koolmees sorrie ik weet t ook niet .. als je niet ongi word gewoon de gyn bellen .. phoee magix das indd ff schrikken.. fijn dat t hartje goed tekeer ging ! xx
@ Koolmees, hier gaat alles goed. Dinsdag hebben we de 20w echo. Heb er nu wel zin in. Omdat ik nu weet dat alles goed is (nouja je weet nooit natuurlijk). Hopelijk word je gewoon ongi, ik heb ook een paar keer provera gehad en vond het zelf maar rotspul. Ook voor iedereen hier alvast een gelukkig nieuwjaar!! Ik hoop echt voor iedereen dat dit jullie jaar gaat worden!!
Hey XD24 Ja we willen weten wat het wordt ik heb zelf echt geen idee.. ahahaahhah waarom-hoe dacht jij dat je een jongen kreeg? Ja de foto's zijn echt heel klein maar groter lukt niet.. Lydia Hoe is het met jou? Liefs Magic en Mini Magic
Hallo dames, Magic: oh, wat spannend maar gelukkig is alles goed gekomen. Nu lekker genieten meid! XD: 20 weken echo al weer. Het scheelt dat je al een 3d echo hebt gehad. Maar ik vind de 20 weken echo echt belangrijk. Ze controleren echt alles. Lydia: al aan het idee gewend? Hoe voel je je? Koolmees: wie weet is het wonder geschied! Ik zou nog even afwachten en anders volgende week een test doen. Hier: dag 3 is weer aangebroken dus weer een Clomid pil naar binnen werken. Op dag 10 naar het zh. Vandaag weer een vriendin zwanger. Ik word er al niet meer anders van. Zelfbescherming. Het is haar ook gegund hoor. In aug was ze ook zwanger maar toen werd het een miskraam en moest ze gecurreteerd worden. Het is hier trouwens spekglad. Al 2 doden in de buurt. We moesten over de weg en reden stapvoets over een 80 km weg. Echt eng. Vanavond maar bankhangen
oeh mol das indd wel heel glad... ! lekker binnenblijven zoveel je kan .. magic ik voel me goed , nog vol ongeloof
mol , nee nog nii aan gewend haha ... vind het geweldig om dingen te kopen en dan denk ik : '' is dat nu ECHT voor mij ?! '' hihi hoop dat de clomid deze maand goed zn werk doet meis !
@ Magic, geen idee waarom ik dacht dat het een jongen was. Ik wist het gewoon, moederinstict hahaha ik weet niet waardoor ik het dacht. Voelde gewoon zo (klinkt vreemd hihi). Er is een NUB topic, daarin kunnen ze rond 12 weken 'zien' of het een jongen of meisje is. Bij mij hadden er 3 het goed gezien. Wel leuk om te doen @ Mol, succes met deze clomid ronde! Hopelijk starten jullie het jaar met een wondertje Weer iemand in je omgeving zwanger, blijft moeilijk... Kijk maar uit met die gladde wegen!
@magic, wat n spanning zeg!! Fijn dat het toch gewoon goed zit, geniet lekker van dat idee meis! @koolmees, met de pregnyl is mijn lf juist korter, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Toch nog even afwachten meis. Heb je al wel getest? Bij mij is op dag 10 nooit iets te zien. Tot nu hoe is het tussen dag 12 en 16 geweest dat het heel hard groeide. Prima; m'n cyclus is nu al iets regelmatiger, alleen ben ik nu juist wat te vroeg ongi. Die bolletjes zorgen ervoor dat het bms niet te snel afgebroken wordt. @xd; al weer bijna op de helft meid; fijn! @Lydia; heb je al veel gekocht? @Mol; dat is echt eng zo op de weg! Hier in Brabant is t gelukkig goed te doen, maar ik heb wel opgelet hoor!! Succes weer met de Clomid! Slaap lekker meiden! Xx
Nou ben net klaar jaja weer een andere gyn. Ik weet niet of ik er zo dramatisch eruit zie ? Maardeze begon gelijk over iui he !! Gaat wel heel snel allemaal! Moet wel zeggen dat hij alles super goed uitlegde. Maar ik heb al een ei van 20 mm en moet volgende week dus progestron prikken of ik een eisprong heb gehad dat is voor het eerst al een ei op dag 13! En me bms was nog wel aan de dunne kant maar niet onmogelijk! Dus we duimen!! Moet volgende week eerst donderdag prikken en vrijdag terugkomen voor een gesprek over iui en een afspraak of me eileiders wel door gankelijk zijn voor dat hij met de volgende stap begint. Kortom ben heel benieuwd allemaal! Magic jeetje spannend zeg heb jij het gehad! gelukkig is alles goed lekker genieten hè! Lydia en idd werd net al gevraagd maar veel gekocht? Mol hier was het ook zo glad! Eevie hopelijk helpen de bollen is het ook voor dikkere bms? Mol hier
wjb das goedd, denk vandaag of morgen je eisprong hier nog niet Super veel gekocht... wel een wiegje voor op de slaapkamer (was een mooieaanbieding ) en een muziekdingetje voor aan t bed - 2 paar slofjes - 3 vestjes - 6 rompers (leuke aparte ) - 3 truitjes - 3 broekjes hihi kon me niet inhouden .. maar t zal nog veeuuull meer worden
Wjb; jij slikt toch nog clomid? Dat is al snel aan de IUI. Spannend hoor! Ik moet doe bollen na de pregnyl gaan gebruiken, schijnt n kliederboel te zijn! Maar t zou moeten voorkomen dat mijn BMW te vroeg afgebroken wordt. Ben benieuwd! Oh ik haat al die klappen op oudjaarsdag!! Bah!
Lydia, leuk he Ik heb ook al veel kleertjes gekocht, alleen ik moet minderen. De sale is nu zo aantrekkelijk hahaha... Alleen de onze komt in het voorjaar, dus ik heb niks aan dikke kleren en lange mouwen @ Eevie, idd al bijna op de helft. Het gaat nu stiekem toch best snel hoor. Al mag het van mij wel mei zijn
ja onze als t goed is begin september .. dus ook wel warm maar snel kouder dus die sale is G E W E L D I G !
Goodmorning ladies! Nou blijf dus hierbij kletsen, vandaag alweer spuitje 4 gezet van puregon. Was vandaag wel een beetje pijnlijk moet ik zeggen! Ik spuit in mn buik, wie ook? Heb komende dinsdag een FM, ben benieuwd of puregon positieve invloed heeft gehad. Ben de MMM nu wel alweer zat, al dat proberen eigenlijk. En dan kunnen er mensen echt zo lomp reageren met, zwanger worden is het makkelijkste! Werd daar zooo boos om, ja dat de een zwanger wordt zonder dat dr broek nog omlaag is, wil niet zeggen dat iedereen dat wordt! Maar goed...deze maand weer vol hoop.
Ik spuit ook in m'n buik, vrouwtje. Bij mij is ook de ene plek pijnlijker dan de andere. Meestal kies ik n ander plekje als ik de naald al te veel voel. Dan dit je dicht bij n zenuw. Ik prik het beste zo een beetje rechts schuin onder m'n navel. Links en rechts afwisselen scheelt ook. Spuit jij 's ochtends? Xx