@Lydia1986: WOW!!! Wat een heerlijk kerstcadeautje! Geniet ervan, gefeliciteerd!!! @Chulla: Hoe is het bij jou? Hebben de rode duivels doorgezet? Dikke knuffel! @Lelymupske: Balen dat je zo ziek bent, gaat het inmiddels weer wat beter? @Anne83: Balen dat je ongesteld bent geworden, ik duim voor een mooie test voor je in 2011! @Mol81: Hoe is het bij jou, hebben de rode duivels doorgezet? Ook voor jou een dikke knuffel! @Vrouwtjexxx: Ook ongesteld geworden, ik duim voor je dat Puregon meer op gaat leveren! @Eevie: Fijn dat je lekker vakantie hebt en inderdaad, we gaan samen positief testen in 2011!! @Laraxx: Ze willen nu waarschijnlijk een paar maanden niets doen, maar ik heb half januari nog een telefonische afspraak daarover. Vandaar dat ik voor de Second Opinion ga. Hoe is het bij jou, merk je al iets? @Momhairy: Fijn dat je ei geweest is, ik duim voor je dat het bevrucht wordt en een mooie beeb op gaat leveren! @Blondy: Succes met de clomid-dagen! @Newlywed2010: Ik duim voor je dat de clomid voor succes gaat zorgen! @Sunlight: Toen ik clomid slikte was het ook dag 3 t/m 7. @Danip: Fijn dat je een mooi ei hebt! Veel plezier met klussen en ik ga voor je duimen! @Magic dream: Fijn dat het weer wat beter gaat, alvast veel plezier met de echo! @Xd24: Gelukkig zijn de klachten door de therapeut weer weg, alweer 19 weken, dat gaat snel! @Laurise: Bijna de 20 wk echo, leuk! Hoe gaat het bij jou? @Poemelke: Ik kan het me goed voorstellen meid, ik blijf voor je duimen dat 2011 jullie jaar gaat worden, dikke knuffel! @Wjb: Succes vandaag bij de FM, spannend! Hier nog steeds aan het wachten op de rode duivels (geen goede eisprong), volgens de gynaecoloog word ik wel ongesteld, omdat het slijmvlies dik was. Normaal word ik ongeveer 11 dagen na de eisprong ongesteld en ik zit nu op 13 dagen na de eisprong en ik voel ook nog niet dat er iets aankomt. Kan het door de pregnyl langer duren misschien?
ben ik ook weer even.. voel me een stuk beter.. wat voelde ik me belabberd zeg zo voor de kerst.. het is nu nog niet helemaal 100% maar wel beter... lekker rustig aan doen vandaag.... knuf voor iedereen..
Thanks meiden voor het succes wensen. Nou had al een groter eitje dan normaal nu met femara. Zit op dag 11 en mijn bms is 4,4 mm ze zei dat het nog aan de dunne kant was maar ik zag duidelijk dat het voor mijn doen dikker was en ze zei dat het nog kan dus hopen dan maar moet vrijdag weer terug. En mag me nu een kijkdoos noemen want heb alle gyneacologen gehad haha.
Niets te zien op de echo vandaag meiden, maar had ook niet anders verwacht. Mag maandag weer terug komen voor een fm. Moet na de pregnyl wel utrogestanbolletjes gaan gebruiken, omdat ik zo snel weer ongesteld word. Ben benieuwd. X
Hoi dames, Ik ben gisteren, zoals verwacht, ongi geworden. Volgende week donderdag naar het zh. Wel weer Clomid slikken en dan kijken wat het doet. Ik reageer morgen even uitgebreider.
Hey dames, Ik weet niet of ik nog mee kan schrijven. Maar ik ben overgestapt op Puregon icm pregnyl. Moet tot komende dinsdag spuiten en dinsdag voor FM naar het ZKH. Ik spuit 75 ml per keer, tis allemaal nieuw en altijd ff onnatuurlijk wennen dat je jezelf moet prikken, maar goed. Ik bid dat dit meer effect heeft! X
@ mol: balen meis... Knuffel voor jou @ vrouwtje; ik schrijf ook nog mee meis en ik spuit al weer 3 maanden! Dus lekker hier blijven, lieverd. Hoe was de eerste x, viel het mee? Hopen dat dit aanslaat. Het kan zijn dat je langer dan dinsdag moet spuiten, daarom moet je vrij vaak naar het zh. Mijn ei is meestal pas rond dag 16 groot genoeg, dus schrik niet als er nog weinig of wie weet te veel te zien is. Succes lieverd. Xx
Oh mol knuff voor jou stomme ongi! Eevie wel mooi dat ze weer wat anders proberen. Vrouwtje lekker hier blijven ik slik ook geen clomid meer en ik moet waarschijnlijk hierna ook gaan spuiten kan ik mooi info van jou en eevie vragen succes in iedergeval.
Oh ja nog wat aan alle meiden weten jullie misschien of het nog kan me bms was 4,4 mm op dag 11 en wat is normaal??
Hoi meiden ff vlug.. Mol balen zeg knuf voor jou.. Wjb normaal is volgens mij 6 tot 8 mm voor je bms dus komt goed dat groeit ook mee met je ei! Vrouwetjexxx Niet weggaan tuurlijk kun je blijven anders moeten we je missen en dat kan hier echt niet en Eevie spuit ook en wjb misschien ook dus blijf! Succes in ieder geval! Vanavond of morgen reageer ik op iedereen ff apart allen dikke knuf van Magic Hier nog met vlagen misselijk straks naar vk om te luisteren of we het hartje nu kunnen horen en maandag 12 weken echo! Alles spannend! Liefs Magic Strooi strooi strooi strooi strooi
Hey meiden Wat hebben wij net ff in spanning gezeten, de vk kon weer (voor de 3e keer) het hartje niet horen.. Ja zegt ze ik wil toch wel weten of het goed gaat dus kun je binnen een half uur bij diagnostiek voor u zijn? Ik meteen rood hoofd jaaaaaa dat moet! Wij naar het diagnostisch centrum wat een spanning, maar een ontzettend lieve mevrouw! En wat blijkt mn baarmoeder ligt erg ver naar achteren waardoor ze dus het hartje niet makkelijk kunnen vinden en horen.. dus die mevrouw van het diagnostisch centrum moest behoorlijk op mn buik duiwen maar het hartje doet het hoor wat gaat zn hartje snel.. natuurlijk daarna tranen van geluk en opluchting en ik ben toch morgen al 12 weken dan hoef ik mn banner niet te veranderen hihi... Nou dat was weer even genoeg spanning en sensatie voor dit jaar.. Alvast fijne jaarwisseling allemaal voor ik het vergeet.. Liefs Magic Foto's volgens zodra ik door heb hoe ik die in vredesnaam hier ooit op krijg hahah..
Hoi Weet iemand hoe ik de foto's (staan op een usb stick) hier kan plakken zodat jullie ze ook kunnen zien? Liefs Magic
@ Magic, he jakkes dat is schrikken!! Dan heb je even goed in onzekerheid gezeten. Plaatsen van een foto: Dan moet je echt op 'plaats reactie' klikken, daar kun je fotos toevoegen, als je snel reageren onder in beeld doer dan gaat dat niet
@Lelymupske: Fijn dat het een stuk beter met je gaat! @Lydia1986: Hoe is het nu met jou, al last van kwaaltjes? @Wjb: Fijn dat er een mooi ei is! Ik duim voor je dat het gaat groeien, springen en bevrucht wordt! @Eevie: Balen, maar het is nog vroeg, dus ik duim voor je dat er later wel groei komt! En maar hopen dat die bolletjes gaan werken. @Mol81: Balen dat je ongesteld bent geworden, ik ga weer voor je duimen! @Vrouwtjexxx: Ik hoop dat het spuiten meer effect gaat hebben! @Magic dream: Jeetje dat zal schrikken geweest zijn! Gelukkig bleek toch alles goed te zijn! Ik ben benieuwd naar de fotos. @Xd24: Hoe is het bij jou, al zin in de 20 wk echo? Hier nog steeds aan het wachten op mijn ongesteldheid, ik zit nu precies op 14 dagen na de (mislukte) eisprong. Normaal word ik ongeveer 11 dpo ongesteld en ik voel deze keer ook eigenlijk niets aankomen. Zou dit aan de pregnyl kunnen liggen of zou ik gewoon niet ongesteld gaan worden (ik hoop het niet, heb eigenlijk niet zo'n zin in Provera )? Nou ja, we wachten maar even stug af Alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst voor iedereen!