Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, sorry! Ja ik spuit, bedoelde de puregon natuurlijk. Ja ik moet nog 2 of 3 dagen spuiten? Heb dinsdagochtend een afspraak. Weet niet of ik dan ook moet spuiten, weet jij dat? X

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik spuit altijd 's avonds. Dan hoef ik 's ochtends niet te haasten en dan kan ik 's avonds ook de pregnyl spuiten zodra ze dat zeggen. Heb je dinsdag je eerste fm? Gewoon spuiten, denk ik, zal geen kwaad kunnen. Houd er rekening mee dat er nog niet veel te zien hoeft te zijn he? Bij mij is dat meestal pas bij de 2e of 3e fm. Maar hopelijk bij jou sneller!!

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zwangeren:
    Fredje
    XD, uitgrekend 23-5-2011, jongetje!
    Magic Dream
    Lelymupske
    Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11

----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Keuze gehad uit twee opties maar gekozen om nog 6 maanden door te slikken.
    Koolmees
    Chulla
    Poemelke, Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Wjb 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn.
    Belgische mama
    Anne83

-------------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl.

4. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Iedereen nog een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2011 toegewenst.
    Vandaag de hele dag zo brak, dat we nu al op bed liggen.
    Ideaal dan internet op je mobiel.
    Nu 5 dagen clomid achter de rug, 2e ronde clomid met dit keer (tot nu toe) geen bijwerkingen :).
    Donderdag follikel meting, ben benieuwd.

Fijne avond nog, ik denk dat ik nu ga slapen.
    Ben echt kapot.

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Alvast veel plezier dinsdag, geniet ervan!!
    @Magic dream: Wat een mooie beeb! Het is duidelijk te zien hoor, wat leuk!
    @Mol81: Balen als mensen in je omgeving zwanger worden, succes met de clomid-dagen!
    @Lydia1986: Hoe gaat het bij jou, wanneer heb je de eerste echo?
    @Eevie: Wanneer heb je weer FM? En balen van de zwangeren in je omgeving, 2011 gaat het lukken!
    @Wjb: Wat een mooi ei, spannend hoor!
    @Vrouwtjexxx: Succes met het spuiten! Hoe gaat dat nu?
    @Poemelke: Wat een mooie nieuwjaarswens! Ik wens jou ook alle goeds toe en een hele mooie beeb in 2011!
    @Chulla: Wat een dapper besluit, ik hoop dat de maand rust je goed gaat doen!
    @Anne83: Alvast veel succes voor donderdag!

Allereerst: gelukkig nieuwjaar allemaal en dat 2011 inderdaad maar een heel vruchtbaar jaar mag gaan worden voor ons allemaal! En voor de zwangeren wordt het natuurlijk helemaal een fantastisch jaar!

Hier nog steeds geen ongesteldheid gespot. Ik heb voor de zekerheid op oudjaarsdag maar een testje gedaan die zoals verwacht negatief was. Eigenlijk had ik er niet zoveel moeite mee, omdat ik het eigenlijk al wist. Maar ik wilde toch het zekere voor het onzekere nemen en zeker weten dat er toch gewoon champagne gedronken kon worden ;) Hier dus nog steeds aan het afwachten (LF is tot nu toe al 17 dagen). Donderdag weer bloed prikken voor de schildklier en halverwege volgende week heb ik 2 telefonisch afspraken: met de internist en met de gynaecoloog.

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zwangeren:
    Fredje
    Magic Dream
    Lelymupske

----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Keuze gehad uit twee opties maar gekozen om nog 6 maanden door te slikken.
    Koolmees na 3 rondes clomid 50mg met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste nog onduidelijk wat het nieuwe behandelplan wordt. 12-01 tel. afspraak gyn, 24-01 intake second opinion.
    Chulla
    Poemelke, Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Wjb 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn.
    Belgische mama
    Anne83

-------------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms

7. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Zwangeren:
    Fredje
    Magic Dream Uitgerekend op 15-07-2011, weet nog niet wat het wordt..
    Lelymupske

Clomidgebruiksters:
    Koolmees na 3 rondes clomid 50mg met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste nog onduidelijk wat het nieuwe behandelplan wordt. 12-01 tel. afspraak gyn, 24-01 intake second opinion.
    Chulla
    Belgische mama
    Anne83

Prikken na Clomid:

Iedereen een heel vruchtbaar en gezond 2011 en geniet ervan, dat groepje bovenaan gaat dit jaar heel goed groeien ik voel het gewoon!
    Meiden geef de moed niet op het gaat allemaal gebeuren dit jaar!

@magic af en toe nog misselijk met name gisterochtend hahaha heb ik denk ik aan de oliebollen te danken en aan mezelf natuurlijk..hihi nu kan ik er om lachen gister echt niet..
    Maandag heb ik weer een echo met nekplooimeting weet iemand wat er dan gedaan gaat worden?
    Ik ben er wel een beetje zenuwachtig onder heb geen idee wat me te wachten staat..

Liefs Magic

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Zwangeren
    Fredje
    Magic Dream Uitgerekend op 15-07-2011, weet nog niet wat het wordt..
    Lelymupske uitgerekend 15-07-2011

Clomidgebruiksters:
    Chulla 5 rondes clomid nu een maand rust en daarna terug voor overleg met de gyn hoe het verder moet
    Belgische mama
    Anne83

Prikken na Clomid:

zoo.. even aangevuld..

hier alles ok.. wel heel misselijk nog steeds :(
    en de kleine man heeft waterpokken... zooo sneu...

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou het was nog niet veel vandaag. 1 foll van 13 en het bms zat volgens mij rond 7. Donderdag weer terug. Hopelijk kan ik dan de pregnyl zetten. X

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie, hopelijk is er donderdag meer te zien. Ik moet donderdag ook heen. Ben benieuwd.

Dames, lijstje ziet er mooi uit. Magic en Lely zijn tegelijk uitgerekend! Leuk joh.

Hier geen nieuws, dag 7 dus de laatste pil vandaag.

12. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie nou zo slecht is dat niet en van je bms ook niet ik had ook pas rond de 14 dag een groter ei.. dus meid kop op komt goed ik ga duimen voor je..

Lely Oh ja heel herkenbaar wat is dat een ellende he die misselijkheid het is voor het goede doel maar ook dan is het op een gegeven moment niet leuk meer hou je taai meis..
    Beterschap voor Basje!

xd24 Heel veel plezier dinsdag met de 20 weken echo!

mol81 Dat is alen zeg als andere wel zwanger worden snap dat je je dan echt kl*te voelt ik zal nog even mn best doen met strooien strooi strooi strooi strooi strooi en dans en duim ook voor je!

wjb Hoe is het met jou? en met je ei?

Vrouwtjexxx Hoe gaat het met spuiten?

lydia Hey kun je het al geloven? hoe voel je je?
    Wanneer heb je de 1e echo?
    sorry voor al die vragen maar en gewoon benieuwd..

anne83 Hoe is het met jou? succes donderdag wat ga je dan doen?
    Ja ik ben een beetje een muts heb het vast ergens gelezen weet alleen niet meer wat sorry..

momhairy Hoe is het met jou?
    poemel Wat heb je ons toch weer een mooie nieuwjaars wens gestuurd was helemaal emo haaha hormonen..
    Hoe gaat het verder met je?

Chulla Wat een knap besluit, hoop dat de maand rust je goed doet!

Blondy Hoe is het met jou?

@Magic Om 11.45 afspraak bij diagnostisch centrum voor echo en nekplooimeting spannend!
    Verder geen bijzonderheden af en toe nog een beetje misselijk maar ja ook daar kom ik wel over heen..

Liefs Magic

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb net m'n afspraak verzet naar woensdag, ben donderdag de hele dag weg en t kon alleen midden op de ochtend! T komt ook wel goed, hoor, ben vandaag gewoon ongeduldig!
    Straks nog even een langere post, typ nu op m'n telefoon.
    Xx

14. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi allemaal,

Ik wens iedereen veel liefde, geluk, gezondheid, vruchtbaarheid, gezelligheid en al wat positief is voor 2011; dat al onze dromen maar uit mogen komen!!

Sorry dat ik er een aantal dagen niet was, ben er ff tussenuit geweest en een paar dagen ziek geweest. Dat was minder leuk zo met de kerstdagen, maar ja..

Ik heb mijn eerste Clomidpilletjes naar binnen gewerkt vorige week en heb aanstaande donderdag mijn eerste afspraak met de afdeling fertiliteit. Waarschijnlijk intake en FM? Ik vind het wel heel spannend, weet niet goed wat te verwachten.

Hoorde afgelopen week ook dat mijn broer en schoonzus weer zwanger zijn. Was even slikken, maar wel geweldig. Ik gun het ze van harte.

Ik zal het lijstje bijwerken!

15. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Zwangeren:
    Fredje
    Magic Dream
    Lelymupske

Clomidgebruiksters:
    Koolmees
    Chulla
    Belgische mama
    Anne83
    Blondy 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.

Prikken na Clomid:

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    magic succes bij de echo :D

ik kan het nog steeds niet echt geloven nee , zit elke keer met een BIGsmile naar mn banner te kijken :D !
    ik voel me op zich wel goed alleen snel moe en misselijk ( maar zet gelukkig niet door in wc bezoekjes ;) )
    mn 1e echo heb ik over ongeveer 2,5 week :D

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm eitje van Eevie groeien !!

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thanks Lydia! Het moet maar eens goed gaan groeien! En die beeb bij jou ook. Fijn hoor! x

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Zwangeren:
    Fredje
    Laurise, uitgerekend 22-05-2011
    Magic Dream
    Lelymupske

Clomidgebruiksters:
    Koolmees
    Chulla
    Belgische mama
    Anne83
    Blondy 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.

Prikken na Clomid:

Hoi dames, ik lees nog steeds mee en ik heb mijn naam even toegevoegd, niet dat ik het erg vond dat ik er niet op stond ofzo maar stimulerend voor alle dames hier, hoe meer namen hoe beter toch.. ook zwanger geraakt door Clomid en hier geschreven (voor degene die mij niet hebben gekend)

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ah Laurise!!! fijn dat je je erbij hebt gezet meid!! je was ook 1 van de eerste!!! Leuk!
    Morgen 20 weken echo lees ik! Xd morgen ook! maar weet al wat het wordt! jullie lopen gelijk! Willen jullie het weten?
    Veel plezier meid!!!

@Magic, thnx meid, ik wens jullie ook echt alle goeds!

Het gaat hier wel ok, sinds lange tijd weer eigenlijk... vandaag begonnen aan mn nieuwe baan! het is me boven verwachting goed bevallen! (ik moest een beetje verplicht daarheen verkassen!)
    Heb alles een beetje proberen los te laten, niet dat dit nou zo bijzonder goed lukt, maar ik voel wat meer rust...
    Het is net alsof ik het mezelf verplicht hebt, nu met het nieuwe jaar! Nieuwe frisse positieve start! (hoe positief ik soms kan schrijven, zo negatief kan ik me een paar uur later voelen, jullie kennen dat wel!)
    Maar alles komt goed dit jaar, ben dr heilig van overtuigd!:p

Ik had laatst ook een collegaatje/vriendin aan de telefoon, en hun zijn ook al een tijdje bezig om zwanger te worden, en dat was dus nu gelukt, ze had op 24 dec. een positieve test, ik was wel blij voor ze, maar aan de andere kant ook kwaad en jaloers.... heb dit laten rusten.... het is zo...

xxx

Deel Deze Pagina