Hi allemaal! Zoals beloofd hierbij mijn update van het gynbezoek van vanochtend. Goed nieuws; er staat een eitje klaar van 19 mm! Ready to pop! De Clomid slaat dus errug goed aan. Gyn vertelde me dat ik, als we "het" gisteren nog niet hadden gedaan, we vandaag aan de klus moeten! Dus jullie weten wat ik vanavond ga doen . Verder moet ik volgende week vrijdag (14-1) bloed laten prikken waarvan ik maandag 17-1 de uitslag krijg; of alle waarden goed zijn. Indien dit zo is kan ik een half jaar vooruit met de 50mg en hoef ik geen tussentijdse echos meer te laten maken. Wij heel blij!!!
Vanmorgen een echo laten maken er zit in mijn rechter eierstok een eitje van 16 mm, volgens gyn kan deze de komende dagen gaan springen. Ik heb zojuist dus ook maar even ovulatie testen gehaald, de komende dagen zijn wij dus druk. Mocht het deze ronde nu niet lukken dan moeten we de volgende ronde (ronde 3 met clomid) een samenlevingstest doen om te kijken of het zaad wel door mijn baarmoederslijmvlies kan zwemmen/bewegen. Het zaad van mijn man was overigens in perfecte conditie. De gyn gaf aan dat als het na de 3e ronde nog niet raak is er een baarmoederfoto gemaakt moet worden en mijn eileiders worden door gespoten. Wat het precies inhoud weet ik niet, het lijkt mij in ieder geval alles behalve prettig. Daarna wordt dan bekeken of we nog verder door kunnen met de clomid of dat er andere stappen worden genomen. Dus ik hoop echt dat het nu een keer mag gaan lukken. Afwachten maar, waarschijnlijk rond 27 januari weer gaan testen (tenminste als ik voor die tijd niet ongesteld ben). Spannend dus weer. liefs anne
Hallo meiden! @koolmees, wat een gedoe met die cyclus van je hè meid! ik hoop dat je toch snel wat duidelijkheid gaat krijgen! dit is slopend! ben benieuwd naar de second opinion! de 24ste toch? @fredje, vergeetachtigheid is ook een zwangerschapskwaaltje he? haha geniet ervan, je kunt altijd de hormonen de schuld geven! Ik ben ook erg benieuwd naar je buikje! @Laurise, meid wat een mooie foto's!! jullie kindje! wat bijzonder! @Blondy, Ah goedzo een mooi eitje! nu maar bevruchten die handel! Ik kon ook destijds een half jaar vooruit! omdat alles goed aansloeg! In ronde 4, werd ik zwanger maar helaas! Ik hoop dat we snel weer zwanger mogen worden! @Anne, Jij ook meid! super mooi eitje! aan de slag! Die baarmoederfoto doen ze hier pas als ze starten met iui ofzo, volgens mn schoonzusje is het niet prettig, maar verschilt bij sommige.. Samenlevingstest heb ik gehad voor de start met clomid, is ook wel belangrijk! maar is geen wetenschap, meer een richtlijn.. Ik hoop voor je dat het gauw mag lukken op de clomid meid! Zo eindelijk eens even weer op iedereen zover gereageerd! @hier, meiden ik kan mn ei niet vinden! help! we hebben geen fm meer omdat alles ok liep, maar nu heb ik maandag de eerste ovu-test gedaan, op dag 13 was dat, normaal springt mn eitje rond dag 17, en heb ik een duidelijke test op dag 16, maar niks! Alleen op dag 13 leek de test wel positief, maar ik heb het testje volgens mij te lang in de urine gelaten.... Zou het echt kunnen dat mijn eitje al op dag 14 gesprongen is? zeg maar 12 tot 24uur na dag 13? das wel heel vroeg he? ik had dinsdag (dag 14) wel ei-pijn, want ik had mn man nog ge-smst daarover! Ik zal zo proberen een fotootje te maken! Die van vandaag neigt niet eens naar positief, en als op dag 17 mn ei zou springen zou ie positief moeten zijn! pfff... snappen jullie het nog?! xxx
Goedemorgen dames! @Blondy: Jippie! Nou hopen dat het een bevrucht eitje wordt, good luck! Maar een half jaar daarna aanmodderen zonder echo's? Lijkt me niks, 50 mg sloeg ook bij mij aan, daarna werd t opgehoogd naar 100mg, op mijn eigen verzoek, sloeg ook aan, maar ik vond t geen prettige pil, dus op mijn verzoek ben ik aan de puregon begonnen. Je moet ook zelf aangeven wat je wil! Ik had wel continue echo's in t zkh. @Anne: Oh dat is mooi! Ik heb na 3 rondes clomid ook een baarmoederfoto gekregen, als ik er weer aan denk moet ik spontaan huilen. Nee, was echt verschrikkelijk die pijn, ik dacht dat ik doodging, echt echt geen pretje!!! Maar ze zeggen dat je daarna een half jaar lang extra vruchtbaar bent, dus we shall see. Vorige ronde foto gehad, dus deze ronde de 1e na de foto, ik ben benieuwd. @ Allen: Nou net weer bij de gyn geweest, is t erg dat ik niet heb gezegd dat ik de pregnyl al heb gespoten? Hij zo...nou als je nu naar huis gaat en spuit dan springt ie waarschijnlijk zaterdagochtend, nou mannie is weg zaterdag, ik heb gisteravond gespoten, dan springt ie morgen hopelijk. Het eitje zat er nog en was rond de 19mm. Maaar ik vond het maar een vreemd bezoekje, hij zei dat mn baarmoederslijmvlies er erg mooi uitzag, toen ik vroeg hoe dik tie was, zei hij pas na 2 keer meten, 6,5...dus ik: maar afgelopen dinsdag was ie 7? Hij weer dat t meten kan verschillen, maar dat t er mooi uitzag. Dus ik daarna gevraagd hoe ik weet of mn baarmoederslijmvlies niet dunner wordt. Hij weer, ja hij ziet er goed uit en zal niet meer dunner worden, tot aan je periode. Zucht, dus vond t maar een raar bezoekje. Xxx
ok hier dan de foto: tja de eerste test, ik weet niet of die wel correct is... Oja ps: ik heb twee testjes op een dag gedaan...
@Anne en Blondy! Super!! Flink aan de klus dan maar! @Poemel: Zou best kunnen dat je de eisprong hebt gehad op dag 14.. Het is idd aan de vroege kant maar aan de testen te zien was het er toch echt!..Hebben jullie wel geklust rond die periode?.. Vergeetachtigheid hoort er idd een beetje bij (al had ik er voor de zwangerschap ook flinke last van..hahaha)..maar kan nu idd de zwangschap de schuld geven idd...haha.. liefs
blondy en anne aan de klus poemel de bovenste is posi en 12-24 uur kan wel hoor .. vrouwtje.. hmmzz na hopen dat het indd gewoon goed zit met je bms gyn's kunnen nog al s doen alsof wij daar geen verstand van hebben ( da hebben wij wel ).. xx
Hé dames, Kort bericht, ga Wie is de Mol kijken. Vandaag in het zh geweest. 1 eitje van 10 mm en bmsv was nog heel dun (cyclusdag 10). Maandag terug. Reageer morgen op jullie!
Hey meiden, even ego. Heb een vreemde dag... Stiefoma overleden, dus toch wel verdrietig. Trouwjurk met vriendin gaan zoeken (voor haar), echt super, maar zij is zwanger... Dus de hele dag tegen de buik aangekeken en het woord "Zwanger" gehoord... Ik weet het niet. Aan de ene kant was het echt een mooie dag, heel bijzonder. Aan de andere kant... Het is goed dat mijn oma is overleden, het was bijna onmenselijk na haar herseninfarct. Ik heb daar wel vrede mee. Ben er wel verdrietig om, maar het is goed om te weten dat ze geen pijn heeft nu. pfffff.... wat een dag... Heb echt zwaar gemengde gevoelens. Denk dat het verdriet om alles overheerst... x oh ja. Ik denk dat mn ei eraan komt. Heb al sinds gisteren vruchtbaar slijm, maar de gyn zei gisteren dat het pas 13mm was... ik begrijp het allemaal niet...
@eevie: kl*te is dat zo'n gemengde gevoelens op een dag... Veel sterkte met t verlies van je oma...verder herken ik t helemaal die gevoelens die van hot naar her geslingerd worden. Mijn broer en schoonzus hebben n baby van n maand oud. Liefst zou ik haar iedere dag zien maar daarna doet t weer zo'n pijn omdat je zelf ook zo graag wilt....moeilijk volhouden en positief denken. @ Blondie en Anne: wat spannend!!! Ik duim voor jullie! Ik heb vanavond derde pil clomid genomen maar merk nog niet echt iets, is dat normaal? Vanaf wanneer krijg je kwaaltjes en slijm e.d? kan iemand me dat vertellen? Liefs
@ Eevie, sterkte!! En idd, snap goed dat het dubbel is met een zwangere vriendin. Kun je niet aangeven dat je het niet constant over zwanger wilt hebben? Denk dat het een goede vriendin is? Of weet ze niet van jullie mmm.. Dan begrijpt ze je echt wel.
@Fredje: Heb je de camera al gevonden? @Laurise: Wat een prachtige echofotos! Het blijft bijzonder dat zo'n mooie beeb in je buik zit. En ik heb ook even je buikfoto's bekeken, al een flinke buik! @Blondy: Wat goed en ook al zo snel een mooi ei! Ik duim voor een mooie eisprong en bevruchting! @Anne83: Fijn dat er een mooi ei te zien was! Veel plezier met klussen en ik hoop dat je een mooie test gaat krijgen binnenkort! Hier hebben we de 1e ronde met clomid ook een samenlevingstest gehad, ik vond het niet zoveel voorstellen en ook leuk om de zaadjes te kunnen zien bewegen door de microscoop @Poemelke: Het was inderdaad de 24e, alleen hebben we helaas die afspraak moeten verzetten het is nu de 27e geworden. Wat balen dat het niet goed lukt om je ei te vinden! Heb je inmiddels meer duidelijkheid? @Vrouwtjexxx: Af en toe kan een gynaecoloog echt wartaal spreken, maar het zal vast wel goed geweest zijn, daar zou ik in ieder geval van uit gaan. En nu maar hopen op een mooie test over 2 weken! @Lydia1986: Hoe is het met de kwaaltjes? @Mol81: Dag 10 is nog erg vroeg, dus het kan nog alle kanten op. Ik duim dat je eitje mooi door gaat groeien! @Eevie: Sterkte! En ook hier is dat heen en weer geslinger van gevoelens heel herkenbaar. Ik stuur nog wat knuffels jouw kant op! @Olijfje: Volgens mij is het bij iedereen anders qua bijwerkingen. De een voelt niets en de ander juist van alles. Ik merk het het beste aan mijn stemming en aan mijn lichaam voel ik dat er wat gebeurt van binnen (steekjes enzo) @Xd24: Bij jou nog alles goed? Krijg je eigenlijk nog een keer een nieuwe echo? Hier niet veel te melden, alleen dat we de afspraak hebben moeten verzetten naar 27-01 bij Geertgen. Hier ook even ego. Ik lees het hier al vaker bij anderen, maar wat worden er toch veel vrouwen zwanger of baby's geboren! We wonen in een nieuwbouwwijk en alleen hier in de straat zijn er al zeker 5 zwangeren, laat staan in de hele wijk. En dan heb ik het nog niet over de baby's die al geboren zijn. Maar hoe moeilijk ook....we proberen positief te blijven! Als mijn lijf al een beetje meer voorspelbaar gaat worden, dan lukt het misschien wat beter om hoop te houden! Hier is trouwens nog steeds geen bloed gespot (24 dagen na pregnyl).
Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Keuze gehad uit twee opties maar gekozen om nog 6 maanden door te slikken. Koolmees na 3 rondes clomid 50mg met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste nog onduidelijk wat het nieuwe behandelplan wordt. 12-01 tel. afspraak gyn, 27-01 intake second opinion. Chulla Poemelke, Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Wjb 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn. Belgische mama Anne83 Blondy 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Krissie Olijfje eerste ronde Clomid ------------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl Even de datum voor de afspraak aangepast
Hey meiden Eevie gecondoleerd met het verlies van je stiefoma Ja zn dag is wel zwaar en dit verlies en een vriendin die zwanger is een gaat trouwen.. Weet ze wel dat jullie bezig zijn? Sterkte meid! Poemel Hoe is het nu met jou? er wordt hier zoveel gekletst dat ik het ff allemaal niet meer kan bijhouden Koolmees Wanneer had je ook weer die secondopinion? of is dat al geweest? Succes meis ben benieuwd! xd24 Waar kon je je ook weer aanmelden voor de fontys voor 20 weken echo? Hoe is het met jou en je beebje? Mol81 heb je lekker naar wie is de mol gekeken? Hoe is het met jou? Lely Hoe is het met je misselijkheid en met de waterpokken van Bas? Olijfje Ik heb ook niet veel va clomid gemerkt alleen ik nam ze sávonds in en had het dan tegen de ochtend ontzettend warm en af en toe wat sneller geemotioneerd hahah maar dat kan ook aan mij liggen en het is van persoon tot persoon verschillend Blondy Succes deze week je ei kwam er toch aan? Anne Hoe zat het bij jou ook weer? Lydia Hoe is het met jou en je beebje? Esda Hoe gaat het met jou en je beebje @Magic Hier gaat het eindelijk lekker ben al 2 dagen niet meer misselijk geweest en ook niet hoeven overgeven heerlijk dit mag zo wel duren tot aan de bevalling.hihi Tja of een maandje of 4 mag ook dan ben ik ook al blij! Verder gb 27 januari pas weer afspraak bij gynecloog. Stroooi stroooi stroooi stroooi he wel vangen he? Fijn weekend iedereen! Liefs Magic P.s Als ik iemand ben vergeten dan is dat niet bewust maar we zijn inmiddels met zoveel dat ik het ff niet meer weet Sorry!!
Hoi meiden! even kort, ben kapot heb slaapdienst gehad... Denk nu dat idd mijn ei afgelopen dinsdag is geweest, omdat ik een positieve test had, dus misschien woensdag... Of was de test nu op maandag, haha, nja, we tellen er vanaf gister 14 dagen bij op en dan zien we wel! Geklust hebben we in ieder geval goed! Dikke knuffel aan iedereen, ik ga even lekker in bad, even bijkomen, was een drukke dienst! xxx
Hey meiden, weer ff ego, heb n flinke emodag. Kan om alles huilen, te veel indrukken gisteren. Vandaag weer n fm, heb nu n foll van 16mm. Mag morgen de Pregnyl zetten, dus wij klussen dit weekend flink door en dan begin ik zondagmorgen met de utrogestanbollen. Ben benieuwd. Voel me vruchtbaar, voor zo ver dat kan. Xx
@ Magic, aanmelden via H.vanBallegooijen@fontys.nl ik heb alleen een tijdje terug me ook weer aangemeld en heb helemaal geen reactie meer gehad Met mij en mn beebpje gaat het super! Fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Bij mij verzwakte dat op een gegeven moment ook, nu heb ik het nooit meer. Alleen tandenpoetsen blijft een kokhals momentje @ Poemel, lekker in bad!! Vandaag je eisprong, hopelijk issi bevrucht @ Koolmees, frustrerend al die zwangere en babys. Ik dacht altijd maar zo, die mensen weten niet hoeveel moeite het voor ons kost. Maar wie weet hoeveel moeite het hun heeft gekost? Maar toch, ik ken het gevoel hoor! Ik weet niet of ik nog een echo krijg. Volgensmij is nu 1 van mn eerste echo een liggingsecho? Geen idee eigenlijk. Zal het binnenkort s aan de vlos vragen! @ hier alles gaat goed, mn beebje is aardig aan het groeien. Zo nu en dan voel ik de baby gewoon liggen. En dan wil ie draaien en dat voelt uuh vreemd. Hij schopt ook aardig. Mn vriend heeft het van de week een x heel goed gevoeld. Het blijft raar hoor, kan me er nog steeds niks bij voorstellen dat er een mensje in me zit! Liefs!
@ Eevie, dat vruchtbare gevoel ken ik!! Heb ik 1 x gehad, en dat was ongeveer 21 weken geleden Hopelijk is het je ronde deze maand!!
Hey eevie ik voel me ook spuervruchtbaar deze maand, haha! Nog gecondoleerd met je verlies en sterkte! Ik begrijp hoe moeilijk het is. Nou als t goed is is mn ei vanochtend gesprongen, ik heb woensdagavond om 21.00 uur de pregnyl gezet. Dus vanaf morgen op t wachtbankje.... Succes iedereen, reageer later uitgebreid. Xxx
Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Keuze gehad uit twee opties maar gekozen om nog 6 maanden door te slikken. Koolmees na 3 rondes clomid 50mg met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste nog onduidelijk wat het nieuwe behandelplan wordt. 12-01 tel. afspraak gyn, 27-01 intake second opinion. Chulla Poemelke, Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Wjb 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn. Belgische mama Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Krissie Olijfje eerste ronde Clomid ------------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl Ik heb het even aangevuld. groetjes anne