja, misschien is een maandje of 2 maanden rust geen optie??? Mn broek zakte door! Dat was helemaal niet wat ik wilde en ik zei ook, maar waarschijnlijk heb ik dan geen eisprong? Zegt ze: ja, die kans is er zonder medicatie, het kan als jij dat wil. Maar goed, heb gezegd dat ik wel gewoon zwanger wil worden en de medicatie ansich geen ramp vind, maar alleen die clomid bijverschijnselen. Nu moest ik morgen weer contact opnemen. Grrrr Maar ja, misschien is een maandje rust wel een optie?
@ Vrouwtje, he wat balen.. Ja een maandje rust, als je dat zelf misschien een x fijn vind. Ik zou zeggen: doen (ik heb het ook gedaan en werd net die maand zwanger) Maar je moet jezelf er goed bij voelen. De kans dat je dan zwanger word is veel kleiner. Maar ooit is een maand ff niks ook wel een x lekker...
Hehe, heb even gauw tijd, om bij te lezen en te reageren! @Xd, WOW!!!! wat mooi!!!!! en ja hoor! toch moedergevoel he! je had gelijk! Super van harte gefeliciteerd!!! @vrouwtje, ik snap je gevoel meid, ik wil het liefste ook niks meer, word ook helemaal chaggie van de clomid! ik hoop dat ze je aanbieden om misschien al een iui poging te doen!!! hoeveel maanden clomid zit je? @Mol, geld uitgeven doet goed he?!!! Haha! geeft mij ook altijd even een fijn gevoel, vooral kleren kopen!!! @Hier, morgen weer eerste tabletje clomid....pfff Maar goed we zetten vrolijk voort.... xxx
@ Poemel, ja dat moedergevoel he haha... Had al tegen mn vriend gezegd als het een meid is vertrouw ik mn eigen gevoel NOOIT meer. Maar ik ben dus te vertrouwen @ Mol, lekker naar de kapper he. En smakelijk voor vanavond!
XD: Sorry nog, echt een mooie echo, ben blij voor je dat t een jongetje is en dat je gevoel gelijk krijgt! Poemelke: volgende maand is de 5e ronde met clomid, heb er nu dus 4 opzitten maar ik wil t echt niet meer, en clomid icm iui wil ik ook niet! want die clomid maakt me af, vind ook mn bms daardoor veeeeeeeeeeeeelste dun! Xxx
@ Vrouwtje, hoef je geen sorry voor te zeggen Snap ook wel dat jullie hele andere dingen aan je hoofd hebben!! Maar bedankt!
@Lelymupske: Fijn dat het goed met je gaat en lekker rustig aan doen he? Veel plezier bij het kerstbuffet! @Xd24: Wow, geweldige foto's! En zo duidelijk ook! Gefeliciteerd, geweldig een jongetje! En van mij mag je gewoon goed nieuws blijven melden hoor, weten we waar we het voor doen. Lief van je dat je daarbij ook aan ons denkt. En dat verontschuldigen is nergens voor nodig @Magic dream: Balen zeg dat je zo misselijk bent! Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter gaat voelen! @Wjb: Ik ben benieuwd naar je ervaringen met het nieuwe middel, hoop voor je dat het net zo'n succes geeft als bij Mol81! @Lydia1986: Hoe is het bij jou, merk je al iets? @Mol81: Balen zeg Weet je het wel zeker, nog steeds geen bloed dus het kan nog toch? @Vrouwtjexxx: Frustrerend al die bijwerkingen he? Ik moet zeggen dat een maandje zonder clomid (verplicht vanwege de cyste) me wel even goed deed, even van die bijwerkingen af. Maar het is jouw keus, het kan ook zomaar een maandje langer wachten worden. @Poemelke: Succes met de clomid-dagen! Ik ga weer voor je duimen! Hier sinds een aantal dagen een wat ander gevoel dan anders, ook met vlagen misselijk. Ik dacht dat dat ook een bijwerking van de pregnyl kan zijn? Heeft iemand van jullie daar ervaring mee, Eevie misschien? Morgenvroeg hoor ik telefonisch of er een eisprong is geweest, zo ja, dan zou ik morgen op ongeveer 8 dpo zitten, maar zelf verwacht ik eigenlijk dat het gewoon nog de cyste is geweest. En dan zullen de rode duivels ongeveer rond maandag komen (mijn LF was tot nu toe ongeveer 11 dg). Hopelijk net tussen de feestdagen door, heb ik er met de feestdagen geen last van
Dank je Koolmees, ik ben ook zo trots op de fotos Kan er uren naar staren. Ik denk dat ik officieel verliefd ben!! Rond maandag de rode duivels?? Neeee rond maandag een goeie test voor jou!!!
Hey! Ik ben deze ronde begonnen met clomid, maar heb even een vraagje aan jullie als "ervaringsdeskundigen" Misschien herkent iemand het. Ik ben nu op dag 11 van de clomid ronde, en heb gisteren een echo gehad (erg vroeg, ivm kerstsluiting) hierop was een ei van 1,2 cm te zien. Hij moest nog goed doorgroeien, en morgen krijg ik weer een echo. Maar nu had ik gister tijdens de seks heel veel pijn. Het was net of hing mijn baarmoeder halverwege (sorry voor het prachtige verhaal ) Dit had ik nog nooit eerder zo gehad. Kan dit door de clomid komen? Of heeft het er niks mee te maken? Ook heb ik nu heel veel slijmverlies, heeft iemand van jullie deze dingen ook tijdens een clomid kuur gehad? Ik vind het nogal raar! Misschien kunnen jullie me geruststellen
Hoi Danip! Ik denk dat die pijn komt omdat je eierstokjes aan het werken zijn, ook je baarmoeder is aan de gang, met vanalles en nog wat! Ik heb ook wel eens beetje pijn tijdens de sex, als mijn eisprong nadert. Maar op dag 11 een eitje van 12mm, is best al flink hoor! Waarom doe je geen ovulatie testen? dan weet je over een paar daagjes precies wanneer je eitje springt... ze zeggen dat het met clomid niet altijd klopt, maar ik heb hele goede ervaringen met matcare testen, en die vertellen me elke maand braaf wanneer mn eitje springt! PS, als je pijn blijft houden, trek dan wel aan de bel! ik weet niet hoeveel mg je slikt? maar overstimulatie kan voorkomen... xxx
@ koolmees; je kunt zeker misselijk zijn van pregnyl; je spuit het zwangerschapshormoon in. Had ik de eerste x ook. Vond t n pijnlijke spuit!! Weet niet hoeveel je gespoten hebt? 5000 of 10000? Het verdwijnt bij 5000 geloof ik binnen n dag of 10 uit je bloed. @Xd; mooie echo meid! Gefeliciteerd!! Ff kort, heb n receptie! Xx
@xd woww!!! wat een prachtige echofotos je gevoel klopte dus van harte gefeliciteerd meid @magic hoop voor je dat de misselijkheid snel verdwijnt @koolmees ik hoop voor je dat je dan een mooie test in handen hebt niks rode duivels laat die lekker wegblijven @lydia en voel je al wat? hier niks bijzonders nog 2 daagjes te gaan sinds vandaag wel een beetje buikkrampen dus denk nu tog dat het deze ronde niet raak is maar we wachten af
Xd24 wat een mooie fotos meid, ook erg duidelijk ! (alleen kan ik nooit het geslacht ontdekken ) lijkt me zooo bijzonder om je eigen kindje te zien!! Koolmeis, hier op het wachtbakje alles goed hoor dankje heb zoals elke maand steekjes/rugpijn en soms een ongi gevoel.. tja je kunt er geen pijl op trekken, afwachte maar! Ik zelf heb nooit last van de pregnyl.. Mol + vrouwtje, duim voor jullie!! Dunip, ik heb door de clomid dat het ook allemaal wat gevoeliger is daarbinnen.... vooral door de 4 eitjes die aan het groeien waren! @All, hoor toch veel negatieve ervaringen over clomid.. ik heb er helemaal niets van gemerkt! (100mg) ook geen dun bms wat je vaak hoort.. Hopelijk de volgende rondes ook niet mocht het weer nodig zijn... Fijne avond meiden! Liefs Lara
@Danip: Hier nog geen pijn gehad tijdens het klussen, maar ik heb wel ervaren dat je lichaam heel anders kan reageren bij de clomid-dagen. Succes! @Eevie: Ik weet niet precies hoeveel pregnyl er gegeven is, ik vermoed 5000. @Chulla: Spannend bij jou, weet je al iets meer? @Laraxx: Spannend, wanneer is je NOD? Helaas dames, hier zoals eigenlijk al verwacht geen goed bericht vandaag De progesteronwaarde was maar 1,7 en moest volgens de gynaecoloog minimaal boven de 20 zijn. Geen goede eisprong geweest dus. Het zal vermoedelijk toch de cyste zijn geweest. Definitief niet zwanger in 2010 dus Nu maar hopen dat die rode duivels snel gaan komen
@ Laraxx, thnx. Als je de eerste foto ziet, die is van onderen genomen. Daar kun je toch duidelijk zn piemeltje zien Ik kon er in het begin ook niks mee, maar het is steeds makkelijker om echos te bekijken hihi @ Koolmees, he shit!!!
danip Dat is heel goed op dag 11 zn groot ei! waarschijnlijk zoals al iemand meer hier zei die pijntjes die je tijdens de sex voelt zijn mogelijk afkomstig van je eierstokken dat gevoel had ik nl ook iederen maand succes ben benieuwd hoe groot je ei nu is ik geloof dat een ei 0,2mm per dag groeid! poemel Ik heb zoveel respect voor jou dat je zo positief bent en blijft echt super meis ik duim voor een plakbeebje egin dit jaar! eevie Hoe was de receptie? chulla Spannend ik duim voor een kerstkadootje voor jou en je man! Laraxxx Ik heb ook geen negatieve ervaring met clomid bijv dunner baarmoederslijmvlies maar ieder lichaam is anders gelukkig blijft het bij jou nu gewoon goed! koolmees He das balen zeg! ik had zo geduimd en gedanst en gestrooid.. sorry meis.. ik blijf strooien! Strooi strooi strooi strooi strooi xd24 ik ga je echo foto's nog een bekijken want ik zie er ook nog niks in maar zal mn best doen.. Met hoeveel weken heb je het hartje gehoord? mol81 Hoe is het met jou? lely Hoe is het met jou? Allemaal heel veel succces ik zal duimen dansen en strooien strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi dans dans dans dans en duim duim duim.. Hele fijne dagen iedereen! @Magic Hier gaat het nu weer wat beter de misselijkheid is ff weg dus daar geniet ik dan maar van. Gister bij verloskundige geweest om het hartje te luisteren maar helaas nog niets gehoord was ook nog erg vroeg volgens haar.. Ben nu 10 weken en 3 dagen en niet zoals mn banner aangeeft 11 weken maar ik krijg hem nog niet veranderd grrr.. Volgende week donderdag mag ik nog een keer komen dan ben ik 11 weken en 2 dagen dus zou je het moeten kunnen horen.. 3 Januari 12 weken echo spannend! Liefs Magic
@ Magic, ik hoorde het hartje met 8 weken al. Maar ik ben heel slank (vind ik altijd zo raar om te zeggen hahaha), dat scheelt veel zei de VK, en mn placenta ligt aan de achterkant. Maar dat is niks om je zorgen over te maken!! Volgensmij moet je m rond week 12 wel kunnen horen. De vrouw die de echo maakte bij ons heeft die echofoto ook getekend. Zal die bijvoegen dan zien jullie het zeker!
Bedankt voor jullie reacties! Heel raar is het dus niet. Ik heb nu ook gewoon (zonder seks ) erg last van buikpijn. Ik kan bijna niet bukken. Maar mijn eitje was bijna niet gegroeid helaas. Woensdag was ie 1,2 en nu 1,3 en ook mijn slijm was veel te dun.. Vond de gyn niet echt positief. Maar is 1,3 op dag 12 echt zo slecht? Want je eisprong moet voor de 21ste dag zijn toch? Ik moet maandag weer komen voor een fm. Ben benieuwd en hoop dat het dan wat beter lijkt.