Hey dames! XD & Lydia: wow prachtige buikjes! Ik staar zwangere vrouwen altijd aan, haha! @ Hier: Nou op het wachtbankje, wie nog meer? Xxx
Thnx meiden @ Mol, NOG geen straie. Ik smeer iedere dag goed. Hopelijk krijg ik hier geen last van. Klusze @ wjb, je bent gezond jaloers. Daar hoef je je niet voor te schamen! Voor je het weet heb jij ook zown buikje!! @ dames op het wachtbankje, ik duim voor jullie!!
Zo, de Pregnyl zit er al in. Wat n naar ding is het toch. Prikt zo! Nu goed aan de klus en wachten maar. Morgen ook beginnen met de bolletjes. Ik haat wachten!! Xx
Ben er nog hoor.. leef nog.. Haha.. maar ben best druk.met mn kleine waterpokken kereltje.. maar het gaat een stuk beter met hem.. nu de wondjes nog laten genezen.. met mij is t ook Goed.. wel nog moe.. en misselijk met vlagen.. Knuf voor iedereen...
Merk dat ik vandaag behoorlijk prikkelbaar ben. Kan om het minste of geringste echt ontploffen en dat ken ik totaal niet van mezelf.:x Zelfs mijn man vraagt of het allemaal wel goed met me gaat. Misschien toch nog nawerkingen van de clomid. Erg vreemd en vervelend, herken mezelf nauwelijks (normaal altijd kalm en rustig) Liefs anne
@ Anne, balen zeg. Kan goed van de clomid komen. Iedereen reageerd er denk ik toch anders op. En de ene x kan ook weer verschillen van de andere x. Hopelijk voel je je snel weer de oude
Idd mooie buikjes meiden, ik wil ook! Hihi @Anne, Same here....zucht.....word gek van mezelf! Vanavond laatste clomid genomen. Dinsdag follikelmeting.. Heeft iemand idee wanneer eisprong moet komen na 5 pillen clomid? Zal wel te vroeg zijn voor LHtesten of niet.?
@ buikjes; mooi hoor. Ik wil ook, heb ook last van de logische jaloezie! @ Anne en olijfje; ik heb daar ook last van. Had dat al met de Clomid, maar met de hormonen veel erger nog... Ben soms echt n kreng tegen m'n lief... @ olijfje; dat verschilt per persoon, hoe je op de hormonen reageert. Ik had zelfs met 150mg pas rond dag 24 een sprong. Nu met spuiten weer pas op dag 20 maar ben nog aan het zoeken naar de juiste dosis. Hopen dat je mooi op dag 14 een sprong hebt. X
Goedemorgen dames, Lely: joh, heb je een drieling in je ofzo????? Wat al en buik! Xd: gelukkig geen striae dus. Blijven smeren meid. Olijfje: ik heb op 50 mg een eisprong rond dag 18. Morgen weer FM (dag 14) dus er zal nog wel niet zoveel te zien zijn. Anne: meid, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk voel je je wat beter als de Clomiddagen weg zijn. Wachtbankdames: sterkte!! Deze maand op zn minst één zwangere erbij lijkt me een goed streven. Hier: geen nieuws. Ik had vroeg opstaan dag. Straks weer op bed als Molman wakker is. Lazy sunday, heerlijk!
hee meiden , haha sexy foto , zo zag je het t beste in zn geheel haha ! jullie moeten ook snel volgen meiden .. ik heb 1,5 jaar t buiktopic foto's gevolgd en vond het super om te zien maar snap dat je dan natuurlijk zelf ook SUPER graag wil.. wjb , en als je dan ineens toch zwanger word ?! zou toch kunnen .. meiden op t wachtbankie ! , hopelijk de laatste keer .. dan overstappen op een wolk ! straie xd hoorde ik dat dan vanuit binnen kwam en dat je daar niet tegen kunt smeren ?! .. ik doe t ook gewoon hoor .. creme''s zijn er niet voor niks toch anne , zou indd kunnen van de clomid... hopelijk weer snel de oude .. olijfje , ik had de 1e ronde dag 16 en de andere ronde dag 15 eisprong.. moet wel zeggen dat ik de 1e keer wel met ovutesten mn ei heb gevonden en de andere keer niet ... (nu ik zwanger ben ) terwijl ik wel 2 keer per dag testte... dus zou gewoon uitgaan van de metingen .. xx ly
Een tijgervelletje kan je niet tegen houden hoor.. ik heb ook veel gesmeerd.. maar had enorme strepen..
Vandaag voel ik me gelukkig weer helemaal mezelf Mijn ovulatie testen blijven negatief terwijl de gynaecoloog afgelopen donderdag zei dat ik dit weekend mijn eisprong zou hebben. Ik had testen via matcare besteld. Iemand ervaring met ovu testen en welke testen gebruiken jullie? Liefs anne
Hoi Meiden Ff vlug Anne mij is het toen afgeraden om met ovu testen te werken ivm de werking van clomid het of te vroeg of te laat aan kon geven en de gyne zij je krijgt toch steeds echo's dus heb je die dingen helemaal niet nodig.. Maar dat zei ze tegen mij.. Kan overal anders zijn natuurlijk. Iedereen dikke knuf reageer morgen ff op iedereen Liefs Magic
Goedemorgen meiden! @Anne, ik gebruik ze wel! ook van matcare, alleen ben ik daar de laatste ronde absoluut niet tevreden over, ze hebben andere dipsticks als van te voren, en de tijd dat je deze in de urine moet houden klopt niks van, tot 5 keer toe heb ik niks kunnen zien bij 5 sec.... echt niet leuk, heb een mail gestuurd naar ze. Ik heb nu zwanger&kids besteld, maar nog steeds niet binnen, tnt is weer bezig denk ik.... Maar ik had wel elke maand een positieve test, en na 14 dagen klopte het ook! dus tja, is bij iedereen anders denk ik.. xxx